Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
Dennisami
geplaatst: 29 januari 2016, 14:43 uur
De laatste dagen check ik ook veel van hem uit, was niet echt bekend met hem tot het nummer met 3robi waar ik wel graag naar luister. Ik was daar nog niet helemaal overtuigd maar net kwam ik op het nummer Hood Stories dat nummer is echt hard.
0
Dennisami
geplaatst: 7 maart 2016, 14:25 uur
nedbed schreef:
(embed)
(embed)
Denzel heeft best wel talent alleen hij irriteert mij zo als hij sneller begint te rappen. Hij doet het te vaak en het klinkt ook gewoon niet. Lofty305 heb ik op enkele features gehoord op Dj smokey beats hij mag er ook wel zijn.
0
geplaatst: 8 maart 2016, 03:02 uur
Dit heeft wel wat, moet ik zeggen. Charismatisch figuur met behoorlijk boeiende teksten, stijlvol intonatiegebruik en een aangenaam stemgeluid.
0
geplaatst: 8 maart 2016, 21:34 uur
Sjaakspeare schreef:
Dit heeft wel wat, moet ik zeggen. Charismatisch figuur met behoorlijk boeiende teksten, stijlvol intonatiegebruik en een aangenaam stemgeluid.
(quote)
Plus een lompe beat en toffe video maakt het af.
Vind de teksten inhoudelijk goed, maar zou nog wat diepgaander mogen. Er zit niet echt iets 'onder de oppervlakte' heb ik het idee.
0
geplaatst: 8 maart 2016, 21:37 uur
Dit is wel één van de tofste dingen die ik de afgelopen tijd gehoord heb. Qua tekst, delivery, beat en video. Alles klopt.
0
geplaatst: 10 maart 2016, 21:46 uur
Eén van de grondleggers van de Vlaamse hiphop komt met zijn eerste clip van zijn nieuwe en langverwachte album Antidepressiva.
0
geplaatst: 9 mei 2016, 22:54 uur
In Genres / Hip-Hop / Basta Bla - Knipoog:
Basta Bla dropt na een paar jaar stilzwijgen de nieuwe video 'Knipoog', eerste single van de EP 'Onder Vuur'.
Wie deze video deelt en dat in een bericht stuurt naar de Basta Bla Facebook pagina, krijgt de EP gratis en als eerste in de mailbox!
Basta Bla | Facebook
Basta Bla | Twitter
Basta Bla | YouTube
Basta Bla | Soundcloud
Basta Bla dropt na een paar jaar stilzwijgen de nieuwe video 'Knipoog', eerste single van de EP 'Onder Vuur'.
Wie deze video deelt en dat in een bericht stuurt naar de Basta Bla Facebook pagina, krijgt de EP gratis en als eerste in de mailbox!
Basta Bla | Facebook
Basta Bla | Twitter
Basta Bla | YouTube
Basta Bla | Soundcloud
0
geplaatst: 12 mei 2016, 23:06 uur
Ik hou erg van Vlaamse rap, maar dit kan me niet echt boeien, eerlijk gezegd. Tijd voor betere veteranen:
Kings Konekted - Value Adapted
Australiërs die gewoon een snor durven te dragen. Fantastische beat, krachtige teksten, puike MC's. Vooral die vermoeide, kale gast heeft een mooie delivery. Dikke clip ook.
Kings Konekted - Value Adapted
Australiërs die gewoon een snor durven te dragen. Fantastische beat, krachtige teksten, puike MC's. Vooral die vermoeide, kale gast heeft een mooie delivery. Dikke clip ook.
0
geplaatst: 14 mei 2016, 20:31 uur
Castro dropt de tweede single van zijn album 'Antidepressiva'.
Castro | Facebook
Castro | Twitter
R&O Records | YouTube
R&O Records | Soundcloud
Castro | Facebook
Castro | Twitter
R&O Records | YouTube
R&O Records | Soundcloud
0
geplaatst: 7 juni 2016, 13:29 uur
Amsterdamse mc/producer Ruby Stacks lanceert een nieuwe videoclip. De track 'All In Time' is afkomstig van zijn onlangs uitgekomen album 'Patient'. Cuts zijn gedaan door DJ Nekst Won. Videoclip door Dilson 'No Order' Nunes.
0
geplaatst: 6 juli 2016, 16:58 uur
Improvision schreef:
Samiyam & Earl Sweatshirt - Mirror
Samiyam & Earl Sweatshirt - Mirror
Pleurisvet.
Conventioneler maar niet minder vaardig:
Oddisee - Back of my Mind
0
geplaatst: 16 juli 2016, 14:22 uur
Packy - The Campaign
Deze gast heeft echt een fantastische producer achter zich. Zoveel keiharde beats, ongelooflijk. Hij rapt bovendien verre van onverdienstelijk. Lekkere stem, uitstekende balans, zat overtuigingskracht en een strakke flow.
Deze gast heeft echt een fantastische producer achter zich. Zoveel keiharde beats, ongelooflijk. Hij rapt bovendien verre van onverdienstelijk. Lekkere stem, uitstekende balans, zat overtuigingskracht en een strakke flow.
0
geplaatst: 24 september 2016, 20:45 uur
Mc/producer Drico uit Groningen bracht onlangs de ep getiteld '9' uit. No Order leverde een bijdrage. Ook McGyver, Mc DRT, Skenkie, Kaascouse, Den Dubieus, Mr Memoir en Victor Fataal werkten mee aan de ep.
Check hier een paar tracks.
Check hier een paar tracks.
0
geplaatst: 26 september 2016, 21:31 uur
'F*ck the world ik heb echt geen tijd meer voor spijt!'
Check de nieuwste van Buitlanderz 'Boemblacka - Swipe'
By Davo clips
Buitlanderz | Facebook
Buitlanderz | YouTube
Buitlanderz | Soundcloud
Check de nieuwste van Buitlanderz 'Boemblacka - Swipe'
By Davo clips