Muziek / Algemeen / BN-ers op MuMe
zoeken in:
0
geplaatst: 25 december 2009, 21:56 uur
bij Cannibal Corpse - Butchered at Birth
Kan iemand mij vertellen of deze plaat over mensen gaat? Dan wil ik het wel proberen
Groetjes, Marianne Thieme
Kan iemand mij vertellen of deze plaat over mensen gaat? Dan wil ik het wel proberen

Groetjes, Marianne Thieme
0
geplaatst: 25 december 2009, 22:32 uur

Willibrord Frequin bij Charles Manson - Lie: The Love and Terror Cult
Schijnheilige artiest dat dit is mensen hé? Met een zachtaardige stem gemaakte liedjes gaan zingen zoals Don't Do Anything Illegal. Luister maar mensen. Je zingt daar zelf ''Don't Do Anything Illegal, Beware Of The Eagle, he will catch you by the neck'' en vervolgens ga je opdracht geven tot de moord op Sharon Tate, hé!... Kan je wel!? Een beetje goedaardig lopen zingen. Dat is gewoon niet gemeend, laffe psychopatische barbaar dat je bent, hé!! Nee, dan moet je ook zeggen dat je het gedaan hebt. Met je lulpraatjes kun je misschien wel bij anderen terecht komen, maar niet bij mij en mijn cameraploeg. Ik hou van feiten. Het kan me niks schelen dat Neil Young heeft gezegd dat hij jou een muzikaal genie vindt. Ik ben de eagle Charles en ik heb je bij de lurven. He, geef maar toe dat je het gedaan hebt. Een halve ster voor jou cd vol leugens...hé!? Moordenaar!
0
geplaatst: 26 december 2009, 13:07 uur

Johan Cruijff over AC/DC's Highway To Hell:
Kijk, de mannen van AC/DC moeten zeker niet onderschat worden. Rocken is heel simpel, maar het moeilijkste wat er is, is simpel rocken.
Kijk, als je de weg naar de hel neemt moet je wel op tijd vertrekken: je bent op tijd of je bent te laat. Als je te laat bent, moet je zorgen dat je op tijd vertrekt. Da's natuurlijk logisch. Als je gaat sprinten ben je te laat vertrokken. Je moet ook weten wat je meeneemt. De tijd dat ik zelf geld meenam is al heel lang geleden. Ik neem altijd de naam en het gezicht mee.
Meisjes hebben inderdaad ritme. Maar bij sommigen is het ritme-gevoel helaas ver onder nul. En un momento dado ga je het pas zien als je het doorhebt. Je moet ook niet over je heen laten lopen. Maak die fout niet. Kijk, voordat ik een fout maak, maak ik die ook fout niet. Dat zou net even teveel zijn. En je moet er ook niet omheen draaien. En schiet niet iemand in vlammen neer. Dat lijkt me niet logisch en vooral ook erg heet. Het lijkt me logischer om, met het mes op de schede, in het net te schieten. Je moet schieten anders kun je niet scoren. Je moet ook altijd zorgen dat je een doelpunt meer scoort als de tegenstander.
Als je bloed wilt is het natuurlijk logisch om naar een bloedbank te gaan. Is het niet in je buurt, dan heb je het toevallig altijd nog zelf. Toeval is logisch. Heb je daarnaast ook honger, eet dan rauw gebakken biefstuk. Dan sla je twee vliegen in één klap: Dan hoef je s'nachts niet als een roofdier naar je ijskast te sluipen, maar da's logisch!
0
geplaatst: 27 december 2009, 23:12 uur

Alberto Stegeman bij Kutschurft - Kutschurft (2002):
Ik kocht deze plaat undercover op internet en kon mijn oren niet geloven. Op dit album brengt deze band de meest verderfelijke teksten, waarin wordt opgeroepen tot de meest walgelijke seksuele uitspattingen. En dan te bedenken dat dit album in de meeste platenzaken in Nederland gewoon te verkrijgen is en dat de band er goud geld aan verdient. Politie en justitie staan machteloos bij dit soort praktijken. En dan te bedenken dat dit gewoon kan … HIER IN NEDERLAND!
0
geplaatst: 23 november 2010, 17:07 uur
Nou ja zeg, Luis Suarez is ook al op MuMe te vinden! Een echte BU'er. Hier zijn eerste recensie bij het album van Kleine Viezerik:
Ik goed speler maar ook goed schrijver. V.d. Wiel zegt jij kleine viezerik is mooi muziek. Ik zeg ik probeer want suarez houd mooie liedjes van want vrolijk maakt Suarez. Dus ik cd koopt in winkel. Maar suarez portemoon vergeten dus suarez terug loopt naar huis voor geld. Suarez beetje verdrietig want regen op buiten. suarez portemoon pakt en loopt winkel. Suarez cd koopt van kleine viezerik en zegt tegen meneer van cd's hopelijk mooi muziek want v.d. Wiel zegt kleine viezerik is goed jij. Meneer zegt dat ik prettige dag. Dus suarez blij want graag hoort prettige dag van meneer.
Suarez thuis muziek luistert naar kleine viezerik. Suarez denkt mooi muziek want v.d. Wiel zegt is goede muziek, jij blij maakt. Suarez hoort man praten over muziek en denkt meneer zingt niet maar toch wel mooi want goed muziek zegt v.d. Wiel dus suarez graag luistert en blij word van muziek. Suarez man niet begrijpt, snel praat en suarez niet volgt kunnen goed maar wel mooie muziek want meneer doet best zijn.
Suarez klaar met muziek luisteren en is blij want goed muziek van meneer die schnel praat want haast denkt suarez. Meneer misschien naar cd-winkel wil om cd te kopen van hem omdat praat zo snel. suarez naar de winkel om nog cd te kopen is zelfde cd. suarez wil geeft aan meneer kleine viezerik omdat hij dan niet haasten hoeft om zelf cd koopt want daar ongeluk van komt. suarez blij en slimme jongen.
Ik goed speler maar ook goed schrijver. V.d. Wiel zegt jij kleine viezerik is mooi muziek. Ik zeg ik probeer want suarez houd mooie liedjes van want vrolijk maakt Suarez. Dus ik cd koopt in winkel. Maar suarez portemoon vergeten dus suarez terug loopt naar huis voor geld. Suarez beetje verdrietig want regen op buiten. suarez portemoon pakt en loopt winkel. Suarez cd koopt van kleine viezerik en zegt tegen meneer van cd's hopelijk mooi muziek want v.d. Wiel zegt kleine viezerik is goed jij. Meneer zegt dat ik prettige dag. Dus suarez blij want graag hoort prettige dag van meneer.
Suarez thuis muziek luistert naar kleine viezerik. Suarez denkt mooi muziek want v.d. Wiel zegt is goede muziek, jij blij maakt. Suarez hoort man praten over muziek en denkt meneer zingt niet maar toch wel mooi want goed muziek zegt v.d. Wiel dus suarez graag luistert en blij word van muziek. Suarez man niet begrijpt, snel praat en suarez niet volgt kunnen goed maar wel mooie muziek want meneer doet best zijn.
Suarez klaar met muziek luisteren en is blij want goed muziek van meneer die schnel praat want haast denkt suarez. Meneer misschien naar cd-winkel wil om cd te kopen van hem omdat praat zo snel. suarez naar de winkel om nog cd te kopen is zelfde cd. suarez wil geeft aan meneer kleine viezerik omdat hij dan niet haasten hoeft om zelf cd koopt want daar ongeluk van komt. suarez blij en slimme jongen.
0
geplaatst: 23 mei 2013, 03:50 uur
Jeroen van der Boom bij Kent - Isola
Valerio Zeno bij The Beatles - Yellow Submarine
Luis Suarez bij Jefferson Airplane - White Rabbit
Ik luisterde deze plaat van Kent zo
En ik verveelde me geen moment zo
Ik ging ook helemaal uit mijn tent zo
Vooral vanwege het mooie arrangement zo
Die gasten hebben echt talent zo
De drums zijn wel kut maar dat went zo
Deze plaat wordt nog wel eens een trend zo
Ik vind het echt een heel goede band zo
En Frank Benneker is een Twent zo
En ik verveelde me geen moment zo
Ik ging ook helemaal uit mijn tent zo
Vooral vanwege het mooie arrangement zo
Die gasten hebben echt talent zo
De drums zijn wel kut maar dat went zo
Deze plaat wordt nog wel eens een trend zo
Ik vind het echt een heel goede band zo
En Frank Benneker is een Twent zo
Valerio Zeno bij The Beatles - Yellow Submarine
Hield ik mijn arm naast de onderzeeboot op dit album, leek ik verdorie wel een biggetje.
Luis Suarez bij Jefferson Airplane - White Rabbit
Naast deze muziek Suarez wel konijntje lijkt. Die bijt in oor ook. Suarez boos was en baas van club na dat ook boos. Suarez geld betaal moet voor boete doen. Portemoon weer kwijt. Maar Suarez nu bankier de internet. Dus probleem geen meer. Suarez blij weer en slimme jongen.
0
geplaatst: 23 mei 2013, 09:30 uur
Heb je die van Valerio zelf bedacht of is dat een of andere bekende uitspraak van hem? Hoe dan ook... ik zie het hem echt zo zeggen! 
Die doet me ook heel erg denken aan Sayid.
P.S. Die van John Cruijff hierboven is ook goed. Maar dat is logisch.

Die doet me ook heel erg denken aan Sayid.

P.S. Die van John Cruijff hierboven is ook goed. Maar dat is logisch.
0
Bernie Lomax
geplaatst: 18 augustus 2014, 23:27 uur
http://static1.ad.nl/static/photo/2014/18/0/12/20140205062026/media_xll_2083197.jpg
SBS-coryfee Rob Geus over Rat in the Kitchen van UB40:

SBS-coryfee Rob Geus over Rat in the Kitchen van UB40:

Man, man, man... wat een gemiddelde. Hier word ik absoluut niet vrolijk van. Hetzelfde geldt trouwens voor de hoes, want die is natuurlijk volstrekt kansloos. De plaat zelf blijkt overigens netjes verpakt en dat is ook gelijk een van de punten waar ik direct op controleer, dus dat is dan weer heel positief. Ook de MuMe-pagina ziet er op het eerste gezicht hartstikke fris en verzorgd uit, maar dat is ook weer de kracht van de formule hè: of je nou met een reggae-album of van dat jongere muziek te maken hebt, de lay-out moet gelijk zijn. Kwaliteit, uitstraling van de site: top. Volgens mij hebben ze hier wel eens naar mijn programma gekeken, want er is duidelijk over nagedacht. Nou, dan ga je verder kijken en merk je toch al snel dat men hier serieus met muziek bezig is en ja, dat is leuk om te zien. Algemene indruk, gewoon top. De mensen weten waar ze over praten, structuur, de puntjes op de i: ja, super.
Je merkt wel dat de plaat in kwestie heel oud is en dat dit de muziek niet ten goede is gekomen. Nummers uit 1986, ja dat moet je gewoon niet hebben. Daarnaast zet ik mijn vraagtekens bij de hygiëne van bandlid Astro, want iemand met zulk haar kom je natuurlijk niet elke dag tegen. Ja dan kun je zeggen dat is reggae, maar daar heb ik verder geen boodschap aan. Ik denk dat deze mensen wel graag wilden en eigenlijk een steuntje in de rug nodig hadden van een goede producer. Nu zit je als luisteraar toch opgescheept met een wat steriele sound. Tot slot zou ik de mensen die dit geen fijn album vinden willen adviseren om het niet te coderen en hun speakers zoveel mogelijk af te dekken.
Je merkt wel dat de plaat in kwestie heel oud is en dat dit de muziek niet ten goede is gekomen. Nummers uit 1986, ja dat moet je gewoon niet hebben. Daarnaast zet ik mijn vraagtekens bij de hygiëne van bandlid Astro, want iemand met zulk haar kom je natuurlijk niet elke dag tegen. Ja dan kun je zeggen dat is reggae, maar daar heb ik verder geen boodschap aan. Ik denk dat deze mensen wel graag wilden en eigenlijk een steuntje in de rug nodig hadden van een goede producer. Nu zit je als luisteraar toch opgescheept met een wat steriele sound. Tot slot zou ik de mensen die dit geen fijn album vinden willen adviseren om het niet te coderen en hun speakers zoveel mogelijk af te dekken.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 30 oktober 2015, 21:27 uur
Nico Dijkshoorn:
De zanger van Deep Purple heet Ian. En hij kan hard gillan.
De zanger van Deep Purple heet Ian. En hij kan hard gillan.
* denotes required fields.