MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Het grote publiek

zoeken in:
gemaster schreef:

De grootste kunstenaars in de geschiedenis zijn ook stuk voor stuk mannen. Dit heeft natuurlijk ook met de onderdrukking van de vrouw te maken, maar tegenwoordig zijn het toch nog steeds de mannen die de klok slaan.

Er zijn nog twee andere verklaringen voor:

1) Mannen vallen meer in extremen: er zullen meer zowel zwakzinnige als geniale mannen zijn dan vrouwen.

2) Mannen hebben meer de neiging "te spelen" en roekeloos gedrag te vertonen dan vrouwen.

Dat komt niet van mij, dat komt uit een boek!

Daarnaast is het nog altijd niet zo dat man en vrouw helemaal gelijk behandeld worden...

Beide dingen kloppen helemaal. Zonder mannen zou je waarschijnlijk een stuk minder oorlog e.d. hebben, maar het zou ook onnoemelijk saai zijn.

Dionysos
Ja, en humor en logica zijn toch onmisbaar in deze wereld .

Yak
Even Jim O'Rourke (een man) kwoten in zijn hemeltergend mooie nummer Prelude to 110 or 220: "Women of the world, take over! 'Cause of you don't the world will come to an end, and it won't take long".

Geen idee over welke 'obscure technofeestjes' je het hebt Kos, maar meer dan 10% vrouw heb ik daar nog nooit gezien

Bij dnb en electro zit je wat dat betreft beter. Club helemaal, maar het feestcultuurtje gaat daar niet om de muziek. Verder is het in de electronica toch écht een mannenwereld (helaas).

Maar een concert van múm is een damn fine alternatief wat dat betreft

Kos
Goodfella schreef:
Geen idee over welke 'obscure technofeestjes' je het hebt Kos, maar meer dan 10% vrouw heb ik daar nog nooit gezien
Mwa in de paraplufabriek in Nijmegen, Simplon/platform in Groningen heb ik op vrij vage acid/technofeestjes aardig wat dames uit hun dak zien gaan.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:28 uur

geplaatst: vandaag om 23:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.