MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Stemmen in voor jou onbekende genres

zoeken in:
Spijtoptant
Oh ja, sorry, gepindakaasd, maar dit was legaal. (Pindakazen doe ik anders nooit dus dacht even niet aan het codewoord, sorry).

Natuurlijk zijn de recensies betrouwbaar als je een album serieus luistert. Je mag toch verdorie een album ook wel slecht vinden?

In Rainbows zal bijv. bij mij wel ergens tussen 1,5 en 3,5 uitkomen, schat ik. Misschien hoger, lager waarschijnlijk niet. Maar als je er moeite voor doet, dan telt de stem natuurlijk mee, wat je er ook van vind.

Het is trouwens gepindakaasd, want het hele werkwoord is pindakazen

sq schreef:
Het is bij de Eagles wat dat betreft niet anders dan bij Madonna. Het is een beetje als met de roddelbladen bij de kapper: niemand neemt Gerard Joling en Gordon serieus, maar iedereen heeft er een mening over.

Hoewel ik het grotendeels met je eens ben, vind ik dit bij The Eagles geheel niet aan de orde. Een behoorlijk groepje MuMe-users heeft deze plaat inderdaad laag beoordeeld - ik behoor er zelf ook toe. Het is maar goed dat iedereen een reactie heeft geplaatst, dat maakt duidelijk dat men in elk geval serieus naar die plaat geluisterd heeft. Dát men die plaat eens probeert, lijkt me niet zo gek. Er is namelijk veel om te doen. Als ik even voor mezelf spreek, luister ik wel vaker bekende releases waar ik op voorhand niet al te hoge verwachtingen van heb. Gewoon omdat ik ook die een keer gehoord wil hebben. Dat geldt bij mij voor een heel rijtje platen, bega ik dan een MuMe-misdaad...?

Ik wil zulke platen nog wel eens op 3voor12 luisteren, alhoewel ik betwijfel of The Eagles daar te vinden zullen zijn, inderdaad om me een beeld te vormen van een band die ik al een tijd niet heb gevolgd of juist iets nieuws te checken. Scheelt je een hoop geld en soms wordt je aangenaam verrast, vaak ook niet.

Casartelli (moderator)
orbit schreef:
Scheelt je een hoop geld en soms wordt je aangenaam verrast, vaak ook niet.

En dat is nou precies de essentie, hetzij van de luisterpaal, hetzij van het downloaden. Boeiend dat je vaak niet aangenaam verrast wordt, het gaat om die paar uitzonderingen... waarvoor je per keer dan een kleine moeite gedaan hebt.

Mooie berichten hier verder, ik ben het er eigenlijk over de hele linie mee eens.

Casartelli schreef:
Boeiend dat je vaak niet aangenaam verrast wordt, het gaat om die paar uitzonderingen... waarvoor je per keer dan een kleine moeite gedaan hebt.

Nouja, kleine moeite kleine moeite... Soms zit ik echt een uur of twee te downloaden en te zoeken op myspace o.i.d. en dan heb ik nog niks bijzonders gevonden. Het kost me weinig geld, da's wat anders

sq
Mooi gezegd en ontzettend waar ook. Ik word helemaal depressief als ik eraan denk hoeveel werk het is voordat je zo´n mooie soulseek-directory-structuur hebt als sommige users hier.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:12 uur

geplaatst: vandaag om 07:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.