Genres / Hip-Hop / Proof dood?
zoeken in:
0
geplaatst: 11 april 2006, 14:43 uur
Ik lees op meerdere plekken op internet dat de D12 rapper proof en nog iemand neer zijn geschoten waarbij proof is overleden. Wel wordt er vaag gedaan en is volgens mij nog niets officieel bevestigd.
Weet iemand hier meer over?
Ik las dit b.v. op Detroit Hiphop
BIG PROOF SHOT AND KILLED, DETROIT MOURNS LOSS 04/11/2006
As I sit here in a state of denial and disbelief, It breaks my heart to announce that it has been confirmed that Big Proof was shot and killed last night around 4am at the after hours club Triple C located on 8 Mile Rd and Gratiot. No more details have been released as of yet.. But Proof's sad and unfortunate death has been officially confirmed from the hospital..
With nothing but respect and admiration for you Big Proof I feel confident speaking on behalf of everyone that has ever met you or worked with you... Thank you for all of your support and guidance in this world of HipHop... Without you we would not be where we are today... You are the Mayor of Detroit HipHop, You are one of a kind and you are going to be missed worldwide. This is a day that Detroit will stand still and mourn one of the greatest the city has ever had the opportunity to witness... R I P Big Proof.
Our prayers and deepest condolensces go out to Proof's family, friends and the entire Iron Fist and Shady Records camp..
Weet iemand hier meer over?
Ik las dit b.v. op Detroit Hiphop
BIG PROOF SHOT AND KILLED, DETROIT MOURNS LOSS 04/11/2006
As I sit here in a state of denial and disbelief, It breaks my heart to announce that it has been confirmed that Big Proof was shot and killed last night around 4am at the after hours club Triple C located on 8 Mile Rd and Gratiot. No more details have been released as of yet.. But Proof's sad and unfortunate death has been officially confirmed from the hospital..
With nothing but respect and admiration for you Big Proof I feel confident speaking on behalf of everyone that has ever met you or worked with you... Thank you for all of your support and guidance in this world of HipHop... Without you we would not be where we are today... You are the Mayor of Detroit HipHop, You are one of a kind and you are going to be missed worldwide. This is a day that Detroit will stand still and mourn one of the greatest the city has ever had the opportunity to witness... R I P Big Proof.
Our prayers and deepest condolensces go out to Proof's family, friends and the entire Iron Fist and Shady Records camp..
0
geplaatst: 11 april 2006, 14:56 uur
11 april kikker in je bil. Ik denk niet dat hij dood is, op anders sites staat nog niks. Maar wel op Detroit hiphop... ik begin beetje rillingen te krijgen
0
geplaatst: 11 april 2006, 15:05 uur
Het zou toch niet. Steeds meet sites beginen het nieuws te geven. Allhiphop meldt dat misschien ook Bizarre om het leven is gekomen.
0
Relax
geplaatst: 11 april 2006, 15:10 uur
Klote! 1 van mijn favo rappers 
Waarom moet dit nou, er zijn al 2 mensen en 1 kat deze maand overleden waar ik van hield.
Mijn kat dus, mijn opa en nu deze favoriete rapper... het kan toch niet slechter.
Ze zeggen ook dat Bizarre mischien dood is.

Waarom moet dit nou, er zijn al 2 mensen en 1 kat deze maand overleden waar ik van hield.
Mijn kat dus, mijn opa en nu deze favoriete rapper... het kan toch niet slechter.
Ze zeggen ook dat Bizarre mischien dood is.
0
geplaatst: 11 april 2006, 15:21 uur
Als bizarre dood zou zijn dan zouden ze dat toch redelijk snel moeten kunnen checken.
0
geplaatst: 11 april 2006, 15:22 uur
en ja hoor ook state magazine meld het nieuws:
http://www.statemagazine.nl/forum.php/nieuws#article1011
http://www.statemagazine.nl/forum.php/nieuws#article1011
0
geplaatst: 11 april 2006, 15:29 uur
De ultieme publiciteitsstunt van enkele zeer matige rappers! Of ze nu neergeschoten zijn of niet.
De tijd zal het hoe, wat , waar en waarom wel uitwijzen.
De tijd zal het hoe, wat , waar en waarom wel uitwijzen.
0
geplaatst: 11 april 2006, 15:33 uur
misschien, ik heb ook mijn twijfels hoewel nu wel heeel veel sites het melden maar NIET offciele sites.
0
geplaatst: 11 april 2006, 16:01 uur
Het begint er wel steeds meer op te lijken dat het klopt, foxnews melde het nieuws en ook mtv al:
http://www.mtv.com/news/articles/1528386/20060411/d12.jhtml?headlines=true
http://www.mtv.com/news/articles/1528386/20060411/d12.jhtml?headlines=true
0
geplaatst: 11 april 2006, 16:14 uur
Wat hebben ze er toch aan om iedereen dood te schieten waar gaat dit heen 

0
geplaatst: 11 april 2006, 16:20 uur
Ach, de mensheid vermoordt elkaar al uit vanaf het prille begin. Ik zou me er niet TE druk om maken.
0
geplaatst: 11 april 2006, 16:24 uur
Neej dat klopt maar dit is de eerste dood van een rapper die te maken heeft gehad met mijn rap-ontwikkeling. Biggie en 2Pac, toen was ik natuurlijk vee l te jong, en ODB kende ik in 2002 niet eens. Maar Proof, en D12 waren er wel vanaf het begin bij in mijn cd-speler.
Best schokkend persoonlijk.
Best schokkend persoonlijk.
0
geplaatst: 11 april 2006, 16:27 uur
herman schreef:
Ach, de mensheid vermoordt elkaar al uit vanaf het prille begin. Ik zou me er niet TE druk om maken.
Dus jij vind al dat zinloosgeweld maar normaal
En het is zeker wel een punt om je druk over te maken, hier moet meer aandacht aan besteed worden om het meer proberen te voorkomen!
0
geplaatst: 11 april 2006, 16:29 uur
Ik reageerde meer op Jowietje. Maar het is zeker naar als een van je muzikale helden overlijdt. Heb het zelf volgens mij alleen gehad met Elliott Smith, ik was te jong voor Cobain en Buckley.
0
geplaatst: 11 april 2006, 16:29 uur
jowietje schreef:
voorkomen!
(quote)
voorkomen!
Dat is onmogelijk. Maar dit zal wel gevolgen hebben voor de hedendaagse rap denk ik.
0
geplaatst: 11 april 2006, 16:34 uur
Ja Detroit is volgens mij niet echt een goede plek om rijk te zijn, paar maanden geleden werd Obie Trice ook al neergeschoten , die heeft nog steeds een kogel in zijn hoofd die (nog) niet operatief verwijderd kan worden.
0
geplaatst: 11 april 2006, 16:36 uur
ik ken de brave man verder niet, maar ik vind het wel vreemd dat tot op dit moment dit bericht niet op teletekst staat
0
geplaatst: 11 april 2006, 16:38 uur
Ik wel, alsof een half-bekende rapper in Nederland op teletext staat. De gemiddelde bevolking kent hem toch niet én rap is niks hier in Nederland, ook algemeen gezien. Of bedoelde je CNN?
0
geplaatst: 11 april 2006, 16:38 uur
jowietje schreef:
Dus jij vind al dat zinloos geweld maar normaal
Dus jij vind al dat zinloos geweld maar normaal
Zinloos geweld is vrij normaal en zelfs natuurlijk gedrag. dat het ongewenst is, is een andere kwestie. Totale wereldvrede is dan weer gewenst, maar uiterst abnormaal en waarschijnlijk nog nooit voorgekomen.
0
geplaatst: 11 april 2006, 16:40 uur
Ik denk inderdaad niet dat de nos hier snel mee zal komen maar als het officieel is zal het nog wel op tt komen, aangezien het ook een vriend van Eminem is.
0
geplaatst: 11 april 2006, 16:40 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Ik wel, alsof een half-bekende rapper in Nederland op teletext staat. De gemiddelde bevolking kent hem toch niet én rap is niks hier in Nederland, ook algemeen gezien. Of bedoelde je CNN?
nee, gewoon hier.Ik wel, alsof een half-bekende rapper in Nederland op teletext staat. De gemiddelde bevolking kent hem toch niet én rap is niks hier in Nederland, ook algemeen gezien. Of bedoelde je CNN?
als een bekende rapper wordt vermoord dan neem ik aan dat dat op teletekst komt...
0
geplaatst: 11 april 2006, 16:43 uur
Nee lijkt me niet. Is niet belangrijk genoeg nieuws. Misschien (heel misschien) bij korte nieuwsfeitjes, maar ook niet denk ik. Denk dat er ook maar een heeeel klein stukje in de krant staat van zijn dood, bij het muziek-gedeelte alleen zelfs. Is gwn in Nederland. Maar ja dat kan dit niet goed maken.
0
geplaatst: 11 april 2006, 16:50 uur
Nu lees ik ergens dat niet Bizarre maar Kuniva ook misschein dood is geschoten. Er word ook gezegd dat, 3 keer raden; BENZINO erachter zit.
0
moviefreak#1
geplaatst: 11 april 2006, 17:08 uur
Tja gangsters worden neergeschoten, dan moet je als je jezelf (kinderachtig) gangsta noemt ook niet zeuren vind ik.
0
geplaatst: 11 april 2006, 17:12 uur
Klopt compleet. Maar was Proof zo? Ik ken hem nl alleen van D12
0
Relax
geplaatst: 11 april 2006, 17:32 uur
Proof heeft nooit bekend dat ie een gangster was.
Hij heeft alleen gezegd dat ie een boef was omdat ie in huizen inbrak voor geld en andere dingen...
Mischien zat ie achter D12 in een andere crew die tegen een andere gang was die hem nu heeft omgelegd.
En nog iets.
Proof had volgens iemand ook een batterij in zijn borst (erin gelegd MISCHIEN OF WAARSCHIJNLIJK) via opensnijden...
Door een Battery gang, maar daar geloof ik niet echt zoveel van.
En als wel dan hadden ze wel veel tijd om hem neerteschieten
Hij heeft alleen gezegd dat ie een boef was omdat ie in huizen inbrak voor geld en andere dingen...
Mischien zat ie achter D12 in een andere crew die tegen een andere gang was die hem nu heeft omgelegd.
En nog iets.
Proof had volgens iemand ook een batterij in zijn borst (erin gelegd MISCHIEN OF WAARSCHIJNLIJK) via opensnijden...
Door een Battery gang, maar daar geloof ik niet echt zoveel van.
En als wel dan hadden ze wel veel tijd om hem neerteschieten

0
geplaatst: 11 april 2006, 18:54 uur
bloempje24 schreef:
Zinloos geweld is vrij normaal en zelfs natuurlijk gedrag. dat het ongewenst is, is een andere kwestie. Totale wereldvrede is dan weer gewenst, maar uiterst abnormaal en waarschijnlijk nog nooit voorgekomen.
In de hiphopwereld zijn er in de laatste tien jaar anders erg veel mensen neergeschoten, dat lijkt me niet echt normaal.
* denotes required fields.