Muziek / Algemeen / Muziekquizsites
zoeken in:
0
geplaatst: 3 augustus 2012, 22:11 uur
Bij Linkin Park en Red Hot Chili Peppers was ik echt aan het typen voor mijn leven. 

0
geplaatst: 3 augustus 2012, 22:15 uur
Dat wel, ja. Depeche Mode (I Just Can´t Get Enough) heb ik 2 keer gehoord vandaag.
0
geplaatst: 4 augustus 2012, 00:20 uur
Bij de New Wave quiz verschillende keren eerste.
en enige deelnemer
en enige deelnemer
0
geplaatst: 4 augustus 2012, 11:37 uur
Mooi om te zien, steeds die 1, 2 en 3 achter de drie Mume'ers 

0
geplaatst: 4 augustus 2012, 11:51 uur
Alsof ik niks anders te doen heb
.
Maar wel grappig om tegelijkertijd aan de slag te zijn daar (en dan ook nog telkens 1,2 en drie te zijn)
Bij die r&b hitjes is het een kwestie van 50cent, usher, snoop dog e.d. in te toetsen, dan is er altijd wel iets goed
.Maar wel grappig om tegelijkertijd aan de slag te zijn daar (en dan ook nog telkens 1,2 en drie te zijn)
Bij die r&b hitjes is het een kwestie van 50cent, usher, snoop dog e.d. in te toetsen, dan is er altijd wel iets goed

0
geplaatst: 4 augustus 2012, 12:00 uur
Wow, net een perfecte ronde gespeeld! 
Ik had 82 punten, ik lag 41 punten voor op de tweede plaats!

Ik had 82 punten, ik lag 41 punten voor op de tweede plaats!

0
geplaatst: 4 augustus 2012, 12:02 uur
satie schreef:
Voor mij zijn het vooral de top 40 hits van dit moment die me de das om doen. Soms weet ik dan nog wel 1 punt te scoren, maar meestal tast ik volledig in het duister Bij die r&b hitjes is het een kwestie van 50cent, usher, snoop dog e.d. in te toetsen, dan is er altijd wel iets goed

0
Zephyr
geplaatst: 4 augustus 2012, 12:52 uur
@Deric :
hier ook even een gedeelte van die NW gedaan, maar dat was verrekte moeilijk, zeg ! Ik was zo laf om er maar voortijdig mee te kappen .....
hier ook even een gedeelte van die NW gedaan, maar dat was verrekte moeilijk, zeg ! Ik was zo laf om er maar voortijdig mee te kappen .....
0
geplaatst: 4 augustus 2012, 14:09 uur
Het is per ronde verschillend; maar boven de 12 punten kom ik niet.
0
geplaatst: 4 augustus 2012, 14:41 uur
Die rotzak van een David Guetta doet me meestal de das om. Hetzelfde van Gwen Stefani en Britney Spears.
Daarnet kwam er ook een van Led Zeppelin voorbij. Ik kon de tekst woordelijk meebrommen maar ik kon er gewoon niet opkomen wie het was, zo frustrerend.
Daarnet kwam er ook een van Led Zeppelin voorbij. Ik kon de tekst woordelijk meebrommen maar ik kon er gewoon niet opkomen wie het was, zo frustrerend.
0
geplaatst: 4 augustus 2012, 14:50 uur
Wat ik mij afvroeg: als er bv 25 deelnemers aan Hits meedoen, zijn er dan over de hele wereld maar 25 mensen die dit spel spelen? Lijkt me erg weinig. Of zijn er meerdere 'kamers'? (Denk het niet.)
0
geplaatst: 4 augustus 2012, 14:51 uur
2 Nederlanders hadden goud en zilver, deze Belg moest weer tevreden zijn met brons.
0
geplaatst: 4 augustus 2012, 14:52 uur
ranboy schreef:
Wat ik mij afvroeg: als er bv 25 deelnemers aan Hits meedoen, zijn er dan over de hele wereld maar 25 mensen die dit spel spelen? Lijkt me erg weinig. Of zijn er meerdere 'kamers'? (Denk het niet.)
Ik denk dat er inderdaad maar 25 mensen aan het spelen zijn.Wat ik mij afvroeg: als er bv 25 deelnemers aan Hits meedoen, zijn er dan over de hele wereld maar 25 mensen die dit spel spelen? Lijkt me erg weinig. Of zijn er meerdere 'kamers'? (Denk het niet.)
0
geplaatst: 4 augustus 2012, 15:53 uur
Leuk spelletje. 
Nu 1 keer gespeeld als Father McKenzie (
) en meteen 4e bij hits met 71 punten. Je moet wel echt snel zijn, ik had op 3 titels na alles binnen een paar seconden, maar dan win je nog niet.
Nu eens kijken bij new wave, da's toch meer mijn ding, want over die hits moest ik nog wel een paar keer nadenken soms (bv. de titel van Aerosmith's Jaded en Beyonce's Halo).

Nu 1 keer gespeeld als Father McKenzie (
) en meteen 4e bij hits met 71 punten. Je moet wel echt snel zijn, ik had op 3 titels na alles binnen een paar seconden, maar dan win je nog niet.Nu eens kijken bij new wave, da's toch meer mijn ding, want over die hits moest ik nog wel een paar keer nadenken soms (bv. de titel van Aerosmith's Jaded en Beyonce's Halo).
0
geplaatst: 4 augustus 2012, 16:28 uur
Je moet inderdaad heel snel zijn. Ik ben blij dat ik typskills heb. 

0
geplaatst: 4 augustus 2012, 16:30 uur
ik ben de aansluiting met de "moderne top 40 hits" verloren. Alles van voor 2000 herken ik zo, maar ga de mist in bij de rest.............
0
geplaatst: 4 augustus 2012, 19:48 uur
Voor de eerste keer meer dan 50 punten bij hits 
Ik ben mij er terdege van bewust dat eigenlijk geen hond op dit bericht zit te wachten maar so what

Ik ben mij er terdege van bewust dat eigenlijk geen hond op dit bericht zit te wachten maar so what
0
geplaatst: 4 augustus 2012, 20:44 uur
En hoe heet je op Massive Music Quiz, Gloeilamp?
Kunnen we dadelijk misschien tegen elkaar bij rock.
Kunnen we dadelijk misschien tegen elkaar bij rock.

0
geplaatst: 4 augustus 2012, 21:19 uur
Heb me nog niet ingeschreven, maar ik heet gewoon Gloeilamp. Ik ben er zo weer 

0
geplaatst: 4 augustus 2012, 21:39 uur
Jochei, 2e geworden. Stomme Akon.
Wie is trouwens musicmeterdotnl?
0
geplaatst: 4 augustus 2012, 21:40 uur
Waarom logt dat spel je af en toe uit midden in een potje? Ik heb nu al 2 keer (van de 4 potjes) gehad dat ie opeens weer na de beginpagina gaat terwijl het spel nog niet is afgelopen. Zo is de lol er wel snel af.
0
geplaatst: 4 augustus 2012, 21:50 uur
Fathead schreef:
Dat was ik dus. Akon had ik fout, verder had ik alles goed tot ik er werd uitgegooid. Zat bij vrijwel allemaal ook bij de snelste 3, maar dat is nog niet genoeg voor de eerste plek.

0
geplaatst: 4 augustus 2012, 21:52 uur
Die stomme Akon nekte mij ook. 
Om een eerste plek te halen moet je echt alles goed hebben. Dat is me tot nu toe 2 keer gelukt.

Om een eerste plek te halen moet je echt alles goed hebben. Dat is me tot nu toe 2 keer gelukt.
* denotes required fields.