Genres / Hip-Hop / Wie van jullie doet aan eigen raps?
zoeken in:
0
geplaatst: 23 oktober 2007, 19:30 uur
Korhymes schreef:
Ik ga over een uur of twee in een studio met goede kwaliteit een nummer opnemen... Zodra die af is dan post ik hem hier wel, ik hoop dat ie dope wordt
Ik ga over een uur of twee in een studio met goede kwaliteit een nummer opnemen... Zodra die af is dan post ik hem hier wel, ik hoop dat ie dope wordt

Leuk Man! Ben benieuwd!
0
rico-bballer
geplaatst: 28 oktober 2007, 18:01 uur
Korhymes schreef:

En?
0
geplaatst: 28 oktober 2007, 18:37 uur
Haha, ik heb ze al paar dagen geleden opgenomen, ik wacht gewoon tot ze afgemixt zijn, ik hoop dat dat morgen het geval is 

0
geplaatst: 24 november 2007, 22:04 uur
Het heeft heel erg lang geduurd, maar 1 van de 2 opgenomen tracks is eindelijk af!
Je kan hem hier beluisteren:
http://www.speedyshare.com/132904516.html
Je kan hem hier beluisteren:http://www.speedyshare.com/132904516.html
0
geplaatst: 24 november 2007, 22:57 uur
Ik zie in je profiel dat je pas 14 jaar bent, dus vind ik het zeker knap dat je dan al in het Engels rapt. Ik zou wel eens een track van je willen horen over 10 jaar, kijken hoe het zich ontwikkeld heeft want ik denk (ondanks dat ik het nu niet echt goed vind) dat je het best in je hebt.
0
geplaatst: 24 november 2007, 23:10 uur
Aait, thanks voor je comment
Zou je ook kunnen zeggen waarom je het nu niet echt goed vind, beetje feed ofzo
Zou je ook kunnen zeggen waarom je het nu niet echt goed vind, beetje feed ofzo
0
geplaatst: 24 november 2007, 23:14 uur
Je uitspraak, maar dat komt waarschijnlijk dus omdat je nog jong bent waardoor je je stem nog kan ontwikkelen. Daarom raad ik het je ook gaan om er door mee te gaan, als daar je ambities liggen iig.
0
geplaatst: 25 november 2007, 11:13 uur
Op zich vind ik het niet echt slecht, alleen dat refrein klinkt best wel lelijk. En voorderest je uitspraak is wat minder idd, maar voor iemand die pas 14 is klinkt dit zeker niet slecht.
0
raffael77
geplaatst: 25 november 2007, 12:09 uur
Je uitspraak is minder goed. Je zou ook een andere track moeten kiezen. Het beste is een eigen track en als je die niet hebt dan een track gebruiken die bij jou stem past.
Je moet geen nummer gebruiken die je mooi vind maar 1 waarvan je weet dat het bij je past. als je niet begrijp wat ik bedoel moet je ff naar Idols kijken.
Volgende week of de herhaling. Ze zijn in theater ronde. Daar kan je zien en horen welke stem wel bij welke nummer past.
Idols sucks maar zo kan je wel begrijpen wat ik bedoel.
ander voorbeeld. Guru over een Stoupe track dat klinkt toch niet.
Marvin Gaye(Soul zanger) die ineens klassiek gaat zingen.
Je moet geen nummer gebruiken die je mooi vind maar 1 waarvan je weet dat het bij je past. als je niet begrijp wat ik bedoel moet je ff naar Idols kijken.
Volgende week of de herhaling. Ze zijn in theater ronde. Daar kan je zien en horen welke stem wel bij welke nummer past.
Idols sucks maar zo kan je wel begrijpen wat ik bedoel.
ander voorbeeld. Guru over een Stoupe track dat klinkt toch niet.
0
geplaatst: 25 november 2007, 12:17 uur
Ja, maar ik ben nog niet zo heel lang bezig, ik ben nog steeds bezig mijn sound te ontdekken. En m'n uitspraak tjah... daar ben ik ook nog mee bezig, alleen helaas veranderd dat niet 1,2,3. Ik had twee tracks opgenomen, de andere was een wat rustigere track, misschien past die wel wat beter bij mij dan 

0
geplaatst: 25 november 2007, 12:19 uur
raffael77 schreef:
Dit zou toch echt makkelijk kunnen

0
geplaatst: 25 november 2007, 12:24 uur
raffael77 schreef:
Guru over een Stoupe track dat klinkt toch niet.
Oh jawel hoor, check het nummer War Tactics van het album Baldhead Slick & Da Click Guru over een Stoupe track dat klinkt toch niet.
. Beetje ongelukkig voorbeeld dus gezien Stoupe écht een nummer heeft geproduceerd voor Guru.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 25 november 2007, 16:25 uur
Doe inderdaad wat aan je uitspraak en wie weet sta je later op een podium in NY. 

0
Social_Mask
geplaatst: 25 november 2007, 17:58 uur
Idd, je uitspraak, maar ik hoor dat er wel wat in zit.. Trouwens in het begin... vanwaar ken ik dat gezang?? Wu-Tang..?
0
raffael77
geplaatst: 25 november 2007, 18:02 uur
Je klinkt wel engels en niet NL engels met zo'n accent dat is echt wack.
0
geplaatst: 25 november 2007, 18:07 uur
Social_Mask schreef:
Trouwens in het begin... vanwaar ken ik dat gezang?? Wu-Tang..?
Dat is gewoon Wu-Tang - Triumph maar dan een beetje haperend afgemixt Trouwens in het begin... vanwaar ken ik dat gezang?? Wu-Tang..?
. Klinkt wel grappig overigens.
0
geplaatst: 25 november 2007, 19:12 uur
Ja, het begin en het einde is die beat van triumph met het effect van een radiofrequentie-storing, ik vond het wel een dope rauw effect hebben 

0
geplaatst: 6 december 2007, 21:05 uur
Goed initiatief Korhymes! Goed is de lef die je toont om dit door ons te laten beoordelen, daarnaast klinkt het vanuit de basis goed, lyrical is het ook okay.Een tip is inderdaad om aan je uitspraak te werken, denk daarnaast aan je intonatie. Dit is erg belangrijk om op die manier in de bass te laten komen, als je begrijpt wat ik bedoel. Je kunt namelijk met je intonatie dingen benadrukken maar ook juist met de beat meegaan. Dus naast je flow moet je ook aan de intonatie denken. Het klinkt anders allemaal te vlak en dan houdt je de aandacht niet vast van de luisteraars. Je hebt wat te vertellen dus breng het met enthousiasme en overtuig ons! Verder top gedaan!
0
geplaatst: 18 december 2007, 20:17 uur
propozillah schreef:
ik heb tracks maar die post ik niet
Gelukkig maar. Bedankt voor de info verder!ik heb tracks maar die post ik niet
0
rico-bballer
geplaatst: 24 december 2007, 23:07 uur
Ik ga deze vakantie waarschijnlijk een track opnemen als het lukt. Die gasten waarmee ik ga nemen heel veel op 1 van ze heeft wel skills maar ze doen nu al commercieel
. Ik hoop dat ze dit keer wat leuks willen doen want heb geen zin in arenbie.
. Ik hoop dat ze dit keer wat leuks willen doen want heb geen zin in arenbie.
0
geplaatst: 6 maart 2008, 16:10 uur
http://www.speedyshare.com/252870594.html
Ik voel me wel een beetje schuldig dat ik de beat van The World is Yours heb gebruikt maar yeahh
Ik hoor graag wat feedback 
Ik voel me wel een beetje schuldig dat ik de beat van The World is Yours heb gebruikt maar yeahh
Ik hoor graag wat feedback 
0
geplaatst: 6 maart 2008, 21:51 uur
Speedyshare heeft blijkbaar wat probleempjes, andere links doen het ook niet echt... Als hij het morgen nog steeds niet doet dan up ik het wel met andere ding 

0
geplaatst: 7 maart 2008, 15:04 uur
Bij mij doet de link het weer, hebben anderen nog wel het probleem ?
* denotes required fields.