MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Videos

zoeken in:
grimy_jason
Kijk naar hoe het meisje zich gedraagt en haar attitude "I'm a playa cuz I got it like that" de invloed van Rap op 15 jarige blanke meisjes LOL
Maar ja het is natuurlijk het meisje zelf dat ervoor kiest en niemand anders heeft hier schuld aan.

Hypnotick
grimy_jason schreef:
Kijk naar hoe het meisje zich gedraagt en haar attitude "I'm a playa cuz I got it like that" de invloed van Rap op 15 jarige blanke meisjes LOL
Maar ja het is natuurlijk het meisje zelf dat ervoor kiest en niemand anders heeft hier schuld aan.

Precies, zij is diegene die dom en zwakzinnig is, om zich laten te beinvloeden van dat soort aspecten van Rap, en 80 kerels per dag pijpt. Daar kan je uiteindelijk niemand anders de schuld van geven dan haarzelf.

Maar volgens mij is dat fragment gewoon nep ik bedoel de show druipt ervan af.

Gino Pietermaai, Ferdi, Youssef & Kamal - 101 Barz Wintersessie (alleen Gino en Kamal doen een stuk)

Kos
Het lijkt Jiskefet wel. Wat zijn dit voor mongolen.

Het is eigenlijk ook een soort van Jiskefet, alleen hebben de meesten dat gewoon niet in de gaten of het besef daar niet voor.

aire.
Hahahaha! Maar best geniaal eigenlijk.

Hypnotick

Niet serious nemen mensen die gast is gewoon een komiek.

Hahahahahahah geniaal

"Get By" door Talib Kweli, Mos Def en Common

Deze video heeft zo'n heerlijke sfeer... Positieve MC's op een block party waar de vibes zo heerlijk relax overkomen. Lijkt wel een throwback naar de '70ies.

Kos
Erg fijn idd, die DVD ligt trouwens overal spotgoedkoop. Parels voor de zwijnen.

Hypnotick

Ik heb net de show van Sara Kroos: Zoetgevooisd gezien. En mensen wat een vrouw zeg, ze zette echt een beestachtig goede performance neer. Echt waar de emotie en beestachtigheid druipte er werkelijk vanaf. Wat een energie, wat een performance hulde aan deze vrouw

Hypnotick schreef:
(embed)

Niet serious nemen mensen die gast is gewoon een komiek.
Is idd een parodie, de man erachter is rapper Fresku (van Zwarte Schapen uit Eindhoven). Hij is o.a. verantwoordelijk voor de volgende track:

Auch, Kees.

Hypnotick
^^^

Nice flow lekkere rijms ook.

De Oude Bok:

Ik ga echt stuk om die gino pietermaai, die kerstspecial was ook mooi.

Die brief aan Kees de Koning is sick, vooral dat laatste stuk als het over zn moeder gaat, krijg ik kippenvel van

Dj2Jelle
Jammer he, van de rappers uit Eindhoven, dan kun je nog zo veel talent hebben, je kunt gewoon de g niet uitspreken

Zie ik niet als een minpunt; bij bijv. Amsterdammers erger ik me er kapot aan. Maar goed, ik ben dan ook geboren in Eindhoven .

RedLightCityBoy
Erger je, je hier ook aan?

Dj2Jelle
Ooh, maar hier erger ik me ook aan

RedLightCityBoy schreef:
Erger je, je hier ook aan?

(embed)

Prachtig

@ Hypnotick.
Erg goede performance van Sara Kroos inderdaad. Duidelijke boodschap: alles is mooi wanneer het echt is.

Prachtig

Dj2Jelle
Hypnotick schreef:
(embed)

Ik heb net de show van Sara Kroos: Zoetgevooisd gezien. En mensen wat een vrouw zeg, ze zette echt een beestachtig goede performance neer. Echt waar de emotie en beestachtigheid druipte er werkelijk vanaf. Wat een energie, wat een performance hulde aan deze vrouw

hahahaha, ik had het al eerder bekeken toen ik ergens anders mee bezig was, toen heb ik alleen geluisterd, nu keek ik nog een keer en zag ik dat de tiet er gewoon uithing xD

Dj2Jelle
dit klinkt grappig

die achtergrond zangeressen zijn echt belachelijk bezig

Daar is dom, lomp & famous dus van gesampled

Nieuwe video/nummer van Blue Scholars - Coffee & Snow

En dit is de sequel van Common Market:

Improvision

Kev Brown doet het weer.

Briljante producer.

@ Osiris: precies het soort hiphop waar ik van hou, ik vind de versie met Geologic het beste (wat een fijne stem heeft hij toch). Wat is het verhaal achter die track(s) omdat het een (van Common Market) een grappig antwoord is op de andere track?

Een van mijn favoriete nummers is denk ik toch wel van The B.U.M.S., Elevation (Free My Mind) is de titel van de track. Daarnaast is het een fijne video om te kijken:

Maar ook een andere video van The B.U.M.S. doet het bij mij erg goed:

En hier een prachtige track met video van U Know Who:

Hier nog wat sfeer snuiven met K-Solo:

Sluit ik het af met een prachtig nummer van Black Maddness (stil zitten is onmogelijk):

P Jay schreef:

"Get By" door Talib Kweli, Mos Def en Common[/qoute]

Deze video heeft zo'n heerlijke sfeer... Positieve MC's op een block party waar de vibes zo heerlijk relax overkomen. Lijkt wel een throwback naar de '70ies.

Zie ik daar ?uestlove achter het drumstel?

http://www.youtube.com/watch?v=u4unsftNTEY

Een show van DJ Premier in Parijs, geweldig, vooral als MC's Act Like They Don't Know erin komt. Vervolgens Just to get a rep, maar het vetste vind ik het gescratch vanaf 7:33 (Een van de illste scratches ooit vind ik, kan ook niet anders van Premo), en daarna ''Big L, rest in peace!'' waarop natuurlijk Full Clip volgt, dat is voor mij gewoon pure hiphop en kippenvel.

raffael77
dat stukje scratch is wel het slechtste wat ie ooit gedaan heeft.
Ill kan je het niet noemen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:19 uur

geplaatst: vandaag om 03:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.