menu

Genres / Hip-Hop / Zeer fijne links

zoeken in:
avatar van Kill_illuminati
Big L is wegens zijn broer vermoord. Z'n broer had iets geflikt maar kon de prijs niet betalen omdat hij in de bak zat.

avatar van JLjuju
"cappadonna taught Inspectah Deck how to rhyme"

Erg opmerkelijk

EDIT:

"and Cappadonna didn't teach Deck how to rhyme%u2026he taught U-God, who used to be Cappa's beatbox DJ%u2026"

Oke, nog wel opmerkelijk maar wel een stuk minder


"ODB collabrated with LL ool J before but it didnt work out as LL had to throw him out the studio because a druk/high ODB started t5o piss on the equipment"

"Killah Prest said when he was in the studio with ODB, ODB would freeze and not move when Killah Prest ask ODB what was wrong ODB would say there are Aliens in the room"

"ODB was once arrested for stealing a shoe (not a pair, just one shoe)."

Hahah wat een gek was die ODB toch ook he

avatar van Kos
Kos
-Eric. B beat down Large Professor and ran Kool G. Rap out of New York to Arizona


-Eric B. did security for Mike Tyson throughout much of the 90’s.


.

avatar van Kill_illuminati
Eric B. is zo zielloos, net een robot. Hij staat tijdens live acts zo droog achter z'n apperatuur te scratchen.

avatar van Kill_illuminati
JLjuju schreef:
"cappadonna taught Inspectah Deck how to rhyme"

Erg opmerkelijk

EDIT:

"and Cappadonna didn't teach Deck how to rhyme%u2026he taught U-God, who used to be Cappa's beatbox DJ%u2026"

Oke, nog wel opmerkelijk maar wel een stuk minder

Cappadonna heeft Method Man leren rappen. Dat heb ik Mef zelf horen zeggen in een Cappadonna & Method Man interview.

avatar van Kos
Kos
Gangster Rappers - knowgangs.com

grappig, al vraag ik me af wat er van klopt.

avatar van Kill_illuminati
Tupac scheen geen blood te zijn.

RedLightCityBoy
Ik heb genoeg filmpjes gezien waarin hij helemaal in het rood is en blood zegt enzo. maar oke.

avatar van Kill_illuminati
Ik heb hem anders ook in het blauw zien lopen.

RedLightCityBoy
Dat neemt niet weg dat hij o.a. ook een blood was.

Dj2Jelle
Hij was een Blib.

avatar van Pooiertje
Een Blip bedoel je

boomkat
Hahaha, ODB is de bom!

avatar van Game
Tupac was geen Blood, hij was wel geaffilieerd met de bende. Het kwam vooral door zijn baas, Suge Knight, die wél een rasechte Blood is/was. Daarom denken mensen dat Tupac ook een Blood was...

RedLightCityBoy
Zeker weten doen we nooit.

avatar van MJ_DA_MAN
Afroman: Palmdale Crips .

avatar van ThingMan
Ha Ha geweldig nummer! En Snoop is een Crip.

Maakt dat nou uit wat hij (2Pac) was. Het beinvloede zijn muziek niet.

RedLightCityBoy
Niet invullen wat jij ''denkt'' wat wij denken.


avatar van Ill
Ill
Was Biggie een Crip?

avatar van Kill_illuminati
Ill schreef:
Was Biggie een Crip?


Badboys kamp ging met Crips om en Deathrows kamp met Bloodz. Men denkt dat de waarschijnlijke Crips die Tupac hebben vermoord connecties met Puffy hadden.

avatar van Ill
Ill
Kill_illuminati schreef:
(quote)


Badboys kamp ging met Crips om en Deathrows kamp met Bloodz. Men denkt dat de waarschijnlijke Crips die Tupac hebben vermoord connecties met Puffy hadden.


Weer wat te weten gekomen

raffael77
Onzin. Voor liefhebbers van Bloods & Crips check deze docu over het ware verhaal van de 2 bendes.
Crips & Bloods

avatar van Ill
Ill


Wat is dan precies onzin?

avatar van TheLegacy
lol.. bij het plaatje van Eazy-E staat de naam van BG. Knoccout

raffael77
Ill schreef:
(quote)


Wat is dan precies onzin?


Wat ze hier zeggen over Badboy en de rest.

avatar van Kill_illuminati
Dat is geen onzin ga ermaar achteraan. Het lijkt mij duidelijk dat Deathrow nuawe contacten had met de Bloods. Dit is geld het zelfde voor Badboy en Cripz. Ik zal wel naar een link zoeken waar ik dat vandaan had.

avatar van T.O.
Bij Death Row zaten zowel Bloods (Suge Knight, later DJ Quik) als Crips (Snoop, Daz) toch ?

avatar van Ill
Ill
Klopt, Snoop was een Crip, een Suge een Blood.

avatar van MJ_DA_MAN
Handig (misschien al geplaatst).

Gast
geplaatst: vandaag om 14:56 uur

geplaatst: vandaag om 14:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.