MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Wat vind je van...?

zoeken in:
L2K
Laat ik mijn steentje maar bijdragen.

Een aangename combinatie heeft ze weten te leggen in haar vioolspel en de commerciële hiphop. Eigenlijk klinken violen in de Hiphop best goed (zie Triumph van the Wu)

Volgende naam: Necro

L2K schreef:
Eigenlijk klinken violen in de Hiphop best goed (zie Triumph van the Wu)

Inderdaad. Niet alleen Triumph, ook vele andere nummers van het album Wu-Tang Forever .

Necro ken ik alleen van I Need Drugs. Niet echt een leuke clip (beetje akelige sfeer zelfs) maar verder ken ik zijn muziek niet.

Pauper
MJ_DA_MAN schreef:
Necro ken ik alleen van I Need Drugs. Niet echt een leuke clip (beetje akelige sfeer zelfs) maar verder ken ik zijn muziek niet.

Wat dacht je van Black Helicopters en de andere samenwerkingen met Non Phixion

Necro heeft ook geproduceerd voor Non Phixion - Future is Now. Die zijn wel dope.
Solo werk is niet echt mijn stijl. Death-rap, gestoorde lyrics en standaard onderwerpen. En de Sexorcist was wack.

5/10.

Pigeon John

Pauper schreef:
(quote)

Wat dacht je van Black Helicopters en de andere samenwerkingen met Non Phixion

Zit Negro in Black Helicopters? En zit ie verder ook ergens op The Future is Now? Is me anders niet opgevallen maar kan me ontgaan zijn want ik vind het (als een van de weinige) een redelijk overschat album die ik amper meer luister.

Kos
L2K schreef:
Eigenlijk klinken violen in de Hiphop best goed
.

Dus je vind een groot deel van Wu-Tang Forever ook niks?

Kos
een groot Wu-Tang forever?

Oeps, verbeterd.

Pauper
MJ_DA_MAN schreef:
Zit Negro in Black Helicopters? En zit ie verder ook ergens op The Future is Now? Is me anders niet opgevallen maar kan me ontgaan zijn want ik vind het (als een van de weinige) een redelijk overschat album die ik amper meer luister.

Oke nee zoals jij het zegt heb je gelijk, hij rapt niet, maar hij heeft de productie afgeleverd

Ok...volgende: Cormega

Ik ken (nog) geen albums van hem dus reken dit maar niet mee als een beoordeling, maar 1 ding wil ik wel kwijt over hem: op What's Ya Poison van Mobb Deep klinkt ie echt lachwekkend slecht. Hij slist gewoon in dat nummer.

revolver11
Cormega een held toen hij hij nog in CNN zat. Solo weinig aan 7/10

NEXT: Jay-z

Pauper
Jay-Z... Tsjah, ik ben redelijk enthousiasth over zijn eerste album naar mijn mening zijn de twee opvolgende platen bijzonder waardeloos met een paar nummers die er met kop boven uit steken. The Black album vind ik daar in tegen wel weer een van zijn betere CD's. Hij heeft wel een eigen flow, goede teksten maar niet van wereldniveau en een botergeile chick maar zoals sommigen zeggen "De enige levende legende!" gaat me gewoon weg iets te ver.

7.5/10

NEXT STOP: Jeru The Damaja

revolver11 schreef:
Cormega een held toen hij hij nog in CNN zat. Solo weinig aan 7/10

CNN? The Firm bedoel je?

In beiden zit/zat Cormega niet.

L2K
Volgens mij is ie in de war met Noreaga

Osiris Apis schreef:
Necro heeft ook geproduceerd voor Non Phixion - Future is Now. Die zijn wel dope.
Solo werk is niet echt mijn stijl. Death-rap, gestoorde lyrics en standaard onderwerpen. En de Sexorcist was wack.

5/10.

Pigeon John

nou!? jullie zijn Pigeon John vergeten? Of kent niemand die?

Pauper
Nooit van gehoord, Jeru The Damaja dus

Pigeon John is tof. Al vallen zijn andere albums wat tegen na het bijna geniale Pigeon John is Dating Your Sister, slecht wordt het nooit. Ook als gastatiest mag ik hem graag horen, op Stompin' van Apsci bijvoorbeeld, Side to Side van Blackalicious en It Won't Last van Braille. Hij heeft een vrij aparte flow die me wel ligt, een beetje tussen rappen en zingen in.

De volgende kan gewoon doorgaan met Jeru the Damaja (hoe kan je daar nu nooit van gehoord hebben btw ).

Ach boordappel die vraag stel ik me wel bij meer artiesten hier.

Jeru Tha Damager

Een vette 8. Geniale artiest. Gewoon 4 goed albums. Vooral toen Premier hem bijstond waren zijn tracks echt van hoog niveau. Daarnaast is het ook een artiest met een echt eigen sound.

Volgende: Illogic

Pauper
BoordAppel schreef:
De volgende kan gewoon doorgaan met Jeru the Damaja (hoe kan je daar nu nooit van gehoord hebben btw ).

Nooit in verdiept bijvoorbeeld

Pauper schreef:
(quote)

ik raad het aan wel een keer te doen want het is erg goede muziek

Pauper schreef:
(quote)

Ik ken er ook geen volledig album van, maar je kent de naam toch wel?

Volgende Rapper: Akir ... 8/10 Erg dope rijms, zit bij viper van IT. Favoriete nummer van hem is Kunta Kinte, vooral die intro is tof. Akir(always keeping it real) is wel moeilijk te volgen soms door al dat gerijm (je engels moet dus goed zijn).

Pauper
BoordAppel schreef:
(quote)

Ik ken er ook geen volledig album van, maar je kent de naam toch wel?

Ow jawel, maar zoals ik al eerder zei in deze topic, ik ga geen oordeel geven over een artiest als ik ze werk niet of nauwelijks ken.

C Changes schreef:
Volgende Rapper: Akir ... 8/10 Erg dope rijms, zit bij viper van IT. Favoriete nummer van hem is Kunta Kinte, vooral die intro is tof. Akir(always keeping it real) is wel moeilijk te volgen soms door al dat gerijm (je engels moet dus goed zijn).

volgende?

Conway Twitty schreef:
(quote)

volgende?

Ken je um?

Pauper
C Changes schreef:
(quote)

Ken je um?

Nee ik denk dat bijna niemand hem kent, omdat hij pas 2 stemmen heeft gehad en 2 recaties (beide van jou)! Moeilijk te voorspellen he dat niemand hem kent?

Ik zal me er in verdiepen

Gast
geplaatst: vandaag om 16:25 uur

geplaatst: vandaag om 16:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.