MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Vrouwelijke MC's

zoeken in:
psychonaatje schreef:
Hé, vergeten we Salt N Pepa niet?

ja vroeg ik ook al paar keer, volgens mij word ik of SNP genegeerd

Marcel²
Ik denk Eve dan maar, want verder weet ik niet echt een goede vrouwelijke mc.

Marcel Jongeneel schreef:
Ik denk Eve dan maar, want verder weet ik niet echt een goede vrouwelijke mc.

vind je Eve serieus een goede MC?

Marcel²
Reijersen schreef:

vind je Eve serieus een goede MC?

Nou, ik weet het eigenlijk niet zo goed, maar kon geen andere bedenken. Eve is wel aardig. Wat vind jij een goede mc dan?

Ik vind haar ook niet slecht hoor.

Queen Latifah, MC Lyte, Foxy Brown, (Salt n Pepa maarja die negeren jullie al meerdere malen )

Marcel Jongeneel schreef:
(quote)

Nou, ik weet het eigenlijk niet zo goed, maar kon geen andere bedenken. Eve is wel aardig. Wat vind jij een goede mc dan?

Salt 'N Pepa vond ik altijd wel leuk. MC Lyte is op zich ook wel leuk. Verder heb ik niet zo veel met vrouwelijk mc's.

Eve, Da Brat, Foxy Brown..... ik vind het allemaal niet zoveel aan.

Neneh Cherry is overigens nog niet genoemd. Ik weet niet of je haar helemaal een MC kan noemen, maar toch.

Jean Grae zonder twijfel de meest getalenteerde. Kan buiten rappen ook goed zingen en producen. Vooral haar duet met Masta Ace (Hold U) vind ik erg goed

eazyfan
Ms. Roq (die mee deed op Dr. Dre)geweldige rapvrouw
Sylk (deed mee met Eazy-E)
Menajahtwa (deed mee met Eazy-E).meer weet ik ook niet over hen maar ze kunnen egt een goed stuk rappen
al de rest van de vrouwelijke rappers kunnen er niet zo veel van

ook niet als ze een stom nummertje hadden gedaan met je grote held?

Heb hier Remy van Terror Squad nog niet horen vallen. (op laatste TR album was ze erg dope ) Heeft ook solo-album uit nu.

psychonaatje schreef:
En wat ik van het album van Remy Ma (lid van Terror Squad) heb gehoord, is ook wel aardig (ze deed ook mee op Lean Back van Terror Squad), maar wel behoorlijk commercieel.

Keny Arkana!

Missy Eliot..

Neehh niet missy Elliot!
Gek word ik van dat mens! Queen Latifah

Hier (http://www.rhymesayers.com/releases.php) kun je 2 nummers luisteren van het nieuwe album van Psalm One.

Ik vind het vooral dat nummer met Brother Ali dope klinken.

Meestal vind ik femcee's niks. Het klinkt gewoon niet zo goed als een mannelijke mc en over het algemeen is de kwaliteit minder.
Verder vind ik Jean Grae ook goed.

Tifén

Cker Da Brat!
Lil Kim zo af en toe ook wel.
en verder vind ik Jewell erg goed eveneens als The Lady of rage, maar ook Ms. Roq mag erbij.
En niet te vergeten Missy Eliot, en de spit van Mary J Blidge op Touch it vond ik ook erg verrassend, zij kan het ook wel.

Charli Baltimore
Rah Digga
Lil' Kim
Jean Grae
Roz

Jacki-O Queen of the South
en Trina Da Baddest Bitch

hycine schreef:
Jacki-O Queen of the South
en Trina Da Baddest Bitch

hahahahahahahhahha

ik weet het -.- heb de bijnamen erbij gezet

Improvision
MC Lyte
Rah Digga
Jean Grae

Jean Grae... hands down

eazyfan
Jean Grae en Lady Of Rage

hycine schreef:
ik weet het -.- heb de bijnamen erbij gezet

Ik had het meer over de ''kwalitiet'' van de beiden dames. Trina heeft totaal niks, en Jackie-O kun je gewoon een rappende prostituee noemen.

CaliLove
Lady of Rage is wel dope.
Check de track Afro Puffs maar n's

raffael77
Queen Latifah, Nikki D, Sweet T, Choice, Boss, Yo-Yo, Bahamadia, Apani B Fly MC, MC Lyte, Nonchalant, Tung Twista, Debbie B, Ms. Melodie, Cookie Crew, Salt-N-Peppa, genoeg zo of willen jullie er nog wat!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Salt N Pepa 's here!

En verder Missy Elliott en héél misschien ook wel lil' Kim

Gast
geplaatst: vandaag om 00:57 uur

geplaatst: vandaag om 00:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.