MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Rappers om te checken

zoeken in:
Conway Twitty schreef:
(quote)

Aan de ene kant snap ik je reactie wel. Hiphop is op dit moment gewoon mode, en dat is voor de diehards soms moeilijk te verkroppen. Van die gasten die dan terugdenken aan dat ze met een groepje I Takes A Nation of Millions gingen luisteren op cassettebandje, en dat niemand op school dat kende, en dat ze dat dan op hun jas gingen zetten En nu loop je over straat, hebben kleuters Ipods vol met hiphop, heb je urban kledingzaken en dweept iedereen met 50 en 2pac.

Cool & Dre bij Christina Milan, Timbaland bij Justin, Primo bij Aquilera, Neptunes bij Gwen Stefani...

Maar stiekem hè, heeeeel stiekem vind ik Say I, Cry Me a River, Ain't No Other Man en Hollaback Girl nog best leuke nummertjes

Ik luister normaal niet naar christina of pop-dingen ofzo maar premier is gewoon nogal dope en wat is er mis met een zangeres daar overheen?

af en toe vind ik andere nummers dan wat ik vooral luister (eastcoast, vooral NY Hiphop) ook dope

Brother Ali, het kan zijn dat ik dat al gezegd heb

satéprikker schreef:
Brother Ali

satéprikker schreef:
Brother Ali, ook al heb ik dat al gezegd.
Als je Brother Ali niet kent of niet gaat checken of niet dope vind ben je Gabber.

satéprikker schreef:
Brother Ali, het kan zijn dat ik dat al gezegd heb

dan moet je Percee P checken of had ik dat ook al gezegd?
je bent zo goed bezig, dan kan je dat vast ook wel opzoeken voor me.

satéprikker schreef:
dan kan je dat vast ook wel opzoeken voor me.

Liever niet, jij bent een eng mannetje.

Trife da God, protegé van Ghostface

Termanology, vrij onbekende rapper hier, in Amerika wordt ie nu meer bekend, hij heeft een nummer met een Premo productie, check de link.. ik vindt 't zwaar goed klinken

http://www.youtube.com/watch?v=W5r-bemQh4I

DonCartagena schreef:
Termanology, vrij onbekende rapper hier, in Amerika wordt ie nu meer bekend, hij heeft een nummer met Premier, check de link.. ik vindt 't zwaar goed klinken

Ik neem aan dat het ook een Primo-productie is, het klinkt idd goed

hahah ja dat bedoelde ik eigenlijk ook, de productie is natuurlijk van Premo, hij heeft ook al een album uit, klinkt zwaar dope.. 't album heet Out The Gate voor de nieuwsgierige..

Als het album op hetzelfde niveau is als het nummer is hij het het zeker wel waard hem ff te checken.

toen ik 't album voor 't eerst luisterde moest ik wel even wennen, het is iets meer laid-back dan dit nummer, maar wel goed te beluisteren.. verder geen echt bekende guest appareances, Prospect van Terror Squad komt langs, en Esoteric is op 1 nummer te horen.. toch vindt ik 't heel dope album, 't heel anders dan de gemiddelde hiphop die laatste tijd uit komt..

Oh No, maar meer omdat zijn producties zo moddervet zijn, vooral op dit album.

raffael77
check cyne of classified, lone catalysts, puts, giant panda
allemaal gasten die je als hihop liefhebber moet hebben

ik had laatst idd cyne gevonden en gecheckt... man die kerel is goed

Zéker de moeite waard om te luisteren.

Murs
El Da Sensei
Pharoahe Monch
Jungle Brothers
Jurassic 5
Gift of Gab
Mos Def
Souls of Mischief
Supastition
the Pharcyde

Pauper
dutchboi schreef:
afu-ra
tonedeff
sadat x
joe budden
chino xl
canibus
royce da 5'9''
rass kass
vakill
plan b
crooked-i

.....

Joe Budden is beetje gay hoor

DonCartagena schreef:
Termanology, vrij onbekende rapper hier, in Amerika wordt ie nu meer bekend, hij heeft een nummer met een Premo productie, check de link.. ik vindt 't zwaar goed klinken

Wat een wack ass mother f*cker!

Pauper schreef:
(quote)

(quote)

Wat een wack ass mother f*cker!

Hele wacke rapper ja, maar wel een dikke beat heeft dat nummer.

Heerlijke beat, ik vind hem ook nog best een redelijke flow hebben,
Lijkt me echter wel een irritant mannetje.

Pauper
MJ_DA_MAN schreef:
Hele wacke rapper ja, maar wel een dikke beat heeft dat nummer.

Conway Twitty schreef:
Heerlijke beat, ik vind hem ook nog best een redelijke flow hebben,
Lijkt me echter wel een irritant mannetje.

Mmm, ehh, ok...

Ik vind de beat ook niet echt heel erg tof ofzo, misschien net zo tof als al die andere troep die Primier de afgelopen tijd produceert van Agallah, AZ (damn die beat is gay), MC Lyte, Verbal Threat en shit, huilen dus (alleen die laatste is te doen)

Steez schreef:
Zéker de moeite waard om te luisteren.

...Mos Def...

Ik weet niet helemaal meer wat ik ervan moet vinden, Black on Both Sides is dope, opvolger minder en dan nu Tru3 Magic, damn die shit is echt heel afgezaagd, zit er niet echt meer in na die paar klassieke tracks die hij er uit heeft gepompt in begin van ze carriere!

Relax
Agallah is volgens mij slechte rapper.. die stem.. damn, maar die beat kan ermee door, lekker op chillen.
Die van AZ .. AZ is echt perfect op die beat waardoor het goed aantehoren is.
MC Lyte.. tja ik hou neit van vrouwelijke rapper en ja die beat is wel wack.
Van Verbal Threat heeft zeer potentie maar hij heeft het niet goed afgemaakt en die rappers zijn klote.

Pauper schreef:
[..]

(quote)

Ik weet niet helemaal meer wat ik ervan moet vinden, Black on Both Sides is dope, opvolger minder en dan nu Tru3 Magic, damn die shit is echt heel afgezaagd, zit er niet echt meer in na die paar klassieke tracks die hij er uit heeft gepompt in begin van ze carriere!

Daar moet ik je inderdaad gelijk in geven. Doelde ook meer op Black on Both sides met tracks als Ms Fat Booty, Umi Says, Hiphop en Mathematics

Pauper
Steez schreef:
Daar moet ik je inderdaad gelijk in geven. Doelde ook meer op Black on Both sides met tracks als Ms Fat Booty, Umi Says, Hiphop en Mathematics

BlackStar was ook nog een tof project

raffael77
Pauper schreef:
(quote)

(quote)

Mmm, ehh, ok...

Ik vind de beat ook niet echt heel erg tof ofzo, misschien net zo tof als al die andere troep die Primier de afgelopen tijd produceert van Agallah, AZ (damn die beat is gay), MC Lyte, Verbal Threat en shit, huilen dus (alleen die laatste is te doen)

(quote)

hee dom ass premier is de beste producer aller tijden tot nu toe en dat is op basis van onderzoek gedaan dus ga niet zeggen dat ie in 1 keer slecht is omdat ie een track maakte ook met christina

raffael77
Pauper schreef:
(quote)

BlackStar was ook nog een tof project

wat was blackstar nou 1 hitwonders ze waren goed maar check die albums nu dan van ze niets meer toch slechte producties en halve teksten

mos def al helemaal niets meer en talib kweli doet nog wel eens een leuke samen werking met onder ander
jaylib of mf doom en dat was het

raffael77
Relax schreef:
Agallah is volgens mij slechte rapper.. die stem.. damn, maar die beat kan ermee door, lekker op chillen.
Die van AZ .. AZ is echt perfect op die beat waardoor het goed aantehoren is.
MC Lyte.. tja ik hou neit van vrouwelijke rapper en ja die beat is wel wack.
Van Verbal Threat heeft zeer potentie maar hij heeft het niet goed afgemaakt en die rappers zijn klote.

ik weet wel waarom omdat je nooit naar de echte female mc's geluisterd hebt

queen latifah, mc lyte, zijn 1 van de beste female mc's ooit maar hier zijn nog een paar goeie

nikki d, heather b, bahamadia, mc peaches, apani b fly mc

Relax
Vrouwelijke rappers hebben voor mij niet veel te zeggen, vind het nogal saai en de meeste zetten een nep accent op waardoor ik wel een muur doormidden kan slaan.

raffael77 schreef:
(quote)

ik weet wel waarom omdat je nooit naar de echte female mc's geluisterd hebt

queen latifah, mc lyte, zijn 1 van de beste female mc's ooit maar hier zijn nog een paar goeie

nikki d, heather b, bahamadia, mc peaches, apani b fly mc

Bahamadia komt echt dope op Exertions remix van Jedi Mind. Zij draait toch ook al een hele tijd mee?

HALLO HIP HOP MENSEN!

Ik wil graag ook eens hip hop luisteren alleen ik zou niet weten wat. Wat raden jullie mij aan? Het liefst zonder gescheld maar wel teksten die recht voor je raab zijn. Ik zat al wat te kijken bij 36 chambers,the infamous, illmatic etc.

Hihi, best grappig, ik kijk hier voor het eerst, die hip hop sectie zegmaar.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:25 uur

geplaatst: vandaag om 16:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.