MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Waardering overleden rappers

zoeken in:
Daar gaan we weer...

Harco
Bannen die Hypno. Wat een irritant figuur. Heeft me blijkbaar ook toegevoegd op MSN; begint 'ie ineens ook zulke gesprekken.

Ik heb opzich niks tegen hem, maar dat soort nutteloze reacties moet ie gewoon laten. Bederft de sfeer heel erg.

Harco
Bannen gaat te ver natuurlijk.

Hypno
Je mag me best bannen hoor intreseert me niet echt zoveel kan Best zonder Musicmeter leven.

Social_Mask
Ik vind dat Pimp C behoorlijk wordt gewaardeerd nu hij dood is....

raffael77
Ga maar dan lol

Kom, jongens, laten we een beetje volwassen handelen. Ik vind dat niemand moet geband worden tenzij hij echt users begint uit te schelden (zonder enige vorm van ironie). Ik ben het ook vaak niet eens met Hypno, maar daar moet dan maar over gediscussieerd worden met argumenten of je moet zijn mening dan maar laten voor wat ze is op grond van smaakverschil. Maar wat ik hier en op andere plaatsen heb gelezen is nu niet bepaald reden genoeg om een user te bannen (tenzij ik iets gemist heb natuurlijk)...

Gast
geplaatst: vandaag om 02:43 uur

geplaatst: vandaag om 02:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.