Genres / Hip-Hop / Waardering overleden rappers
zoeken in:
0
geplaatst: 28 juni 2006, 18:28 uur
Big L wel, maar ik ken verder geen overleden rappers die beter waren dan pun en biggie
0
geplaatst: 28 juni 2006, 19:33 uur
herbertwest schreef:
Big L wel, maar ik ken verder geen overleden rappers die beter waren dan pun en biggie
Misschien omdat ze overleden zijn.
0
geplaatst: 28 juni 2006, 21:53 uur
Dan kan ik ze toch nog wel 'kennen'? Ik ken wel een zooi rappers die ik minder vind en overleden zijn, zoals Souljah Slim, Proof, ODB etc
0
geplaatst: 28 juni 2006, 21:56 uur
ODB en Proof zijn voor mij dus 2 rappers die ik zeer goed vind, verder was Jam Master Jay goed en zo zijn er nog wel meer
0
geplaatst: 29 juni 2006, 14:57 uur
Rame schreef:
ODB en Proof zijn voor mij dus 2 rappers die ik zeer goed vind, verder was Jam Master Jay goed en zo zijn er nog wel meer
ODB was goed ja, maar zeker niet het level van Big L, Pun en Biggie. Proof was niet zo heel bijzonder in mijn ogen, maar goed ik heb ook niet zo'n hoge pet van D12 op. Jam Master Jay was een DJ dus ik kan niet echt oordelen of hij ook een goede rapper was, maar ik denk het niet en verder ben ik wel benieuwd wie jij dan nog meer gelijk of beter vind.
0
geplaatst: 29 juni 2006, 18:19 uur
Big Pun was een dikke latijn... Hy staat niet eens in best rappers of all time top 10... hy had tog niet zo'n grote impact. en zijn protege fat joe valt me ook bitje tegen... hy was goed daar niet van.. maar ik vind hem egt niet beter als 2pac of Biggie.... Egt Niet... dan vind ik Rakim , nas , jay-z , nog beter... het leven draait niet om skills en shit... hoeveel optredens heeft hy gedaan..
0
geplaatst: 29 juni 2006, 18:33 uur
Big Pun heeft slechts 1 album voor zijn dood uitgebracht, net als Biggie. Maar Biggie is erg opgehypt. Pun had gewoon dikke skills, klaar.
0
geplaatst: 29 juni 2006, 19:04 uur
herbertwest schreef:
ODB was goed ja, maar zeker niet het level van Big L, Pun en Biggie. Proof was niet zo heel bijzonder in mijn ogen, maar goed ik heb ook niet zo'n hoge pet van D12 op. Jam Master Jay was een DJ dus ik kan niet echt oordelen of hij ook een goede rapper was, maar ik denk het niet en verder ben ik wel benieuwd wie jij dan nog meer gelijk of beter vind.
(quote)
Beter dan Big L niet nee, voor mij zelf wel beter dan Pun & Big
Bij Jam Master Jay bedoel ik natuurlijk de muziek die hij maakte, niet of hij zelf rapt.
Scott La Rock (DJ van KRS One)
Poetic van Gravediggaz
Dat zijn voor mij onder andere 2 overleden artiesten waar ik liever naar luister dan naar de namen die jij noemt
0
geplaatst: 30 juni 2006, 20:16 uur
Rame schreef:
Bij Jam Master Jay bedoel ik natuurlijk de muziek die hij maakte, niet of hij zelf rapt.
Poetic van Gravediggaz
Dat zijn voor mij onder andere 2 overleden artiesten waar ik liever naar luister dan naar de namen die jij noemt
(quote)
Poetic van Gravediggaz
Oke, maar topic ging over overleden rappers, niet over overleden DJ's
0
geplaatst: 30 juni 2006, 20:57 uur
C Changes schreef:
Big Pun was een dikke latijn... Hy staat niet eens in best rappers of all time top 10... hy had tog niet zo'n grote impact. en zijn protege fat joe valt me ook bitje tegen... hy was goed daar niet van.. maar ik vind hem egt niet beter als 2pac of Biggie.... Egt Niet... dan vind ik Rakim , nas , jay-z , nog beter... het leven draait niet om skills en shit... hoeveel optredens heeft hy gedaan..
Maar ik vind de skills van Nas ook beter dan die van Pac en de impact van Rakim net zo groot als die van Pac. Tussen Biggie en Pun is het moeilijk. Ze hebben eigenlijk niet genoeg werk uitgebracht om te weten of ze constant zouden zijn. Ik denk het wel, maar goed, dat denk ik. Pun spreekt mij toch net wat meer aan dan Biggie. Ik vind hem en Big L ook de meest ondergewaardeerde mc's. Fat Joe is idd niet goed in mijn ogen. Big Pun begon met Triple Seis en Cuban Link als Full-A-Clip. Later kwamen Fat Joe, Armageddon en Prospect pas bij en werden ze Terror Squad. Alle 3 minder vind ik dan de 3 Full-A-Clippers. Cuban en Seis zijn nu ook weg bij Terror Squad. En welke rappers of all time top 10 bedoel je? Want ik ken geen top 10, behalve die van MTV (top 25) maar daar staan Lil Kim en Nelly boven KRS One, Common, de Wu-Tang members en staan rappers als Big Pun, Talib Kweli, Slick Rick en Q-Tip niet eens in
0
Melle K
geplaatst: 1 juli 2006, 12:05 uur
Hahaha, wat een grapjas ben jij, denk je echt dat ze elkaar af gaan schieten?
Ze hebben veel te veel te verliezen en verdienen lekker geld met de gratis publiciteit, jij hebt echt een veel te wilde-westen idee van de rapscene in Amerika.
0
geplaatst: 1 juli 2006, 20:33 uur
herbertwest schreef:
(quote)
Dode rappers of dode hiphopartiesten maakt niet uit, ze maken allebei hiphop
0
geplaatst: 1 juli 2006, 20:34 uur
Melle K schreef:
Ze hebben veel te veel te verliezen en verdienen lekker geld met de gratis publiciteit, jij hebt echt een veel te wilde-westen idee van de rapscene in Amerika.
(quote)
Voor Ja Rule is het alleen maar nadelig geweest, wat stelt zijn carriere tegenwoordig nog voor?
0
Melle K
geplaatst: 2 juli 2006, 13:32 uur
Ik heb me niet zo in die ruzie verdiept, maar Ja Rule is ongetwijfeld beter af zo als wanneer hij 50 had doodgeschoten.
Al de commerciële hippop-beefs interesseren met sowieso vrij weinig omdat het totaal niet creatief is, gewoon een beetje de gangster uithangen voor de camera's.
Al de commerciële hippop-beefs interesseren met sowieso vrij weinig omdat het totaal niet creatief is, gewoon een beetje de gangster uithangen voor de camera's.
0
Relax
geplaatst: 2 juli 2006, 16:56 uur
Ja Rule heeft voordat 50 bekend werd met een groepje 50 Cent 4 x neergestoken (met een mes uiteraard).
Die Ja Rule is echt dom
Die Ja Rule is echt dom

0
geplaatst: 3 juli 2006, 13:09 uur
Melle K schreef:
(quote)
Jalozie is een van de grootste boosdoeners waar haat het gevolg van is, daar staat in mijn ogen publiciteit los van. Tis idd waar dat dat wel handig is om op deze manier het nieuws te halen, ma net zoals iemand anders al zei, Ja rule`s carriere stelt niks voor, dus als het hem daar om te doen was... 50 had op dat moment wel iets meer te verliezen.
0
geplaatst: 4 juli 2006, 09:52 uur
Improvision schreef:
Star Wars?
(quote)
Star Wars?

Geen fan van, en volg het verder ook niet. Hoezo is dat een line daaruit ofzo dan?
berust igg wel op waarheid , dat weet ik cker.
0
raffael77
geplaatst: 26 december 2007, 17:16 uur
Ik wist niet waar ik het anders moest plaatsen.
Ik las net dat Pimp C van UGK Dood is gevonden op zijn hotel kamer. Het is gebeurd op 4-12-'07.
R.I.P. Chat Butler
Your music will be alive and never forgotten
U were 1 of the best from Southside.
Ik las net dat Pimp C van UGK Dood is gevonden op zijn hotel kamer. Het is gebeurd op 4-12-'07.
R.I.P. Chat Butler
0
geplaatst: 26 december 2007, 18:25 uur
Ja, wist ik al een tijdje. Staat zo'n beetje op elke hip-hop blog.
Ik ken UGK niet echt, dus kan er niks over zeggen, behalve R.I.P.
Maar, om nog een beetje on-topic te zijn, vind ik eerlijk gezegd wel dat veel overleden artiesten gehyped worden (soms ook door co-artiesten).
Maar, om nog een beetje on-topic te zijn, vind ik eerlijk gezegd wel dat veel overleden artiesten gehyped worden (soms ook door co-artiesten).
0
raffael77
geplaatst: 26 december 2007, 20:21 uur
Chrisseh schreef:
Ik snap wat je bedoeld.
Hij was een goede mc en producer ook nog.
UGK is van het zuiden net als Geto boys en meer van dat soor gasten.
Je moet wel een beetje van de Westcoast sound houden wil je hun leuk vinden.
Het lijkt er wel op dat als ze dood zijn meer waardering krijgen en dat is jammer. Je doet er niets aan.
Dat is hetzelfde dat al die commerciele artiesten ineens down waren met JMJ toen hij dood was.
Maar in het echt was hij 1 van de weinigen die anderen ook een kans wilde geven ookal hadden ze geen geld voor de studio.
0
Harco
geplaatst: 26 december 2007, 20:25 uur
raffael77 schreef:
R.I.P. Chat Butler
R.I.P. Chat Butler
Ik weet het. Underground Kingz is album van het jaar (was het trouwens al voordat hij dood was).
Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik het echt erg vind dat een artiest dood gaat.
0
Hypno
geplaatst: 27 december 2007, 00:06 uur
Harco schreef:
Ik weet het. Underground Kingz is album van het jaar (was het trouwens al voordat hij dood was).
Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik het echt erg vind dat een artiest dood gaat.
(quote)
Sorry hoor maar als je dat album het beste van het jaar vind ben je Volgens mij niet echt realistisch meer bezig.
0
raffael77
geplaatst: 27 december 2007, 06:45 uur
Hun laatste ding is erg slecht maar ik heb ze ook meer gevolgd in het begin en in de 90's later niet meer.
0
Harco
geplaatst: 27 december 2007, 15:57 uur
Hypno schreef:
Sorry hoor maar als je dat album het beste van het jaar vind ben je Volgens mij niet echt realistisch meer bezig.
(quote)
Ga jij nou maar lekker al die Tech N9ne albums 5* lopen geven, dan komt het wel goed met jou.
0
Relax
geplaatst: 27 december 2007, 16:15 uur
Harco schreef:
Ga jij nou maar lekker al die Tech N9ne albums 5* lopen geven, dan komt het wel goed met jou.
(quote)
Liever dat dan UGK.
* denotes required fields.