menu

Genres / Hip-Hop / Zeer fijne links

zoeken in:
Nee man, wat denk jij. Ik jat alles uit hiphop nummers

Topic verplaatst. Berichten omtrent verkeerde spelling topictitel verwijderd en berichten omtrent gebande gebruiker ook verwijderd.

JLjuju schreef:
Handig ja
Ja ik sample lekker gebruikte nummers
Ben er super trots op ook

zucht....:(

Gast... Snuif de aroma van het sarcasme!

MAS
Hoorde dat er een soort van us copyright opzoek site was. Weet iemand die site?

MAS schreef:
In Genres > R&B en Hip-Hop > Site met veel sample complicaties:

Weet niet helemaal zeker of ik het hier mag posten eigenlijk. Zo nee verwijder het maar weer meteen.

http://www.hiphopisreadexclusives.blogspot.com/

Goede site met veel sample compilaties van hiphopalbums en nog wat andere dingen. Staan ook wel wat leuke artikelen op.

Leuke site

Hier is een langere lijst met dat soort albums.
http://hiphopsamples.blogspot.com/

Daar staan ook die van Hiphopread tussen en die van Kevin Nottingham. Ook een leuke site.

Hier staat ook een tof artikel

ja tof artikel op hiphopleeft.nl

http://www.the-breaks.com ook wel info

Blog met een grote verzameling (392 and counting) Pen & Pixel-hoezen (met name bekend van die schitterende hoezen van No Limit en Ca$h Money)! Wie zat er niet op te wachten?

psychonaatje is niet verantwoordelijk voor eventuele schade aan uw ogen, veroorzaakt door het bekijken van bovengenoemde site.

Hiphop Releases.nl is dé website die je op de hoogte houdt van Nederlandse hiphop releases. Er is een archief met daarin veel releases van de afgelopen twintig jaar. Daarnaast zijn er exclusieve releases te downloaden. Verder blijf je doormiddel van nieuwsberichten op de hoogte van de laatste releases.

http://www.hiphopreleases.nl

Handy site! danke

Thnx!

Leuk en leerzaam om te lezen .

Ik vraag me af of alles klopt.

"-R. Kelly had a secret wedding with Aaliyah when she was only 14 years old, but had to get an annolment when her parents found out."

Dat is waar, hoor. Alleen was ze toen volgens mij 15.

ManMonster
Of deze:

"Main Source (sans Large Pro) ran up in the Wild Pitch offices with machetes looking to behead MC Serch (then working as an A&R for the label) after a West Coast promotional tour went sh*ty. MC Serch got wind that they were coming and escaped by crawling over the partial walls for his office and jetting out the back door."

Met machetes?!?

dj premier stopped workin wit jeru the damaja…cuz jeru got pissed when premier was f*ckin his sister…

Ook dat is gedeeltelijk waar naar mijn weten, maar het ging ook om geld.

Met machetes?!?

Met een vork zou het onthoofden niet echt opschieten.

dj premier stole his first set of turntables

Die Premier is me er eentje.

on the “Armagedon” track on bone thugs -n- harmony’s Art of war cd before pac’s vers bizzy bone can heard saying “HE’S ALIVE HE’S ALIVE” in the background

Dat nummer (als het dan bestaat) staat niet op dat album

Q Tip got fuked up so bad by one of the members of Wrexx N Effect that he lost partial sight in one of his eyes.

Dat is ernstig.

Paul C was murdered by his wife and his brother

Dit al helemaal.

Kill_illuminati schreef:
(quote)

Dat nummer (als het dan bestaat) staat niet op dat album.
Dat klopt idd niet, staat op Thug Mentality 1999 van Krayzie. Misschien bedoelen ze een ander nummer van Art of War.

"-Ghostface, Superb and their team beat down and robbed 50 Cent and Tony Yayo after 50’s dis tracks."

Die Ghostface is me d'r eentje.

nobody in NWA had a criminal record
Het stelen van iets van 10 cent komt al op een strafblad, dus ik kijk er van op als dit waar is.

Ik vraag me af of sommige "feiten" niet gebaseerd zijn op urban legends...

@MJ Deze link vind ik persoonlijk iets beter.
Hip Hop facts and events most ya'll don't know about - Boxden Slum - slumz.boxden.com

Als alles waar is dan is Jay-Z alles bijhalve "nep".

Dj2Jelle
Hoezo? Omdat hij een fles tegen zijn hoofd kreeg?

Edit: Ow je bedoelt deze:

-Jay-z was told by Scarface to change Reasonable Doubt because he actually named names of dealers.

kelis aborted two kids from pharrell

obie trice sold his old couch on ebay

Dj2Jelle schreef:
Hoezo? Omdat hij een fles tegen zijn hoofd kreeg?

Edit: Ow je bedoelt deze:

-Jay-z was told by Scarface to change Reasonable Doubt because he actually named names of dealers.

Nee niet die Trouwens als je de "rumors" door leest zie je dat de ruzie tussen Jay en Joe verder wordt uitverdiept.

Kill_illuminati schreef:
@MJ Deze link vind ik persoonlijk iets beter.
Hip Hop facts and events most ya'll don't know about - Boxden Slum - slumz.boxden.com

Als alles waar is dan is Jay-Z alles bijhalve "nep".
Hiphop was ook maar zijn tweede business, daarvoor had hij al carrière gemaakt in de cocaïne-handel. Dus het is denk ik inderdaad geen doetje.

raffael77
Zo'n grote dealer was hij niet anders was niet Big L maar hij dood geschoten.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:17 uur

geplaatst: vandaag om 02:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.