MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Proof dood?

zoeken in:
Er gaat geen lampje branden bij het horen van deze omschrijving.

Ik zat vanochtend naar zijn cd te luisteren en toen viel me ineens bij Sammy da Bull dit stuk op:

And I ain't losin like 'Pac, there's rules on my block
I'm from Detroit, bitch, it ain't cool to be shot
[gunshots]

(Is he still alive?)
(Yeah yeah, I think so)
(Alright great, let's sign him!)

Ondanks dat het nu best wel wrang is, moest ik er toch om lachen.

rayman schreef:
Wellicht geestelijk gezien toch wat labieler volk?
zou zo maar kunnen...
en aangezien hier ook geen reacties op komen, neem ik aan dat de meerderheid hiermee instemt.
iemand??

Ik denk dat het bij rappers eerder gebeurt, simpelweg omdat ze in zulke buurten zijn opgegroeid.. Ze hebben altijd een wapen bij hun, en hebben vaak ook nog is wat gevaarlijke gangs als vijanden..
Maar als ik lees dat Proof eerst schoot.. Dan heb ik opeens niet zoveel medelijden meer. Hoe dom kan een mens zijn?!

Ach, volgens mij kun je helemaal geen medelijden hebben met iemand die dood is.

Snowman
@ Cath dat was zelfverdeging een paar bodyguards met geloden guns kwamen op hem af.

Improvision
dan zal er ook wel een reden zijn dat die bodyguards op m afkwame, ik hoop maar dat hij niet gaat opgehemeld worden door eminem en co

weetje wat ik meteen me afvroeg toen ik het hoorde, wat voor liedje zal Eminem maken voor Proof? En hoe zou de clip eruit te komen zien?

Tuurlijk dacht ik ook wel, wat erg, enzo hoor;)

Cath schreef:
weetje wat ik meteen me afvroeg toen ik het hoorde, wat voor liedje zal Eminem maken voor Proof? En hoe zou de clip eruit te komen zien?

Weleens de clip van Like Toy Soldiers gezien? Hij hoeft die clip voor Proof niet meer te maken.

ja das waar ook;D hoe ironisch..

Ik weet niet wie hem vermoord heeft, maar het was vast en zeker een muziekliefhebber!

het was een security gast die hem sgoot

Relax
Vizzle schreef:
Ik weet niet wie hem vermoord heeft, maar het was vast en zeker een muziekliefhebber!

Als je nou leest... het is niet zo'n zelfde actie als bij de Beatles.

Ik denk dat Vizzle het ironisch bedoelde..niet echt grappig.

Relax
Als ik wat diepzinniger kijk nu je het zegt wou hij beweren dat alle rap luisteraars gangster wannabee's zijn en alle gangsters moeten afschieten? ofzoiets?
Vooroordelen vind ik zo grappig... niet.

De man die door Proof werd neergeschoten en in kritieke conditie in het ziekenhuis lag, is inmiddels ook overleden.

Relax
Proof heeft iemand vermoord in zijn dood.

De man die Proof neerschoot had 5 kinderen ( voor een pool-game zoals wordt beweerd ? ) ..... . Hij was dope als mc ( beste van D12 , onmetelijk verslavende flow en stemgeluid ) , maar dat "I'm a gangsta" gedrag is even banaal , belachelijk als triestig aan het worden deze dagen ... erg lyrisch ga ik hier niet doen over z'n persoonlijkheid ... Op z'n laatste cd kon je wel al afleiden dat hij dit zelf had zien aankomen. Check ook de clip like toy soldiers van eminem waar Proof neergeschoten wordt en sterft ....

Snowman schreef:
@ Cath dat was zelfverdeging een paar bodyguards met geloden guns kwamen op hem af.

Dude , proof knalde de ongewapende neef van een bodygard neer , die bodygard reageerde met 4 a 5 kogels .... Erg triestig allemaal.

Die sjap die hij neerschoot pakte zijn wapen eerst en daar reageerde Proof op.

Conway Twitty schreef:
Die sjap die hij neerschoot pakte zijn wapen eerst en daar reageerde Proof op.

Ik kom nooit in zo'n situatie. Ligt er ook aan wat je opzoekt, he!

bloempje24 schreef:
(quote)

Ik kom nooit in zo'n situatie. Ligt er ook aan wat je opzoekt, he!

Wij wonen ook niet in Amerika, daar kom je het toch eerder tegen.

Ik bedoel dat het niet toevallig is dat iemand als Proof dit overkomt. Sommige mensen overkomt dit gewoon omdat ze het er zelf naar maken.

teutoon
bloempje24 schreef:
Ik bedoel dat het niet toevallig is dat iemand als Proof dit overkomt. Sommige mensen overkomt dit gewoon omdat ze het er zelf naar maken.

Precies dat heeft niks met de VS te maken.

Tuurlijk maar wees nou is eerlijk, in Amerika heeft bijna iedereen een pistool en in Ned. veel minder mensen, de sfeer is daar gewoon anders..

Guns don't kill people, rappers do. zo blijkt wel weer.

stevie schreef:
Ik denk dat Vizzle het ironisch bedoelde..niet echt grappig.

was idd als soort van grap......kwas nietzo van van Proof

teutoon
Cath schreef:
Tuurlijk maar wees nou is eerlijk, in Amerika heeft bijna iedereen een pistool en in Ned. veel minder mensen, de sfeer is daar gewoon anders..

De sfeer is daar anders inderdaad. Maar in dat wereldje van de rappers worden meer mensen afgeschoten dan in de wereld van tennisers. Daar gaat het dus om.

das waar.

teutoon
teutoon schreef:
(quote)

De sfeer is daar anders inderdaad. Maar in dat wereldje van de rappers worden meer mensen afgeschoten dan in de wereld van tennissers. Daar gaat het dus om.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:42 uur

geplaatst: vandaag om 20:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.