MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Rappers om te checken

zoeken in:
Percee P is nice, elk nummer van hem is nice...

Ben ik de enige hier die dat uitgelekte album van Lupe Fiasco heeft, en het geweldig vind?

tonedeff (oa op peruvian cocaine) en jemini. ook arsonists zou iedereen moeten checken

Brother Ali, ook al heb ik dat al gezegd.
Als je Brother Ali niet kent of niet gaat checken of niet dope vind ben je Gabber.

afu-ra
tonedeff
sadat x
joe budden
chino xl
canibus
royce da 5'9''
rass kass
vakill
plan b
crooked-i

.....

dutchboi schreef:
afu-ra
tonedeff
sadat x
joe budden
chino xl
canibus
royce da 5'9''
rass kass
vakill
plan b
crooked-i

.....

Zo mang, die zijn best slecht allemaal....

satéprikker schreef:
(quote)

Zo mang, die zijn best slecht allemaal....

vind je???

ja dat vind ik, en jij?

satéprikker schreef:
ja dat vind ik, en jij?

denk het niet he... anders zet ik ze er niet bij
wat vind jij goed dan?

Nou ik zeg ook weleens tegen mensen dat ze Biggie eens moeten checken. Maar dat betekent niet dat ik hem goed vind, ik wil mensen daarmee meer wijzen van 'kijk dit is nou een wacke rapper,dat moet je gewoon checken'

ik vind 2Pac, Outlaws, Ice Cube, Eazy E, Bow Wow, G-Unit, Nelly, Chingy, Master P, Lil Jon enzo dope.

zonder een hater te zijn maar
Bow Wow, G-Unit, Nelly, Chingy, Master P, Lil Jon... das toch niet echt goed IMHO, dat wil ik niet eens hiphop noemen... eerder hipPop en cruck (lil john), maarja das mijn mening LOL

ben ik het wel mee eens ja

wat is het verschil tussen hiphop en hippop dan?

hippop (ik vind het ook een rare term) is meer R&B/Pop georienteerd

hiphop = artiesten als gangstarr, krs, wu-tang clan en rakim

hippop = g-unit, Bow Wow, G-Unit, Nelly, Chingy... de meer pop achtige muziek dat toevallig rijmt...

but again.... IMHO

okay, maar ook in hippop rappen ze toch? ik zie het verschil niet echt. Voor mij is het gewoon rap muziek...

dutchboi schreef:
hiphop = artiesten als gangstarr, krs, wu-tang clan en rakim

hippop = g-unit, Bow Wow, G-Unit, Nelly, Chingy... de meer pop achtige muziek dat toevallig rijmt...

but again.... IMHO

dat klinkt best idioot....''dat toevallig rijmt" als je daar zelf maar van overtuigt bent he...

tsja ik vind een zingende 50 cent op een pop-beat best wel als een popliedje klinken

en een rappende 50 cent op een Dre beat?

en gwen stafani op een dre beat?
christina op een premo beat?

GRODT was dope, daar heb ik niks over te zeggen

Maar tegenwoordig hoor ik hem alleen op beats van mensen als scott storch rappen/zingen

Rame schreef:
GRODT was dope, daar heb ik niks over te zeggen

Maar tegenwoordig hoor ik hem alleen op beats van mensen als scott storch rappen/zingen

precies... zn fanbase bestaat ook voornamelijk uit 14 jarigen lol....

hmm.. christina op een premier beat klinkt af en toe nog best dope moet ik zeggen

Rame schreef:
hmm.. christina op een premier beat klinkt af en toe nog best dope moet ik zeggen

ja dat wel...

Rame schreef:

heb je ook geluisterd? ook de nieuwe tracks?

minder bekend maar zeker de moeite waard is te checken: hieroglyphics

Spaanstalige artiest: Dyablo

#koen
The Last Emperor is wel een aanrader.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:04 uur

geplaatst: vandaag om 13:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.