Muziek / Algemeen / Mooie hoezen
zoeken in:
0
geplaatst: 6 augustus 2004, 01:41 uur
... al mag het hele artwork van Soulwax' Much Against Everyone's Advice er natuurlijk ook wezen. Dat hele boekje is echt schitterend uitgevoerd.
0
ElMeroMero
geplaatst: 6 augustus 2004, 02:01 uur
Soms aai ik deze plaat voordat ik s'ochtends de deur uitga.:-) Maar eerlijk gezegd vind ik de binnenkant eigenlijk nóg mooier.
0
geplaatst: 6 augustus 2004, 12:36 uur
Ik vind een aantal van de hoezen van Yak dan weer wèl mooi, maar goed.
REM is inderdaad een goede. hun hoezen varieren van heel erg lelijk tot niet mooi.
Volgens mij zijn ze alemaal van dezelfde beroemde ontwerper, maar de hoezen van de eerste twee albums van Suede vind ik prachtig en die van de tweede twee vind ik juist weer heel lelijk.
REM is inderdaad een goede. hun hoezen varieren van heel erg lelijk tot niet mooi.
Volgens mij zijn ze alemaal van dezelfde beroemde ontwerper, maar de hoezen van de eerste twee albums van Suede vind ik prachtig en die van de tweede twee vind ik juist weer heel lelijk.
0
geplaatst: 22 augustus 2004, 16:46 uur
Niet per se mooi, maar erg origineel (waardoor tóch mooi) is de hoes (eigenlijk het geheel) van deze: http://www.musicmeter.nl/?albu...
Het boekje is doorzichtig en daarop staan de twee platennaalden (of hoe zoiets ook mag heten), en de cd is bedrukt als een plaat.
Verder is het artwork van http://www.musicmeter.nl/?albu... ook erg fraai (vooral het geheel).
Het boekje is doorzichtig en daarop staan de twee platennaalden (of hoe zoiets ook mag heten), en de cd is bedrukt als een plaat.
Verder is het artwork van http://www.musicmeter.nl/?albu... ook erg fraai (vooral het geheel).
0
geplaatst: 22 augustus 2004, 19:02 uur
"The Lovely" van Mara Carlyle. Dit is een linnen boekje (aan het einde in de "kaft" plaats voor de cd) met daarin prachtig artwork: doorzichtig papier met daarop allerlei kunstwerkjes (het is soms net een borduurwerkje). Werkelijk schitterend, kan het niet goed uitleggen, kijkt u zelf maar in uw favoriete cd shop 

0
geplaatst: 22 augustus 2004, 20:17 uur
Die openingscene in Ghost In The Shell zag er inderdaad verdomd knap uit 

0
JonnieBrasco
geplaatst: 2 oktober 2004, 15:27 uur
En deze cover staat al maanden als wallpaper op mijn desktop 

0
geplaatst: 2 oktober 2004, 17:31 uur

Komt pas bij de vinyl versie écht mooi naar voren.

Zo uit m'n hoofd

0
geplaatst: 2 oktober 2004, 17:42 uur
Die van A Silver Mt. Zion is oneindig veel mooier als je hem in je handen hebt.
Het is sowieso een kartonnen hoesje, dat wanneer je hem uitklapt een mooi (ingeplakt) boekje herbergt en wat prachtige tekeningen en teksten. 
Het is sowieso een kartonnen hoesje, dat wanneer je hem uitklapt een mooi (ingeplakt) boekje herbergt en wat prachtige tekeningen en teksten. 
0
geplaatst: 2 oktober 2004, 17:47 uur
Heb jij de cd of de LP?
ik heb de LP en die is echt fenomenaal als je die opentrekt. Dat boek is dus net zo groot als de platenhoes. Komt het artwork echt ten goede
ik heb de LP en die is echt fenomenaal als je die opentrekt. Dat boek is dus net zo groot als de platenhoes. Komt het artwork echt ten goede

0
geplaatst: 2 oktober 2004, 19:44 uur
Wauw! Ik heb (helaas) slechts de CD, alhoewel ik er wel erg blij mee ben (was een cadeautje, maar ASMZ is echt helemaal mijn ding).
0
geplaatst: 23 maart 2005, 18:16 uur
Omdat Aerodynamic het leuker vond om mooie hoezen op te zoeken: bij deze!
0
geplaatst: 23 maart 2005, 18:17 uur

Ik vind deze altijd heel erg mooi. Zou er graag een poster van willen hebben, maar die kan ik helaas nergens vinden

0
geplaatst: 23 maart 2005, 18:21 uur
Heeft wel veel weg van dit werk van Ernst Ludwig Kirchner, niet? 

0
geplaatst: 23 maart 2005, 18:25 uur
Ik geloof dat ik deze kies van The Afghan Whigs en hun album "Congregation"

Ex-aequo met deze:

Het zijn toch niet alwéér die Afghan Whigs, zekers?

Ex-aequo met deze:

0
geplaatst: 23 maart 2005, 18:45 uur
Was hier al geen topic voor ? Kan me in ieder geval wel iets zeer gelijkaardigs herinneren.
0
geplaatst: 23 maart 2005, 18:55 uur
Over smaak blijft het altijd twisten, maar ik kijk inderdaad liever naar mooie hoezen zoals:

of:

of:

Alhoewel dit laatste plaatje niet erg duidelijk is helaas.
0
geplaatst: 23 maart 2005, 19:01 uur

Mijn favoriete hoes is intussen wel bekend denk ik

Runner up is

Wie mij kan vertellen wat dit nu eigenlijk voorstelt ben ik eeuwig dankbaar

0
geplaatst: 23 maart 2005, 19:05 uur
Onderhond schreef:
Was hier al geen topic voor ? Kan me in ieder geval wel iets zeer gelijkaardigs herinneren.
Ja dat klopt ! Alleen stonden er toen geen afbeeldingen bij, kom hoe heette dat topic ook al weer ?
0
Ruby1966
geplaatst: 23 maart 2005, 19:18 uur
Zachary Glass schreef:
(afbeelding)
Ex-aequo met deze:
(afbeelding)
(afbeelding)
Ex-aequo met deze:
(afbeelding)

Ik doe met u mee, vooral om de laatste hoes !

0
geplaatst: 23 maart 2005, 19:27 uur
En bij die hoes van Afghan Whigs (die inderdaad mooi is) moet ik gelijk weer denken aan:

* denotes required fields.