Genres / Hip-Hop / Vetste scratches en/of samples
zoeken in:
0
geplaatst: 18 mei 2010, 18:45 uur
heb het even opgezocht, damn wel geniaal gesampled. 3 seconden van een stoffige jazzplaat knippen en er een dikke mee beat maken, dat is mooi.
0
geplaatst: 18 mei 2010, 21:45 uur
...
. Eeuwige zonde dat Paz op de track staat, Kamachi kan me wel bekoren hierop.Edit: Kamachi is dus verreweg beter, Jus Allah komt redelijk, vroeger was hij ook gewoon echt goed. Weet de sample van de beat niet.
0
geplaatst: 19 mei 2010, 11:07 uur
@ MAS: Dank u wel
Erg mooie sample, goed gebruikt ook. Ik zal binnenkort eens kijken of ik er meer wil weten.
@ Raf: Die van ATCQ hoor je wel erg duidelijk in het begin terugkomen.
Erg mooie sample, goed gebruikt ook. Ik zal binnenkort eens kijken of ik er meer wil weten.@ Raf: Die van ATCQ hoor je wel erg duidelijk in het begin terugkomen.
0
geplaatst: 20 mei 2010, 19:41 uur
Dit zijn wel mijn favoriete samples ooit gebruikt:
Uit:
en
reclame ftw
Uit het prachtige:
Uit:
en
reclame ftw
Uit het prachtige:
0
Relax
geplaatst: 23 augustus 2010, 22:50 uur
Ik kon het filmpje niet doorkomen... wat een rot lengte laten ze die originele tracks draaien zeg.. damn.
Echt waanzinnig was het ook niet gesampled.. (die van Fresku dan.. aangezien ik er niet doorheen kwam.)
0
geplaatst: 24 augustus 2010, 14:10 uur
Vind ik de beste versie met de Rocky sample, en 1 van de illste scratches van Dj Scratch op 1:47.
0
geplaatst: 31 oktober 2010, 20:08 uur
idd een erg harde sample.
Vind zelf de samples van Kno altijd wel goed en dan vooral van het nummer Lynguistics.
Hier het orgineel vanaf ongeveer 7.55.
Vind zelf de samples van Kno altijd wel goed en dan vooral van het nummer Lynguistics.
Hier het orgineel vanaf ongeveer 7.55.
0
geplaatst: 3 november 2010, 11:34 uur
Belachelijk inderdaad.Beethoven's Fur Elise samplen en er gewoon een keiharde track van maken, moet je aan Heltah Skeltah overlaten

0
geplaatst: 3 november 2010, 12:08 uur
Vette sample én scratches (die vocals van Prodigy uit het nummer Shook Ones Pt. I blijven maar hangen).
0
geplaatst: 3 november 2010, 16:54 uur
Scratches? Dan vind ik DJ Q-Bert wel vet. Heb wat oud beeld materiaal van hem op een tournament. Echt gruwelijk. Die man kan echt scratchen!
0
geplaatst: 3 november 2010, 18:30 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(embed)
Vette sample én scratches (die vocals van Prodigy uit het nummer Shook Ones Pt. I blijven maar hangen).
(embed)
De scratches zijn idd echt vet! Ook wel een erg vette beat!
0
Rene1979
geplaatst: 25 november 2010, 19:29 uur
De beste zanger ooit geleefd, in deze HipHop track.
0
geplaatst: 25 november 2010, 20:30 uur
Inderdaad Rene, erg mooi nummer. Heb alle originele Kanye samples van zijn eerste vier albums! 
Persoonlijk vind ik dit de mooiste:

Persoonlijk vind ik dit de mooiste:
* denotes required fields.