MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Videos

zoeken in:
Whoooo.. dat is... anders. Dan normaal. Ik weet niet helemaal wat ik ervan moet denken. Ik hoop dat het een grap is. kan best.. toch?

rico-bballer
Dit kan niet, nee hij maakt een grap 100 procent hoop ik.

Social_Mask
Hehe, ik kan er wel om lachen
Behalve natuurlijk als dit serieus is...

Saayy YEAAHHH! Lil' Murs!

Blijkbaar is deze track bedoelt voor de nieuwe Madden game, maar dan nog blijft het bagger. Vooral die beat, wat een zooi.

Die Murs toch . Natuurlijk is het een grap gezien de man een schurfthekel heeft aan Billboard-crap e.d.

Hypno
raffael77 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=BkPsYvOgTtI

Jongens en meisjes die van de echte shit willen genieten.

Check deze clip van Ultramagnetic MC's -Poppa Large Remix van de Beatminerz.

Poppa Large Big Shot In The East Coast !

MJ_DA_MAN schreef:
Die Murs toch . Natuurlijk is het een grap gezien de man een schurfthekel heeft aan Billboard-crap e.d.

I sure as hell hope so...

RJD2 - Work It Out

Normaal ben ik niet zo weg van instrumentals, maar hier een clipje van RJD2 van z'n album The Third Hand. Vooral toegevoegd omdat het clipje wel vet is.

Van Imageyenation.com:

I have no idea why it took as long as it has for a video to surface for one of the tracks from RJD2's 'The Third Hand' LP. But this clip for standout track "Work It Out," featuring Bill Shannon, a gentleman who was born with a degenerative hip condition who has lived his life on crutches and developed interesting ways to get around, is both artfully crafted, and pretty fucking inventive. Dude gets awesome.

Geweldig!

Ik moet zo huilen van die nieuwe CD, waar is die man mee bezig. En tsjah, die krukken zijn ook niet echt orgineel meer, staan al nodige filmpjes van op internet, maar als je het nog niet hebt gezien is best aardig.

Ja weet ik, had eerder al een derglijk filmpje gepost waar ze breakdance-ten op krukken, maar vond het toch nog leuk.

Crown City Rocker - B-boy kijk zo moet het hiphop zijn.

Elk element komt wel aanbod.

Relax
FunkyMonk schreef:
Dit is de nieuwste van MURS (geen video)

Is dit een grap?

Dreadlocks

Haha tuurlijk is dat een grap.
Waar slaat "I got dreadlocks falling all over me" dan op
En vooral dit "I'm big Murs!"

Harco
Ik ben mijn Anticon fase al lang weer ontgroeid, maar dit blijft toch wel heel erg vet:

http://youtube.com/watch?v=zk2KM22sbKA

Ik had al eens een ander filmpie van Jel gepost.
Sweetcreaminit, die is doper, qua beat en techniek.

Ik digg eigenlijk alleen Jel en Dosh van Anticon. De rest is te vaag.

Die Sweetcreaminit is inderdaad gruwelijk, vind dit filmpje ook best indrukwekkend moet ik zeggen.

Hypno
Crooked I bij de Wake Up Show: http://www.youtube.com/watch?v=4EeYQZYiZFM

Harco
Osiris Apis schreef:
Ik had al eens een ander filmpie van Jel gepost.
Sweetcreaminit, die is doper, qua beat en techniek.

Ik digg eigenlijk alleen Jel en Dosh van Anticon. De rest is te vaag.

Ik kan alleen Hemispheres van Doseone (de rest is te vaag, inderdaad) en Why? hebben. Deep Puddle Dynamics is fucking hard en Hymie's Basement hebben een paar hele leuke tracks (21st Century Pop Song).

Phi-Life Cypher - Rap It Up. Wel toffe video, vooral het einde met de draaitafels ziet er tof uit zo gespiegelt.

Die gasten hebben overigens echt skills, net als Blackalicious het ABC rappen, geweldig!

Best leuke video met de spiegeleffecten. Het nummer is ook wel dope. Ze klinken niet echt typisch Engels.

Harco schreef:
(quote)

Ik kan alleen Hemispheres van Doseone (de rest is te vaag, inderdaad) en Why? hebben. Deep Puddle Dynamics is fucking hard en Hymie's Basement hebben een paar hele leuke tracks (21st Century Pop Song).

Deep Puddle ga ik wel eens een keer luisteren. Vooral omdat Slug er in zit.
Maar Doseone kan ik echt niet aanhoren door zijn stem en rare flow.

Heavy D, Kool G Rap, Grand Puba, C.L. Smooth, Big Daddy Kane, Pete Rock en Q-Tip komen samen voor een dikke collabo. Don't curse.

http://youtube.com/watch?v=7iztp036z54

|Joël|
Korhymes schreef:
Heavy D, Kool G Rap, Grand Puba, C.L. Smooth, Big Daddy Kane, Pete Rock en Q-Tip komen samen voor een dikke collabo. Don't curse.

http://youtube.com/watch?v=7iztp036z54
Zeker vet, vind Heavy D alleen niet zo'n goeie rapper maar voor de rest goed nummer

Deze is ook heel vet: Common, Sadat X, Talib Kweli & Hi-Tek - One-Nine-Nine-Nine

Ook dope nummer man, ik ken het vaag ergens van... maar ik kom er maar niet op, misschien heb ik het ooit lang geleden gehoord.

rico-bballer
Die is inderdaad vet ik heb die op m'n myspace samen met oh my god en redefenition

Rodney Mullen compilaite met RJD2's Sell The World eronder. Ook tof hoe deze kid jamd op Smoke & Mirrors.

Er zijn best veel skate filmpies op youtube met toffe muziek eronder
Die gitarist is ook wel cool gedaan.

rico-bballer
Rodney mullen verdient niks anders dan toffe muziek hij verbreekt natuurwetten .

Leuke productie

Gast
geplaatst: vandaag om 18:48 uur

geplaatst: vandaag om 18:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.