Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
geplaatst: 17 april 2009, 11:52 uur
Het klinkt allemaal een stuk aangenamer als die gasten niet steeds met kanker strooien. Eerste track dus waar ik me niet erger aan Steen, hoera.
0
geplaatst: 17 april 2009, 13:24 uur
RedLightCityBoy schreef:
Opzich heeft dat nummer wel een machtig sfeertje, alleen die teksten, die slaan echt nergens op?
Ik wil samen met de wereld naar de totale verkankering
Opzich heeft dat nummer wel een machtig sfeertje, alleen die teksten, die slaan echt nergens op?
Ik wil samen met de wereld naar de totale verkankering
Toch een vrij duidelijk stukje tekst lijkt me. Nihilistische horrorcore, ook leuk.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 17 april 2009, 13:28 uur
Het is opzich wel duidelijk alleen ik snap niet waarom die rappers zo depressief zijn en alleen over dood en bloeden in de hell etc. rappen. Voor de liefhebbers is het vast zalig..maar het is niet echt iets wat ik bewonder.
0
geplaatst: 17 april 2009, 14:10 uur
Ze spelen gewoon een rol, zoals zoveel rappers al zo lang doen.
0
geplaatst: 17 april 2009, 14:12 uur
Tja dat is het zelfde als bijv. 50 cent die alleen maar over z'n geld en rijkdommen rapt, 2pac die alleen over z'n harde leven rapt etc. etc.
Ik vind zo'n soort rap over duivels etc. wel vet, maar ook wel eens 'n beetje ziek. Peter Parker is ook zo een.
Ik vind zo'n soort rap over duivels etc. wel vet, maar ook wel eens 'n beetje ziek. Peter Parker is ook zo een.
0
geplaatst: 21 april 2009, 22:33 uur
Een kerel uit me hometown maakt clips en deze vond ik erg hard 
Bovendien is het nog een goed en origineel nummer ook:
Gikkels - De Wereld Draait
Hij heeft o.a. samengewerkt met Gino Pietermaai, Brakko en Kiddo Cee (Gikkels heb ik het dan over).

Bovendien is het nog een goed en origineel nummer ook:
Gikkels - De Wereld Draait
Hij heeft o.a. samengewerkt met Gino Pietermaai, Brakko en Kiddo Cee (Gikkels heb ik het dan over).
0
geplaatst: 27 april 2009, 17:52 uur
Butterscotch, bij mijn weten de enigste vrouwelijke beatboxer.
Op dit filmpje is ze aardig knapper (qua uiterlijk) dan andere filmpjes moet ik er effe bijzeggen

0
Nocturnal
geplaatst: 1 mei 2009, 14:08 uur
Hypnotick schreef:
Nieuwe videoclip van Spinal & Steen van hun nieuwe album: Tot Het Ontbindt.
(embed)
Dit is voor Maria haar zuigeling, ik wil dat de duivel zingt als een huilend kind in totale verduistering, dus graaf een kuil en kruip erin, ik wil dat Jezus wederkeert en getuigt bij m,n eigen kruisiging.
Holy Shit
Nieuwe videoclip van Spinal & Steen van hun nieuwe album: Tot Het Ontbindt.
(embed)
Dit is voor Maria haar zuigeling, ik wil dat de duivel zingt als een huilend kind in totale verduistering, dus graaf een kuil en kruip erin, ik wil dat Jezus wederkeert en getuigt bij m,n eigen kruisiging.
Holy Shit
Geweldige track. Normaal luister ik niet naar Nederhop maar deze track is gewoon geweldig , zo hoort het.
Die teksten zijn nu niet 100 % mijn ding , maar ik waardeer hun haat tegen de wereld wel.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 1 mei 2009, 14:12 uur
Nocturnal schreef:
Geweldige track. Normaal luister ik niet naar Nederhop maar deze track is gewoon geweldig , zo hoort het.
(quote)
0
geplaatst: 1 mei 2009, 19:08 uur
Nocturnal schreef:
maar ik waardeer hun haat tegen de wereld wel.
(quote)
maar ik waardeer hun haat tegen de wereld wel.

0
Maxmus
geplaatst: 2 mei 2009, 20:50 uur
nieuwe Raekwon - Wu Ooh Clip
YouTube - RAEKWON feat. GHOSTFACE & METHOD MAN - NEW WU [OFFICIAL VIDEO]**
YouTube - RAEKWON feat. GHOSTFACE & METHOD MAN - NEW WU [OFFICIAL VIDEO]**
0
geplaatst: 12 mei 2009, 16:45 uur
Super video... Zorgt ervoor dat je DOOM écht nog meer gaat waarderen.. Heb terstond zin om zijn MM..FOOD met een halfje te verhogen
.
.
0
geplaatst: 12 mei 2009, 18:00 uur
.
. ben het ook zo eens over Rap Snitches, moet er ook altijd om lachen.Ge-wel-di-ge ode dit trouwens, hoewel misschien onbedoeld.
I understand tegen die Madvillain hoes.
.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 21 mei 2009, 01:10 uur
6-delig interview met de nabestaanden van Dilla, Deel 5 staat niet op Youtube
.
1
2
3
4
6
.1
2
3
4
6
0
Improvision
geplaatst: 21 mei 2009, 10:01 uur
Zo heb je ook nog die James Yancey interviews met Dilla zelf, ook wel boeiend.
0
geplaatst: 23 mei 2009, 23:26 uur
Kende iemand de originele versie van Who shot ya al?
The Notorious B.I.G ft. Keith Murray - Who Shot Ya?
The Notorious B.I.G ft. Keith Murray - Who Shot Ya?
0
Improvision
geplaatst: 27 mei 2009, 14:39 uur
Dilla nam ooit een track op met Biggie, de vocals zijn uiteindelijk gebruikt op Dangerous MC's.
Dit is de originele track:
Dit is de originele track:
0
geplaatst: 27 mei 2009, 21:50 uur
Mooi zoek werk Improvision. Alleen ik vind dit nummer productie wijs niet zo lekker en sterk. Trouwens dit nummer schijnt een 2pac diss te zijn geweest. Luister maar naar de laatste paaar zinnen.
Edit: Ik zie al van wie dat account is

0
Improvision
geplaatst: 27 mei 2009, 22:19 uur
Kill_illuminati schreef:
Mooi zoek werk Improvision. Alleen ik vind dit nummer productie wijs niet zo lekker en sterk. Trouwens dit nummer schijnt een 2pac diss te zijn geweest. Luister maar naar de laatste paaar zinnen.
Nu weet ik ook plots van wie de commentaar is. Mooi zoek werk Improvision. Alleen ik vind dit nummer productie wijs niet zo lekker en sterk. Trouwens dit nummer schijnt een 2pac diss te zijn geweest. Luister maar naar de laatste paaar zinnen.

Is inderdaad een 2pac diss. Het nummer zou oorspronkelijk opgenomen zijn met Busta Rhymes (featuring Notorious BIG). Maar deze zou het nummer niet uitgebracht hebben net omdat Biggie Pac disste en Busta wou zich niet verwikkelen in die beef. Ook Nas zou mogelijk op de track verschenen zijn als Busta zijn zegen over de track had gegeven.
De vocals van Biggie zijn gebruikt op Dangerous MC's, en Busta heeft de rechten voor de beat nog. Die zou verschenen zijn op een mixtape van de Flipmode Squad.
De track is opgenomen in '96. De beat klinkt toch wel anders dan de rest uit die tijd.
0
geplaatst: 27 mei 2009, 22:30 uur
Improvision schreef:
De track is opgenomen in '96. De beat klinkt toch wel anders dan de rest uit die tijd.
Bwa, klinkt me toch gewoon als dat oude Ummah-geluid in de oren, hoor...
0
geplaatst: 28 mei 2009, 00:33 uur
Hier volgt een clipje van een inmiddels opgeheven hiphop band van een aantal oud-schoolgenoten van me. Vind het zelf een geslaagd, vrolijk, zomers hiphopnummer, en de clip, gemaakt door een andere oud-klasgenoot, vind ik ook leuk:
Funkabilities - Take a sec
Bandje uit Haarlem, ben benieuwd wat jullie ervan vinden als outsiders
Voor de geinteresseerden, de rapper is verdergegaan met een andere band, onder de naam Chefs Special.
Funkabilities - Take a sec
Bandje uit Haarlem, ben benieuwd wat jullie ervan vinden als outsiders

Voor de geinteresseerden, de rapper is verdergegaan met een andere band, onder de naam Chefs Special.
0
geplaatst: 28 mei 2009, 02:20 uur
Haha, wat leuk dat dit lied nu hier wordt geplaatst, goede herinneringen. In Australie was er een andere Nederlander die dit lied op z'n iPod had, werd de 'theme-song' van de roadtrip. Heerlijk, vrolijk lied!
0
Improvision
geplaatst: 28 mei 2009, 12:14 uur
A Tribe Called Quest feat. Rah Digga - Mardi Gras at Midnight.
Afkomstig van the Jam EP. Hij is niet uitgebracht op een volledig album. Productie weer door Dilla.
Afkomstig van the Jam EP. Hij is niet uitgebracht op een volledig album. Productie weer door Dilla.
* denotes required fields.