MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Deze band draag ik voor als nieuwe hype

zoeken in:
KampF schreef:
Jesu en ISIS gaan met gemak over Mastodon heen, en die krijgen geen aandacht (goedzo, want dat zou me wat zijn, straks wordt het nog een hype!)

Als Jesu en ISIS een hype worden,eet ik men schoen op.

Silver schreef:
(quote)

Als Jesu en ISIS een hype worden,eet ik men schoen op.

Ik zou maar vast gaan beginnen met eten..

Zin in.
Nee maar ik denk dat het meeste volk snel afhaakt bij The Red Sea,of Heartache.dus denk dat we het eten maar effe uitstellen.

alhoewel Jesu gaat wel naar een toegankelijker geluid,met conqueror

Siobhan Donaghy

Ja, dit is inderdaad die zangeres van Sugababes die het solo helemaal zou maken, maar wat een grote flop werd.
Echter, nu komt ze met een nieuw album; Ghosts genaamd, en dit is wel een erg goed album. Het ene moment neigt het nog naar Sugababes; het andere moment weer lekker experimenteel.

Ik verwacht hier dit jaar zeker meer van te horen.

Woutt
Ik denk The Twang heel bekend gaat worden..

Ik hoop (nogmaals) dat mensen 'The Answer' gaan leren kennen. Wolfmother kent iedereen inmiddels wel (en terecht, wat een live-band!!).

Als je naar Lowlands gaat, check deze band uit!

The Gossip, gewoon leuke rockmuziek. In Engeland en Amerika schijnen ze wel redelijk bekend te zijn...

Ik hoop dat men dit jaar The Longcut gaat leren kennen.
http://www.myspace.com/thelongcut

Die ken ik al!

Wat ik niet hoop, maar wat waarschijnlijk wel een hype zal worden, of het al niet is: The Pigeon Detectives.

Dat klinkt retestrak!

Ik draag Henkie Winegard voor.

HiLL schreef:
(quote)

Dat klinkt retestrak!

Ik draag Henkie Winegard voor.

Henkie Winegard is groots.

Vanavond wat aan het ronddwalen op MySpace en toen kwam ik I Kissed Charles tegen. Een piepjonge (de zangeres is nog maar 15 jaren jong) band die vrolijke electro indie-pop maakt.

(afbeelding)
Ondeugende Rammel-Rock met een vleugje 'Teen-angst'.

Stukje op TED.

Op hun website bieden ze ook een aantal nummers ter download aan waaronder Rough Diamond en Holiday.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:09 uur

geplaatst: vandaag om 07:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.