menu

Genres / Hip-Hop / Wie van jullie doet aan eigen raps?

zoeken in:
Ja kheb de beat ook gemaakt coproduced door me maat, de rap is niet echt m'n specialiteit maar doordat de tekst zo persoonlyk was hebk die wel zelf moeten opnemen en tis ook met deze tekst, hy was meer een middel, het ging hier meer om wat ik wilde zeggen dan hoe ik het zeg want normaal let ik meer op rymschema's en zo maar hier heb ik dat totaal niet gedaan. Kwas ook e beetj onder invloed maar kzal em nog keer opnieuw opnemen met een verse van een maat die wel geod kan rappen erby.

avatar van Elohim
Ja ik snap wat je bedoelt. Het wordt alleen wel een stuk leuker om naar te luisteren voor een ander op die manier.

Ik kijk ernaar uit om de volgende track te horen.


avatar van Elohim
Mix is beetje apart, eerste couplet was een stuk zachter dan het tweede. Beat klinkt nu wel beter heb ik het gevoel.

Voor de rest is hij in ieder geval beter dan de eerste versie. Ga zo door

Ja maar ik had die niet gemixt maar me maat die de rap gedaan heeft, ik vind dat het begin ook een beetje luider mocht , maar kvond het wel lekkerder met de nieuwe verse en intro

avatar van Elohim
TRACK by SoulSeeker on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
Hier een track van mij en een vriend van mij. Al eventjes geleden gemaakt, maar nog nooit echt veel aan anderen laten horen. Ik op de beat natuurlijk. Ik ben de tweede MC

Wat denken jullie? =D

avatar van Frank White
Dizzie _ Al-V - Zeker Te Weten.mp3 - 2.72MB

Twee gasten uit mijn wijk die dit jaren geleden hadden gerapt. Ze stonden destijds op nummer twee op Lovemusic.nl. Kempi - Zoveel Stress werd nummer 1..Wat vinden jullie ervan?


avatar van Septua
Elohim schreef:
TRACK by SoulSeeker on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
Hier een track van mij en een vriend van mij. Al eventjes geleden gemaakt, maar nog nooit echt veel aan anderen laten horen. Ik op de beat natuurlijk. Ik ben de tweede MC

Wat denken jullie? =D


Dope track.


avatar van Frank White
Niemand??

avatar van Elohim
Geen Tijd by SoulSeeker on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
Het is maar één verse, maar ach. Wat vind MuMe ervan?
Beat, mix, lyrics en alles wat je ook maar wil bedenken door mij of course. =D

@FW, klinkt netjes, maar niet speciaal ofzo. Je flowt best goed soms, alleen in het tweede couplet lijk je heel erg geforceerd te flowen. Ook zijn je rijms errug simpel, qua gekozen rijmwoorden en rijmschema's in het algemeen. =D

avatar van Elohim
Dammit... Totaal geen feedback van niemand?
AtSS - Dagboek by SoulSeeker on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
Voor degene die even tijd heeft, hier een complete track...


avatar van Elohim
Je stemgebruik... is erg oninteressant, sorry, maar het is zo. Je flow is matig, je hebt wat veel adempauzes vaak.

Kruimels van het brood... gaat gewoon echt nergens naartoe. Het is leuk hoor, de mensen die op dubstep beats willen spitten, doe wat je wilt, maar meestal (ook te merken bij Boef en de Gelogeerde Aap) kunnen rappers geen ritme vasthouden.


avatar van toris
@ Elohim: Ik zou het toch bij produceren houden. Ik ben sowieso geen fan van je stem, en je flow is ook niet super. Je beats zijn daarentegen echt super! Bij de laatste beat moeten de vocals ook een heel stuk harder.

@ Verlangen: Je stem is vrij saai. De beat vind ik ook niet dope. Misschien heb je wat snellere beats nodig.

avatar van Elohim
Bedankt voor de feed! Ik weet nog niet hoe ik alles ga doen, eerlijk gezegd, ik ga nog erg oefenen op mijn raps enzo, maar áls ik ergens mee 'doorbreek', zal het inderdaad wel met beats zijn. =D

Ik haal deze er nu af, moet nog maar een keertje naar de mix kijken.

Juize – Passion ft. Foof Thug – All We See Check it out.. en stem even als jullie het dope vinden

avatar van Elohim


Bij dezen, een nieuwe verse van mij op een MF beat.
Ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden, en of iemand dit topic überhaupt nog checkt, eigenlijk.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:56 uur

geplaatst: vandaag om 17:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.