Muziek / Algemeen / Het associatieonderwerp
zoeken in:
0
geplaatst: 1 september 2005, 01:42 uur
Deze komt via OK Computer, heb zelf deze link ook wel eens gelegd, maar heb hem toen niet hier opgeschreven, werd er nu door iemand aan herinnerd
:
Radiohead - Climbing up the Walls

:Radiohead - Climbing up the Walls

0
geplaatst: 1 september 2005, 13:00 uur
0
geplaatst: 20 september 2005, 21:28 uur
Dit lijkt een beetje op de visualisatie van mij bij ''Rotar'' van Autechre. Maar dan moet je er wel bijdenken dat alle kleinere cirkels ook ritmisch meebewegen in verschillende richtingen en snelheden.

0
geplaatst: 21 september 2005, 09:42 uur
Als ik refresh zie ik het inderdaad ook niet. De site verbiedt de toegang. Zo dan maar.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 21 mei 2006, 15:58 uur
Het nummer Souvlaki Space Station van Slowdive doet me altijd aan de spacy levels van Unreal Tournament denken. 

0
geplaatst: 21 mei 2006, 16:08 uur

Een aantal reacties hieronder werd bovenstaand plaatje getoond...
toen ik deze zag moest ik denken aan de binnenkant van het boekje van Dinosaur Jr. - Where you been

0
geplaatst: 21 mei 2006, 16:12 uur
Als ik bovenstaand plaatje zie dan denk ik direct aan de internetsite van www.anathema.ws[/url]
0
geplaatst: 21 mei 2006, 16:14 uur
Bij dat plaatje denk ik niet aan muziek, maar aan mijn oude havogodsdienst boek 
Tragisch...

Tragisch...
0
geplaatst: 21 mei 2006, 16:14 uur
Zachary Glass schreef:
Ik denk bij Trans-Europe Express van Kraftwerk nogal vaak aan de strakke architectuur van Mies van der Rohe. Dat uitgepuurde
(afbeelding)
Ik denk bij Trans-Europe Express van Kraftwerk nogal vaak aan de strakke architectuur van Mies van der Rohe. Dat uitgepuurde

(afbeelding)
Dat is de Nederlandse ambassade in Berlijn, van Rem Koolhaas
. Maar niks mis met de associatie, al vind ik dit beeldje van de echte Mies misschien wel passender
0
lambf
geplaatst: 8 juli 2006, 19:12 uur
Neurosis - A Sun That Never Sets

Die muziek doet me altijd aan woestijnen denken.

Die muziek doet me altijd aan woestijnen denken.
0
geplaatst: 21 september 2006, 02:42 uur
Woody Guthrie - The Ash Recordings
Woody Guthrie leefde ten tijde van de zware zandstormen (dustbowls) van de jaren '30 in Oklahoma, een staat die zwaar getroffen werd. Guthrie heeft er zelfs een compleet album aan gewijdt. En nu kan ik geen liedje van Woody Guthrie meer draaien zonder dat ik beelden van rondvliegend zand voor ogen krijg.
0
geplaatst: 21 september 2006, 02:56 uur
Ik moet bij bovenstaand plaatje vooral denken aan Giant sand - Storm. 

0
geplaatst: 31 oktober 2006, 21:34 uur
Ik moet bij Turn the Page van The Streets altijd aan aftitelingen (in het algemeen) denken.

* denotes required fields.