MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Muziekquizsites

zoeken in:
Ik zag het ja. Stond een stukje onder je!

Bij Linkin Park en Red Hot Chili Peppers was ik echt aan het typen voor mijn leven.

er zijn wel fragmenten die vaker terug komen

Dat wel, ja. Depeche Mode (I Just Can´t Get Enough) heb ik 2 keer gehoord vandaag.

Ha, eindelijk, eerste!

Bij de New Wave quiz verschillende keren eerste.

en enige deelnemer

Mooi om te zien, steeds die 1, 2 en 3 achter de drie Mume'ers

Alsof ik niks anders te doen heb .
Maar wel grappig om tegelijkertijd aan de slag te zijn daar (en dan ook nog telkens 1,2 en drie te zijn)
Bij die r&b hitjes is het een kwestie van 50cent, usher, snoop dog e.d. in te toetsen, dan is er altijd wel iets goed

Wow, net een perfecte ronde gespeeld!

Ik had 82 punten, ik lag 41 punten voor op de tweede plaats!

satie schreef:
Bij die r&b hitjes is het een kwestie van 50cent, usher, snoop dog e.d. in te toetsen, dan is er altijd wel iets goed
Voor mij zijn het vooral de top 40 hits van dit moment die me de das om doen. Soms weet ik dan nog wel 1 punt te scoren, maar meestal tast ik volledig in het duister

Zephyr
@Deric :

hier ook even een gedeelte van die NW gedaan, maar dat was verrekte moeilijk, zeg ! Ik was zo laf om er maar voortijdig mee te kappen .....

Het is per ronde verschillend; maar boven de 12 punten kom ik niet.

Die rotzak van een David Guetta doet me meestal de das om. Hetzelfde van Gwen Stefani en Britney Spears.
Daarnet kwam er ook een van Led Zeppelin voorbij. Ik kon de tekst woordelijk meebrommen maar ik kon er gewoon niet opkomen wie het was, zo frustrerend.

Net domineerde MusicMeter op het podium van Hits.

Wat ik mij afvroeg: als er bv 25 deelnemers aan Hits meedoen, zijn er dan over de hele wereld maar 25 mensen die dit spel spelen? Lijkt me erg weinig. Of zijn er meerdere 'kamers'? (Denk het niet.)

Don Cappuccino schreef:
Net domineerde MusicMeter op het podium van Hits.

2 Nederlanders hadden goud en zilver, deze Belg moest weer tevreden zijn met brons.

ranboy schreef:
Wat ik mij afvroeg: als er bv 25 deelnemers aan Hits meedoen, zijn er dan over de hele wereld maar 25 mensen die dit spel spelen? Lijkt me erg weinig. Of zijn er meerdere 'kamers'? (Denk het niet.)
Ik denk dat er inderdaad maar 25 mensen aan het spelen zijn.

Leuk spelletje.

Nu 1 keer gespeeld als Father McKenzie ( ) en meteen 4e bij hits met 71 punten. Je moet wel echt snel zijn, ik had op 3 titels na alles binnen een paar seconden, maar dan win je nog niet.

Nu eens kijken bij new wave, da's toch meer mijn ding, want over die hits moest ik nog wel een paar keer nadenken soms (bv. de titel van Aerosmith's Jaded en Beyonce's Halo).

Je moet inderdaad heel snel zijn. Ik ben blij dat ik typskills heb.

ik ben de aansluiting met de "moderne top 40 hits" verloren. Alles van voor 2000 herken ik zo, maar ga de mist in bij de rest.............

Voor de eerste keer meer dan 50 punten bij hits

Ik ben mij er terdege van bewust dat eigenlijk geen hond op dit bericht zit te wachten maar so what

Voor de eerste keer 5e van de 27 bij hits

En hoe heet je op Massive Music Quiz, Gloeilamp?

Kunnen we dadelijk misschien tegen elkaar bij rock.

Heb me nog niet ingeschreven, maar ik heet gewoon Gloeilamp. Ik ben er zo weer

Jochei, 2e geworden. Stomme Akon.
Wie is trouwens musicmeterdotnl?

Waarom logt dat spel je af en toe uit midden in een potje? Ik heb nu al 2 keer (van de 4 potjes) gehad dat ie opeens weer na de beginpagina gaat terwijl het spel nog niet is afgelopen. Zo is de lol er wel snel af.

Yeah, net gewonnen met 72 punten bij Hits!

Fathead schreef:
Wie is trouwens musicmeterdotnl?

Dat was ik dus. Akon had ik fout, verder had ik alles goed tot ik er werd uitgegooid. Zat bij vrijwel allemaal ook bij de snelste 3, maar dat is nog niet genoeg voor de eerste plek.

Die stomme Akon nekte mij ook.

Om een eerste plek te halen moet je echt alles goed hebben. Dat is me tot nu toe 2 keer gelukt.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:06 uur

geplaatst: vandaag om 21:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.