Muziek / Algemeen / Deze band draag ik voor als nieuwe hype
zoeken in:
0
geplaatst: 13 juni 2007, 12:46 uur
KampF schreef:
Jesu en ISIS gaan met gemak over Mastodon heen, en die krijgen geen aandacht (goedzo, want dat zou me wat zijn, straks wordt het nog een hype!)
Jesu en ISIS gaan met gemak over Mastodon heen, en die krijgen geen aandacht (goedzo, want dat zou me wat zijn, straks wordt het nog een hype!)
Als Jesu en ISIS een hype worden,eet ik men schoen op.
0
geplaatst: 13 juni 2007, 12:49 uur
Silver schreef:
(quote)
Ik zou maar vast gaan beginnen met eten..
0
geplaatst: 13 juni 2007, 12:58 uur
Zin in.
Nee maar ik denk dat het meeste volk snel afhaakt bij The Red Sea,of Heartache.dus denk dat we het eten maar effe uitstellen.
alhoewel Jesu gaat wel naar een toegankelijker geluid,met conqueror
Nee maar ik denk dat het meeste volk snel afhaakt bij The Red Sea,of Heartache.dus denk dat we het eten maar effe uitstellen.
alhoewel Jesu gaat wel naar een toegankelijker geluid,met conqueror
0
geplaatst: 17 juni 2007, 21:44 uur
Siobhan Donaghy
Ja, dit is inderdaad die zangeres van Sugababes die het solo helemaal zou maken, maar wat een grote flop werd.
Echter, nu komt ze met een nieuw album; Ghosts genaamd, en dit is wel een erg goed album. Het ene moment neigt het nog naar Sugababes; het andere moment weer lekker experimenteel.
Ik verwacht hier dit jaar zeker meer van te horen.
Ja, dit is inderdaad die zangeres van Sugababes die het solo helemaal zou maken, maar wat een grote flop werd.
Echter, nu komt ze met een nieuw album; Ghosts genaamd, en dit is wel een erg goed album. Het ene moment neigt het nog naar Sugababes; het andere moment weer lekker experimenteel.
Ik verwacht hier dit jaar zeker meer van te horen.
0
geplaatst: 19 juni 2007, 01:44 uur
Ik hoop (nogmaals) dat mensen 'The Answer' gaan leren kennen. Wolfmother kent iedereen inmiddels wel (en terecht, wat een live-band!!).
Als je naar Lowlands gaat, check deze band uit!
Als je naar Lowlands gaat, check deze band uit!
0
geplaatst: 19 juni 2007, 07:14 uur
The Gossip, gewoon leuke rockmuziek. In Engeland en Amerika schijnen ze wel redelijk bekend te zijn...
0
geplaatst: 19 juni 2007, 20:12 uur
Ik hoop dat men dit jaar The Longcut gaat leren kennen.
http://www.myspace.com/thelongcut
http://www.myspace.com/thelongcut
0
geplaatst: 19 juni 2007, 23:06 uur
Die ken ik al! 
Wat ik niet hoop, maar wat waarschijnlijk wel een hype zal worden, of het al niet is: The Pigeon Detectives.

Wat ik niet hoop, maar wat waarschijnlijk wel een hype zal worden, of het al niet is: The Pigeon Detectives.
0
geplaatst: 21 juni 2007, 19:26 uur
0
geplaatst: 21 juni 2007, 19:27 uur
HiLL schreef:
Dat klinkt retestrak!
Ik draag Henkie Winegard voor.
(quote)
Dat klinkt retestrak!

Ik draag Henkie Winegard voor.
Henkie Winegard is groots.

0
geplaatst: 22 september 2007, 02:37 uur
Vanavond wat aan het ronddwalen op MySpace en toen kwam ik I Kissed Charles tegen. Een piepjonge (de zangeres is nog maar 15 jaren jong) band die vrolijke electro indie-pop maakt.

Stukje op TED.
Op hun website bieden ze ook een aantal nummers ter download aan waaronder Rough Diamond en Holiday.

Ondeugende Rammel-Rock met een vleugje 'Teen-angst'.
Stukje op TED.
Op hun website bieden ze ook een aantal nummers ter download aan waaronder Rough Diamond en Holiday.
* denotes required fields.