Muziek / Algemeen / Het associatieonderwerp
zoeken in:
0
geplaatst: 28 juli 2005, 14:22 uur
Wel een vreemde keuze om voor zo'n concrete afbeelding te kiezen 

0
geplaatst: 28 juli 2005, 16:00 uur
Let op al z'n hoekige tentakels, uitsteeksels en slijmerige lichaamsopeningen. Als dit gaat bewegen geloof je je oren niet!
0
geplaatst: 31 juli 2005, 00:11 uur
De eerste twee minuten van Dance With Me van The Juan MacLean doen me hier aan denken:

0
JonnieBrasco
geplaatst: 6 augustus 2005, 20:04 uur
Als ik het nieuwe album van Sufjan Stevens luister, dan moet ik steeds bij het nummer Jacksonville denken aan Professor Poopsnagle. Vraag me s.v.p. niet waarom, ik heb geen idee... 

0
geplaatst: 6 augustus 2005, 20:15 uur
JonnieBrasco schreef:
Als ik het nieuwe album van Sufjan Stevens luister, dan moet ik steeds bij het nummer Jacksonville denken aan Professor Poopsnagle. Vraag me s.v.p. niet waarom, ik heb geen idee...

Misschien heb je hier wat aan

0
geplaatst: 30 augustus 2005, 21:34 uur
Tom Waits - The piano has been drinking (not me)

(foto genomen in Alabama, na de orkaan)

(foto genomen in Alabama, na de orkaan)
0
geplaatst: 31 augustus 2005, 21:15 uur
JonnieBrasco schreef:

Wie is Professor Poopsnagle? (Ik heb geleerd dat er geen domme vragen zijn...)
0
JonnieBrasco
geplaatst: 31 augustus 2005, 21:37 uur
Het fijne herinner ik me er ook niet meer van, maar Professor Poopsnagle en zijn vliegende, stomende autobus zorgden ervoor dat ik in de jaren '80 gekluisterd aan de tv zat, de tune ging zo: "Boem boem tsjakke-tsjakke boem boem tsjakke-tsjakke boem boem tsjakke tsjakke, boem-boem!" Wellicht is er iets in het sfeertje van die serie wat overeen komt met Sufjan Stevens.

0
geplaatst: 31 augustus 2005, 21:44 uur
Hee die serie ken ik volgens mij wel. Zaten er ook niet allemaal irritante kindertjes in die bus met blauwe kleding?
0
dutch2
geplaatst: 31 augustus 2005, 21:44 uur
JonnieBrasco schreef:
Het fijne herinner ik me er ook niet meer van, maar Professor Poopsnagle en zijn vliegende, stomende autobus zorgden ervoor dat ik in de jaren '80 gekluisterd aan de tv zat, de tune ging zo: "Boem boem tsjakke-tsjakke boem boem tsjakke-tsjakke boem boem tsjakke tsjakke, boem-boem!" Wellicht is er iets in het sfeertje van die serie wat overeen komt met Sufjan Stevens.
Er zit een soort locomotiefritme in het nummer Chicago (Vandaar ook dat Wooohooo daarvoor). Misschien dat dat de associatie veroorzaakt.(quote)

0
geplaatst: 31 augustus 2005, 22:22 uur
In die zijn zijn de associaties getekend door mr. Peter Pontiac ook altijd wel een schot in de roos:

* denotes required fields.