Muziek / Algemeen / Ken je klassiekers...
zoeken in:
0
geplaatst: 11 februari 2007, 18:42 uur
schizodeclown schreef:
En toch erkend als klassiekers stuk voor stuk
(quote)
En toch erkend als klassiekers stuk voor stuk

Door wie? Fout caravanvolk dat ook wel eens een deuntje meefluit?
0
geplaatst: 11 februari 2007, 19:07 uur
Tja,je kan het niet goed vinden en mensen aan gaan vallen die dat wel vinden,maar het is gewoon algemeen erkend daar kan je verder niks tegen doen
0
SelmaDuim
geplaatst: 11 februari 2007, 19:31 uur
schizodeclown schreef:
...maar het is gewoon algemeen erkend daar kan je verder niks tegen doen
...maar het is gewoon algemeen erkend daar kan je verder niks tegen doen
LOL

0
geplaatst: 11 februari 2007, 20:10 uur
schizodeclown schreef:
Tja,je kan het niet goed vinden en mensen aan gaan vallen die dat wel vinden,maar het is gewoon algemeen erkend daar kan je verder niks tegen doen
(quote)
Shit zeg..
0
geplaatst: 11 februari 2007, 20:44 uur
Het is niet me bedoeling om je te irriteren als dat wel zo is me excuses ,als ik zelf een top 100 zou hebben zou het er ook heel anders uitzien,maar je ziet het gewoon op tv en radio enzo voorbijkomen altijd heelveel nummers daarvan,daar kan ik ook niks aan doen begrijp je,niet boos bedoeld hoor

0
geplaatst: 13 februari 2007, 01:33 uur
Ik begrijp trouwens niet wat er mis met deze lijst is,ik tel er 12 die ik in ieder geval absoluut bagger vindt,de rest is van redelijk aardig tot super
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 31 augustus 2008, 14:21 uur
Even tussendoor,
Hebben jullie het niet dat je vaak juist een hekel aan de klassiekers hebt? Ik heb dat toch wel redelijk vaak, gewoon omdat het zo uitgemolken is en ik het al 100 keer gehoord heb. Dan is het niet boeiend meer, eens in de zoveel maanden is dan nog leuk.
Hebben jullie het niet dat je vaak juist een hekel aan de klassiekers hebt? Ik heb dat toch wel redelijk vaak, gewoon omdat het zo uitgemolken is en ik het al 100 keer gehoord heb. Dan is het niet boeiend meer, eens in de zoveel maanden is dan nog leuk.
0
geplaatst: 31 augustus 2008, 14:35 uur
Nummers worden klassiekers omdat ze van generatie tot generatie meegaan, het zijn tijdloze songs. Heel wat van die nummers heb ik vaak gehoord en ben ik nog steeds niet beu (in tegenstelling tot vele recente hits).
De meeste nummers uit die lijst vind ik goed tot fantastisch, maar niet allemaal ("Always" van Bon Jovi bv. vind ik complete bagger), maar ik respecteer steeds de smaak van het publiek.
De meeste nummers uit die lijst vind ik goed tot fantastisch, maar niet allemaal ("Always" van Bon Jovi bv. vind ik complete bagger), maar ik respecteer steeds de smaak van het publiek.
0
geplaatst: 31 augustus 2008, 15:15 uur
Dan heb je nog een aantal dancefloor klassiekers:
Tainted Love (uitgevoerd door Soft Cell)
Just Can't Get Enough van Depeche Mode
1999 van Prince
Het zijn klassiekers omdat vrijwel iedereen de nummers wel kent. Het grappige is dat veel weer niet weten wie de uitvoerende artiesten zijn.
Tainted Love (uitgevoerd door Soft Cell)
Just Can't Get Enough van Depeche Mode
1999 van Prince
Het zijn klassiekers omdat vrijwel iedereen de nummers wel kent. Het grappige is dat veel weer niet weten wie de uitvoerende artiesten zijn.
0
geplaatst: 31 augustus 2008, 22:04 uur
En dan zijn er natuurlijk ook nog de Disco en Funk klassiekers.....
Om er maar even een paar te noemen.......
Lyn Collins - Think (About It)
The Tramps - Shout
Candie Staton - Young Hearts Run Free
Dan Hartman - Relight My Fire
The Isley Brothers - Shout
en ga zo maar door.....
Om er maar even een paar te noemen.......
Lyn Collins - Think (About It)
The Tramps - Shout
Candie Staton - Young Hearts Run Free
Dan Hartman - Relight My Fire
The Isley Brothers - Shout
en ga zo maar door.....
0
geplaatst: 2 februari 2009, 16:00 uur
Ik wist niet waar ik dit moest vragen en vond het nogal overdreven om een nieuw topic aan te maken. Het mag volgens mij wel tot de klassiekers gerekend worden daarom maar in dit topic. Ik ken deze klassieker dus blijkbaar niet:
Ik ben opzoek naar een nummer. Afgelopen zondag was de film The Holiday op tv en daarin kwam een stukje muziek voor (van John Williams?)
Ik vind het een zeer mooi stukje en ben benieuwd naar het volledige nummer.
Hier is het stukje waar ik het over heb:
YouTube - The Holiday (part18)
Vast wel iemand die het weet hier
bvd
Glurp
Ik ben opzoek naar een nummer. Afgelopen zondag was de film The Holiday op tv en daarin kwam een stukje muziek voor (van John Williams?)
Ik vind het een zeer mooi stukje en ben benieuwd naar het volledige nummer.
Hier is het stukje waar ik het over heb:
YouTube - The Holiday (part18)

Vast wel iemand die het weet hier

bvd
Glurp
0
geplaatst: 10 oktober 2013, 22:45 uur
Berichten verplaatst naar Muziek > Algemeen > Ik zoek meer in de trant van...
* denotes required fields.