Genres / Hip-Hop / Vrouwelijke MC's
zoeken in:
0
geplaatst: 25 maart 2006, 14:50 uur
ja vroeg ik ook al paar keer, volgens mij word ik of SNP genegeerd

0
Marcel²
geplaatst: 30 maart 2006, 10:03 uur
Ik denk Eve dan maar, want verder weet ik niet echt een goede vrouwelijke mc.
0
geplaatst: 30 maart 2006, 13:40 uur
Marcel Jongeneel schreef:
vind je Eve serieus een goede MC?
0
Marcel²
geplaatst: 30 maart 2006, 19:20 uur
Nou, ik weet het eigenlijk niet zo goed, maar kon geen andere bedenken. Eve is wel aardig. Wat vind jij een goede mc dan?
0
geplaatst: 5 april 2006, 11:31 uur
Queen Latifah, MC Lyte, Foxy Brown, (Salt n Pepa maarja die negeren jullie al meerdere malen
)
)
0
geplaatst: 5 april 2006, 11:36 uur
Marcel Jongeneel schreef:
Nou, ik weet het eigenlijk niet zo goed, maar kon geen andere bedenken. Eve is wel aardig. Wat vind jij een goede mc dan?
(quote)
Salt 'N Pepa vond ik altijd wel leuk. MC Lyte is op zich ook wel leuk. Verder heb ik niet zo veel met vrouwelijk mc's.
Eve, Da Brat, Foxy Brown..... ik vind het allemaal niet zoveel aan.
0
geplaatst: 5 april 2006, 23:14 uur
Neneh Cherry is overigens nog niet genoemd. Ik weet niet of je haar helemaal een MC kan noemen, maar toch.
0
geplaatst: 13 mei 2006, 16:12 uur
Jean Grae zonder twijfel de meest getalenteerde. Kan buiten rappen ook goed zingen en producen. Vooral haar duet met Masta Ace (Hold U) vind ik erg goed
0
eazyfan
geplaatst: 19 mei 2006, 20:20 uur
Ms. Roq (die mee deed op Dr. Dre)geweldige rapvrouw
Sylk (deed mee met Eazy-E)
Menajahtwa (deed mee met Eazy-E).meer weet ik ook niet over hen maar ze kunnen egt een goed stuk rappen
al de rest van de vrouwelijke rappers kunnen er niet zo veel van
Sylk (deed mee met Eazy-E)
Menajahtwa (deed mee met Eazy-E).meer weet ik ook niet over hen maar ze kunnen egt een goed stuk rappen
al de rest van de vrouwelijke rappers kunnen er niet zo veel van
0
geplaatst: 20 mei 2006, 01:19 uur
ook niet als ze een stom nummertje hadden gedaan met je grote held?
0
geplaatst: 20 mei 2006, 13:31 uur
Heb hier Remy van Terror Squad nog niet horen vallen. (op laatste TR album was ze erg dope ) Heeft ook solo-album uit nu.
0
geplaatst: 20 mei 2006, 13:46 uur
psychonaatje schreef:
En wat ik van het album van Remy Ma (lid van Terror Squad) heb gehoord, is ook wel aardig (ze deed ook mee op Lean Back van Terror Squad), maar wel behoorlijk commercieel.
En wat ik van het album van Remy Ma (lid van Terror Squad) heb gehoord, is ook wel aardig (ze deed ook mee op Lean Back van Terror Squad), maar wel behoorlijk commercieel.
0
geplaatst: 31 mei 2006, 14:54 uur
Neehh niet missy Elliot!
Gek word ik van dat mens! Queen Latifah
Gek word ik van dat mens! Queen Latifah

0
geplaatst: 10 juli 2006, 17:06 uur
Hier (http://www.rhymesayers.com/releases.php) kun je 2 nummers luisteren van het nieuwe album van Psalm One.
Ik vind het vooral dat nummer met Brother Ali dope klinken.
Meestal vind ik femcee's niks. Het klinkt gewoon niet zo goed als een mannelijke mc en over het algemeen is de kwaliteit minder.
Verder vind ik Jean Grae ook goed.
Ik vind het vooral dat nummer met Brother Ali dope klinken.
Meestal vind ik femcee's niks. Het klinkt gewoon niet zo goed als een mannelijke mc en over het algemeen is de kwaliteit minder.
Verder vind ik Jean Grae ook goed.
0
geplaatst: 13 juli 2006, 11:41 uur
Cker Da Brat!
Lil Kim zo af en toe ook wel.
en verder vind ik Jewell erg goed eveneens als The Lady of rage, maar ook Ms. Roq mag erbij.
En niet te vergeten Missy Eliot, en de spit van Mary J Blidge op Touch it vond ik ook erg verrassend, zij kan het ook wel.
Lil Kim zo af en toe ook wel.
en verder vind ik Jewell erg goed eveneens als The Lady of rage, maar ook Ms. Roq mag erbij.
En niet te vergeten Missy Eliot, en de spit van Mary J Blidge op Touch it vond ik ook erg verrassend, zij kan het ook wel.
0
geplaatst: 2 december 2006, 00:17 uur
0
geplaatst: 2 december 2006, 11:26 uur
hycine schreef:
ik weet het -.- heb de bijnamen erbij gezet
ik weet het -.- heb de bijnamen erbij gezet
Ik had het meer over de ''kwalitiet'' van de beiden dames. Trina heeft totaal niks, en Jackie-O kun je gewoon een rappende prostituee noemen.
0
CaliLove
geplaatst: 2 december 2006, 19:18 uur
Lady of Rage is wel dope.
Check de track Afro Puffs maar n's
Check de track Afro Puffs maar n's

0
raffael77
geplaatst: 22 december 2006, 20:13 uur
Queen Latifah, Nikki D, Sweet T, Choice, Boss, Yo-Yo, Bahamadia, Apani B Fly MC, MC Lyte, Nonchalant, Tung Twista, Debbie B, Ms. Melodie, Cookie Crew, Salt-N-Peppa, genoeg zo of willen jullie er nog wat!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0
geplaatst: 27 december 2006, 15:22 uur
Salt N Pepa 's here!
En verder Missy Elliott en héél misschien ook wel lil' Kim
En verder Missy Elliott en héél misschien ook wel lil' Kim
* denotes required fields.