Genres / Hip-Hop / Proof dood?
zoeken in:
0
Relax
geplaatst: 11 april 2006, 19:10 uur
ProZak schreef:
wat loop jij nou te lullen over batterijen Relax...
blijf van die crack af....
wat loop jij nou te lullen over batterijen Relax...
blijf van die crack af....
Ik niet, 1 of andere gozer op die ene forum van G Unit World ofzo.
Die zei dat een Gang met de naam Battery een batterij in zijn borst had gelegd.
LEES VERDOMME EENS... mensen zijn daar tegenwoordig te lui voor niet ?
0
moviefreak#1
geplaatst: 11 april 2006, 19:13 uur
Misschien moet hij even een prozakje nemen om te kalmeren en dan nog een keer lezen inderdaad 

0
geplaatst: 11 april 2006, 19:52 uur
Staat nu wel op verschillende officiele sites dat Proof doodgeschoten is. Hier even ene Nederlands berichtje:
D12-lid Proof is vannacht in zijn hometown Detroit doodgeschoten nadat hij een nachtclub op de beroemde 8-Mile verliet. Proof, geboren als Deshaun Holton, werd, net als een tweede slachtoffer, in het hoofd geraakt. Beide mannen werden naar een lokaal ziekenhuis gebracht. Bij aankomst bij het ziekenhuis werd vastgesteld dat Proof overleden was. Het tweede slachtoffer, een 35-jarige man, zou in levensgevaar verkeren. Eerder gingen de berichten dat ook hij zou zijn overleden. Of het om Bizarre gaat, zoals op sommige sites wordt gesuggereerd, is nog steeds niet duidelijk.
Er zijn imiddels een aantal getuigen verhoord, maar er zijn nog geen arrestaties verricht. Proof is 30 jaar geworden. Proof was één van de beste vrienden van Eminem, zo was hij door Eminem verkozen als getuige toen Kim en Eminem eerder dit jaar voor de tweede maal in het huwelijksbootje stapte. Vorig jaar bracht hij zijn langverwachte soloalbum ‘Searching for Jerry Garcia’ uit.
Proof is al het tweede D12-lid dat door een moord om het leven komt. In 1999 werd Bugz vermoord in een park. Hij werd vervangen door Swift.
D12-lid Proof is vannacht in zijn hometown Detroit doodgeschoten nadat hij een nachtclub op de beroemde 8-Mile verliet. Proof, geboren als Deshaun Holton, werd, net als een tweede slachtoffer, in het hoofd geraakt. Beide mannen werden naar een lokaal ziekenhuis gebracht. Bij aankomst bij het ziekenhuis werd vastgesteld dat Proof overleden was. Het tweede slachtoffer, een 35-jarige man, zou in levensgevaar verkeren. Eerder gingen de berichten dat ook hij zou zijn overleden. Of het om Bizarre gaat, zoals op sommige sites wordt gesuggereerd, is nog steeds niet duidelijk.
Er zijn imiddels een aantal getuigen verhoord, maar er zijn nog geen arrestaties verricht. Proof is 30 jaar geworden. Proof was één van de beste vrienden van Eminem, zo was hij door Eminem verkozen als getuige toen Kim en Eminem eerder dit jaar voor de tweede maal in het huwelijksbootje stapte. Vorig jaar bracht hij zijn langverwachte soloalbum ‘Searching for Jerry Garcia’ uit.
Proof is al het tweede D12-lid dat door een moord om het leven komt. In 1999 werd Bugz vermoord in een park. Hij werd vervangen door Swift.
0
geplaatst: 11 april 2006, 21:49 uur
Maar jemig zeg, Eminem weer gescheiden, zijn beste vriend dood..... Ik voel weer een lekkere plaat aankomen.
0
Relax
geplaatst: 11 april 2006, 21:55 uur
Eminem is dus wel weer gescheiden ?
Want ik las dat ook meteen...
Mischien pleegd Eminem nu wel zelfmoord van al die stress, want in zijn nummers rapt hij zo vaak dat hij een pistool had met kogels en dat ie die ging gebruiken voor Kim of hemzelf.
Want ik las dat ook meteen...
Mischien pleegd Eminem nu wel zelfmoord van al die stress, want in zijn nummers rapt hij zo vaak dat hij een pistool had met kogels en dat ie die ging gebruiken voor Kim of hemzelf.
0
geplaatst: 11 april 2006, 23:51 uur
ettettummu schreef:
ik ken de brave man verder niet, maar ik vind het wel vreemd dat tot op dit moment dit bericht niet op teletekst staat
ik ken de brave man verder niet, maar ik vind het wel vreemd dat tot op dit moment dit bericht niet op teletekst staat
Toen ODB overleden was, stond er alleen een klein berichtje in de krant, dacht ik. Proof is nog vele malen onbekender. Misschien dat er morgen in de krant "Beste vriend Eminem doodgeschoten" staat ofzo. Overigens is de website van Eminem www.eminem.com[/url] heel erg down.
0
Snowman
geplaatst: 12 april 2006, 09:54 uur
Conway Twitty schreef:
Maar jemig zeg, Eminem weer gescheiden, zijn beste vriend dood..... Ik voel weer een lekkere plaat aankomen.
Iets minder mag ook wel.
0
geplaatst: 12 april 2006, 10:54 uur
Conway Twitty schreef:
Misschien gaat hij eindelijk weer eens een goede plaat maken.
Proof was een best aardige rapper, maar ik zal hem niet gaan missen. Over een paar jaar is ook vrijwel iedereen hem vergeten.
Overigens stond er in de Volkskrant gewoon een berichtje.
0
Snowman
geplaatst: 12 april 2006, 12:35 uur
Dus jullie zijn blij dat Proof dood is omdat Eminem dan weer een goede plaat maakt? Dat is best ziek
0
geplaatst: 12 april 2006, 12:43 uur
Nee hoor, het is erg triest dat hij doodgeschoten is maar als Eminem nu weer een goede plaat gaat maken noem ik dat een geluk bij een tragisch ongeluk. Zoals ik al zei Proof doet me als rapper weinig, Eminem veel meer (vroeger althans).
Ben trouwens benieuwd naar de toedracht van deze moord. Verkeerde tijd op de verkeerde plaats of zit er toch meer achter?
Ben trouwens benieuwd naar de toedracht van deze moord. Verkeerde tijd op de verkeerde plaats of zit er toch meer achter?
0
geplaatst: 12 april 2006, 12:59 uur
Dit doet me allemaal een beetje denken aan 'Be Cool' met André 3000. De Hiphop scene is écht heel link dus...
0
geplaatst: 12 april 2006, 13:00 uur
het kan toeval zijn hoor, ik bedoel, ik zit helemaal niet in het rap-gebeuren (asjeblief niet), maar ik kan zo een paar moorden herinneren:
John Lennon wordt door een verwarde Beatle-fan doodgeschoten!
Sam Cooke door een hoteleigenares
Marvin Gaye nota bene door z'n eigen vader!!!
maar bij die rappers komt er altijd een heel crimineel circuit aan te pas.
verklaringen alstublieft
maar bij die rappers komt er altijd een heel crimineel circuit aan te pas.
verklaringen alstublieft

0
geplaatst: 12 april 2006, 13:02 uur
ettettummu schreef:
Inderdaad, zoals ik zei, de Hiphop-scene is link.
0
geplaatst: 12 april 2006, 13:28 uur
En wat te denken van het gemoord onder Black Metal-bandleden. Het is heus niet slechts de Hiphop-stroming waar slachtoffers vallen.
0
Snowman
geplaatst: 12 april 2006, 16:27 uur
Hip-Hop moorden:
Om te beginen niet iedere rappers die dood is is ook vermoord, Eazy-E (Aids), Big Pun (Hartaanval), ODB (overdosis).
Vermoorde mc's :
Tupac: Ja dat was idd een halfe crimineel
Biggie: Had pech dat Suge Knigth & Tupac ruzie zochten
Big L: Werd dood geschoten door iemand die ruzie had met ze broer
Jan Master Jay: Vermoord maar was absoluut geen Gansta rapper.
Om te beginen niet iedere rappers die dood is is ook vermoord, Eazy-E (Aids), Big Pun (Hartaanval), ODB (overdosis).
Vermoorde mc's :
Tupac: Ja dat was idd een halfe crimineel
Biggie: Had pech dat Suge Knigth & Tupac ruzie zochten
Big L: Werd dood geschoten door iemand die ruzie had met ze broer
Jan Master Jay: Vermoord maar was absoluut geen Gansta rapper.
0
geplaatst: 12 april 2006, 16:37 uur
Snowman schreef:
En laatstelijk natuurlijk producer Jay Dee.
0
geplaatst: 12 april 2006, 18:02 uur
En we hadden ook al Scott La Rock van Boogie Down Productions.
0
geplaatst: 12 april 2006, 18:02 uur
Jam Master Jay van Run DMC ook doodgeschoten bij een overval meen ik.
0
geplaatst: 12 april 2006, 18:45 uur
Hiphop is dan wel retecommercieel geworden, maar komt nog steeds uit de zwarte ghetto's, waar geweld en wapens horen bij de standaard survival kit.
0
geplaatst: 12 april 2006, 22:12 uur
Meer nieuws:
Volgens een getuige was een ruzie de aanleiding voor de schietpartij. Proof had ruzie met een bewaker, sloeg hem naar de grond en schoot hem in zijn hoofd.
Vervolgens zou een andere beveiliger proof 4 keer hebben neergeschoten, 2 keer in zijn hoofd en 2 keer in zijn borst/maag.
Volgens een getuige was een ruzie de aanleiding voor de schietpartij. Proof had ruzie met een bewaker, sloeg hem naar de grond en schoot hem in zijn hoofd.
Vervolgens zou een andere beveiliger proof 4 keer hebben neergeschoten, 2 keer in zijn hoofd en 2 keer in zijn borst/maag.
0
geplaatst: 12 april 2006, 22:19 uur
Ten overvloede:
Contrary to earlier rumors and reports, D-12 member Bizarre was not involved in the incident in Detroit last night. He was at home in Atlanta, Georgia.
Contrary to earlier rumors and reports, D-12 member Bizarre was not involved in the incident in Detroit last night. He was at home in Atlanta, Georgia.
0
geplaatst: 12 april 2006, 22:55 uur
Nieuw artikel, deze gaat over de carriere van Eminem na de dood van Proof:
http://www.hhboard.com/index.php?showtopic=277440
http://www.hhboard.com/index.php?showtopic=277440
0
Relax
geplaatst: 12 april 2006, 23:05 uur
Ook zo lekker slim om als artiest iemand neer te schieten...
Nog nooit eerder meegemaakt dat een rapper dat echt deed inplaats van alleen schrijven.
Nog nooit eerder meegemaakt dat een rapper dat echt deed inplaats van alleen schrijven.
0
geplaatst: 12 april 2006, 23:07 uur
Wel ironisch dat dit er nou net een zijn die er niet zoveel over schreef. 

0
Relax
geplaatst: 12 april 2006, 23:31 uur
Nou laat maar dit zeggen, in #12 geloof ik, dan rapt hij dat hij een gun heeft en 'm constant gebruikt.. dan bekend hij alles tegen zijn ouders weet je wel..
in het refrein I SMOKE WEED.. etc.
Volgens mij was het dat nummer.
* denotes required fields.