Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
geplaatst: 24 augustus 2010, 13:53 uur
0
geplaatst: 24 augustus 2010, 16:29 uur
Wel grappig, die eerste gast lijkt op Raekwon (edit: eigenlijk meer op Inspectah Deck) en die andere op RZA. Sowieso sterkte raps.
0
geplaatst: 26 augustus 2010, 11:37 uur
HELL YEAH!!!Deze nummers zijn bekend:
Children's Story - Slick Rick
Gold Digger - Kanye West
Nuthin' But a 'G' Thang - Dr. Dre
Live Your Life - T.I.
Put On - Young Jeezy
I Get Around - 2Pac
A Milli - Lil Wayne
Juicy - The Notorious B.I.G.
C.R.E.A.M. - Wu-Tang Clan
They Reminisce Over You - Pete Rock & C.L. Smooth
Just A Friend - Biz Markie
Best I Ever Had - Drake
It Was A Good Day - Ice Cube
So Fresh, So Clean- Outkast
Da Rockwilder- Method Man & Redman
Push It - Salt-N-Pepa

0
geplaatst: 26 augustus 2010, 15:49 uur
Sterk nummer. Heerlijk atmosferische, rustig golvende beat en bijpassende raps van de gast met de afro. Die andere flap was een stuk minder, maar veel van de pret mag het niet drukken.
0
geplaatst: 27 augustus 2010, 11:07 uur
Hoe kan je tussen al die classics, best i ever had van Drake zetten. Echt zo een super lame R&B nummer. Die nummers van weezy en TI ken ik niet maar zelden iets goed gehoord van deze heren dus dat zullen ook wel geen pareltjes zijn... Dit is echt een aanfluiting voor classic tracks als pakweg CREAM, juicy of da rockwilder... Jammer want de rest van de lijst heeft wel die allure, al hadden ze toch een beter pac nummer kunnen kiezen
0
geplaatst: 28 augustus 2010, 13:54 uur
thgryda schreef:
Hoe kan je tussen al die classics, best i ever had van Drake zetten. Echt zo een super lame R&B nummer.
Hoe kan je tussen al die classics, best i ever had van Drake zetten. Echt zo een super lame R&B nummer.
Haha, tussen Biz Markie en Ice Cube. Heel apart.
0
geplaatst: 28 augustus 2010, 14:02 uur
Vriend van mij(Rather Real) heeft een beatbattle gewonnen en als prijs mocht hij een nummer met blaxtar opnemen.
Resultaat:
Vind het zeer geslaagd!
Resultaat:
Vind het zeer geslaagd!
0
geplaatst: 28 augustus 2010, 22:09 uur
maxinator schreef:
(embed)
(embed)
Ik zie de samenwerking tussen Rosco en Hayzee niet echt goed komen. Hayzees beats stuiteren niet genoeg voor die eindeloos ontspannen flow van Rosco. Op deze beat doet hij het ook helemaal niet goed. Nosa maakt er nog wel wat van. Maar ja, dat is alleen dit nummer.
JustiFicatioN schreef:
Vriend van mij(Rather Real) heeft een beatbattle gewonnen en als prijs mocht hij een nummer met blaxtar opnemen.
Resultaat:
(embed)
Vind het zeer geslaagd!
Resultaat:
(embed)
Vind het zeer geslaagd!
Dit vind ik nog stukken minder. Blaxtar is voor mij echt een ongetalenteerde streber. Waarom hij aankomt met een clichématig zeurnummer, in het Engels nog wel, zou ik absoluut niet weten. Nou ja, ik hoop dat je vriend ervan genoten heeft.
P.O.W. schreef:
(embed)
(embed)
Dit kan ik dan weer wel waarderen. Niet geweldig, omdat het allemaal nogal oppervlakkig blijft. Twee, drie jaar geleden had ik dit wonderbaarlijk goed gevonden.
0
geplaatst: 28 augustus 2010, 23:10 uur
Die beat bij Blaxtar is wel netjes. En de eerste regel van Heiruspecs vind ik op een of andere manier heel vet.
0
geplaatst: 30 augustus 2010, 00:06 uur
Kom op mensen die video is tof gedaan
.
Of hebben jullie liever geto puppiez?
Let op de switch tussen rappers en puppies
.
.Of hebben jullie liever geto puppiez?
.
0
geplaatst: 30 augustus 2010, 00:32 uur
Die clip van Dope D.O.D. vind ik echt vet.
Zowiezo een act om in de gaten te houden.
Die Heiruspecs is ook wel goed.
Zowiezo een act om in de gaten te houden. Die Heiruspecs is ook wel goed.
0
Harco
geplaatst: 30 augustus 2010, 17:18 uur
Stapler schreef:
.
Of hebben jullie liever geto puppiez?
(embed)
.
.Of hebben jullie liever geto puppiez?
(embed)
. Kapot hard, vooral die switch, inderdaad.
0
geplaatst: 31 augustus 2010, 09:58 uur
Waahahhaahah r&p nice one, wat mas zegt wtf deze dude
Zou hij het echt menen want het is niet alleen een beetje basic, de tekst is ook ongelofelijk slecht. En dan tussendoor dat fluitje als intro op de nieuwe seizoenen. Geniaal
Opmerking: Die zwarte puppie is een baas
Opmerking 2: Die video van dope DOD is wel vet, goed gedaan inderdaad. Ik had nog nooit van ze gehoord. Klinkt wel goed, alleen heeft die mc met de snor een beetje een vreemd accent in het engels
Zou hij het echt menen want het is niet alleen een beetje basic, de tekst is ook ongelofelijk slecht. En dan tussendoor dat fluitje als intro op de nieuwe seizoenen. Geniaal
Opmerking: Die zwarte puppie is een baas
Opmerking 2: Die video van dope DOD is wel vet, goed gedaan inderdaad. Ik had nog nooit van ze gehoord. Klinkt wel goed, alleen heeft die mc met de snor een beetje een vreemd accent in het engels
0
geplaatst: 31 augustus 2010, 14:21 uur
Haha, lijkt wel wat op The Office, opzettelijk ongemakkelijk. Ik hoop het voor hem tenminste.
Dat liedje ken ik van vroeger trouwens, is dat niet van Paul De Leeuw ofzo? Of een ander programma iets uit de 90's?
Dat liedje ken ik van vroeger trouwens, is dat niet van Paul De Leeuw ofzo? Of een ander programma iets uit de 90's?
0
geplaatst: 31 augustus 2010, 15:17 uur
JEZUS JA!
hahahaha, hoe de fuck kom ik nou bij Paul de fucking Leeuw.
Sjongejongejonge.
hahahaha, hoe de fuck kom ik nou bij Paul de fucking Leeuw.
Sjongejongejonge.
0
geplaatst: 31 augustus 2010, 15:33 uur
Fucking gekke spacer.
dan ga je met vakantie en vakantie is zo fijn
dan ga je met vakantie en vakantie is zo fijn* denotes required fields.