Genres / Hip-Hop / Proof dood?
zoeken in:
0
geplaatst: 12 april 2006, 23:50 uur
Er gaat geen lampje branden bij het horen van deze omschrijving.
0
geplaatst: 12 april 2006, 23:51 uur
Ik zat vanochtend naar zijn cd te luisteren en toen viel me ineens bij Sammy da Bull dit stuk op:
And I ain't losin like 'Pac, there's rules on my block
I'm from Detroit, bitch, it ain't cool to be shot
[gunshots]
(Is he still alive?)
(Yeah yeah, I think so)
(Alright great, let's sign him!)
Ondanks dat het nu best wel wrang is, moest ik er toch om lachen.
And I ain't losin like 'Pac, there's rules on my block
I'm from Detroit, bitch, it ain't cool to be shot
[gunshots]
(Is he still alive?)
(Yeah yeah, I think so)
(Alright great, let's sign him!)
Ondanks dat het nu best wel wrang is, moest ik er toch om lachen.
0
geplaatst: 13 april 2006, 14:43 uur
zou zo maar kunnen...
en aangezien hier ook geen reacties op komen, neem ik aan dat de meerderheid hiermee instemt.
iemand??
en aangezien hier ook geen reacties op komen, neem ik aan dat de meerderheid hiermee instemt.
iemand??

0
geplaatst: 14 april 2006, 08:40 uur
Ik denk dat het bij rappers eerder gebeurt, simpelweg omdat ze in zulke buurten zijn opgegroeid.. Ze hebben altijd een wapen bij hun, en hebben vaak ook nog is wat gevaarlijke gangs als vijanden..
Maar als ik lees dat Proof eerst schoot.. Dan heb ik opeens niet zoveel medelijden meer. Hoe dom kan een mens zijn?!
Maar als ik lees dat Proof eerst schoot.. Dan heb ik opeens niet zoveel medelijden meer. Hoe dom kan een mens zijn?!
0
geplaatst: 14 april 2006, 08:44 uur
Ach, volgens mij kun je helemaal geen medelijden hebben met iemand die dood is.
0
Snowman
geplaatst: 14 april 2006, 10:01 uur
@ Cath dat was zelfverdeging een paar bodyguards met geloden guns kwamen op hem af.
0
Improvision
geplaatst: 14 april 2006, 10:35 uur
dan zal er ook wel een reden zijn dat die bodyguards op m afkwame, ik hoop maar dat hij niet gaat opgehemeld worden door eminem en co
0
geplaatst: 15 april 2006, 10:19 uur
weetje wat ik meteen me afvroeg toen ik het hoorde, wat voor liedje zal Eminem maken voor Proof? En hoe zou de clip eruit te komen zien?
Tuurlijk dacht ik ook wel, wat erg, enzo hoor;)
Tuurlijk dacht ik ook wel, wat erg, enzo hoor;)
0
geplaatst: 15 april 2006, 13:06 uur
Cath schreef:
weetje wat ik meteen me afvroeg toen ik het hoorde, wat voor liedje zal Eminem maken voor Proof? En hoe zou de clip eruit te komen zien?
Weleens de clip van Like Toy Soldiers gezien? Hij hoeft die clip voor Proof niet meer te maken.
0
geplaatst: 17 april 2006, 19:04 uur
Ik weet niet wie hem vermoord heeft, maar het was vast en zeker een muziekliefhebber!
0
Relax
geplaatst: 17 april 2006, 19:13 uur
Vizzle schreef:
Ik weet niet wie hem vermoord heeft, maar het was vast en zeker een muziekliefhebber!
Als je nou leest... het is niet zo'n zelfde actie als bij de Beatles.
0
Relax
geplaatst: 17 april 2006, 19:27 uur
Als ik wat diepzinniger kijk nu je het zegt wou hij beweren dat alle rap luisteraars gangster wannabee's zijn en alle gangsters moeten afschieten? ofzoiets?
Vooroordelen vind ik zo grappig... niet.
Vooroordelen vind ik zo grappig... niet.
0
geplaatst: 19 april 2006, 18:46 uur
De man die door Proof werd neergeschoten en in kritieke conditie in het ziekenhuis lag, is inmiddels ook overleden.
0
geplaatst: 19 april 2006, 22:00 uur
De man die Proof neerschoot had 5 kinderen ( voor een pool-game zoals wordt beweerd ? ) .....
. Hij was dope als mc ( beste van D12 , onmetelijk verslavende flow en stemgeluid ) , maar dat "I'm a gangsta" gedrag is even banaal , belachelijk als triestig aan het worden deze dagen ... erg lyrisch ga ik hier niet doen over z'n persoonlijkheid ... Op z'n laatste cd kon je wel al afleiden dat hij dit zelf had zien aankomen. Check ook de clip like toy soldiers van eminem waar Proof neergeschoten wordt en sterft ....
. Hij was dope als mc ( beste van D12 , onmetelijk verslavende flow en stemgeluid ) , maar dat "I'm a gangsta" gedrag is even banaal , belachelijk als triestig aan het worden deze dagen ... erg lyrisch ga ik hier niet doen over z'n persoonlijkheid ... Op z'n laatste cd kon je wel al afleiden dat hij dit zelf had zien aankomen. Check ook de clip like toy soldiers van eminem waar Proof neergeschoten wordt en sterft ....
0
geplaatst: 19 april 2006, 22:08 uur
Snowman schreef:
@ Cath dat was zelfverdeging een paar bodyguards met geloden guns kwamen op hem af.
Dude , proof knalde de ongewapende neef van een bodygard neer , die bodygard reageerde met 4 a 5 kogels .... Erg triestig allemaal.
0
geplaatst: 20 april 2006, 16:00 uur
Die sjap die hij neerschoot pakte zijn wapen eerst en daar reageerde Proof op.
0
geplaatst: 20 april 2006, 16:05 uur
Conway Twitty schreef:
Ik kom nooit in zo'n situatie. Ligt er ook aan wat je opzoekt, he!
0
geplaatst: 22 april 2006, 10:36 uur
Wij wonen ook niet in Amerika, daar kom je het toch eerder tegen.
0
geplaatst: 22 april 2006, 14:46 uur
Ik bedoel dat het niet toevallig is dat iemand als Proof dit overkomt. Sommige mensen overkomt dit gewoon omdat ze het er zelf naar maken.
0
teutoon
geplaatst: 22 april 2006, 15:53 uur
bloempje24 schreef:
Ik bedoel dat het niet toevallig is dat iemand als Proof dit overkomt. Sommige mensen overkomt dit gewoon omdat ze het er zelf naar maken.
Precies dat heeft niks met de VS te maken.
0
geplaatst: 22 april 2006, 17:38 uur
Tuurlijk maar wees nou is eerlijk, in Amerika heeft bijna iedereen een pistool en in Ned. veel minder mensen, de sfeer is daar gewoon anders..
0
geplaatst: 23 april 2006, 18:42 uur
stevie schreef:
Ik denk dat Vizzle het ironisch bedoelde..niet echt grappig.
Ik denk dat Vizzle het ironisch bedoelde..niet echt grappig.
was idd als soort van grap......kwas nietzo van van Proof
0
teutoon
geplaatst: 23 april 2006, 20:23 uur
Cath schreef:
Tuurlijk maar wees nou is eerlijk, in Amerika heeft bijna iedereen een pistool en in Ned. veel minder mensen, de sfeer is daar gewoon anders..
De sfeer is daar anders inderdaad. Maar in dat wereldje van de rappers worden meer mensen afgeschoten dan in de wereld van tennisers. Daar gaat het dus om.
0
teutoon
geplaatst: 24 april 2006, 11:10 uur
teutoon schreef:
De sfeer is daar anders inderdaad. Maar in dat wereldje van de rappers worden meer mensen afgeschoten dan in de wereld van tennissers. Daar gaat het dus om.
(quote)
De sfeer is daar anders inderdaad. Maar in dat wereldje van de rappers worden meer mensen afgeschoten dan in de wereld van tennissers. Daar gaat het dus om.
* denotes required fields.