Genres / Hip-Hop / Wat vind je van...?
zoeken in:
0
geplaatst: 14 oktober 2006, 10:40 uur
Pauper schreef:
Nee ik denk dat bijna niemand hem kent, omdat hij pas 2 stemmen heeft gehad en 2 recaties (beide van jou)! Moeilijk te voorspellen he dat niemand hem kent?
Ik zal me er in verdiepen
(quote)
Nee ik denk dat bijna niemand hem kent, omdat hij pas 2 stemmen heeft gehad en 2 recaties (beide van jou)! Moeilijk te voorspellen he dat niemand hem kent?

Ik zal me er in verdiepen
Valt me tegen voor iemand die bij het label van Immortal Technique zit, al 2 x in Nederland is geweest. En IT ook als executive producer heeft. Hij heeft trouwens 2 cd's en bij de eerste staan meer reacties.
0
geplaatst: 14 oktober 2006, 10:48 uur
Het gaat niet over Capone of Noreaga maar over Cormega... Cormega heeft nooit in CNN gezeten.
0
Pauper
geplaatst: 14 oktober 2006, 14:52 uur
C Changes schreef:
Valt me tegen voor iemand die bij het label van Immortal Technique zit, al 2 x in Nederland is geweest. En IT ook als executive producer heeft. Hij heeft trouwens 2 cd's en bij de eerste staan meer reacties.
We kunnen niet allemaal zo underground zijn als jou

0
geplaatst: 14 oktober 2006, 15:03 uur
Pauper schreef:
Luister, underground moet je toch wel kennen, anders hoor je op deze site niet thuis, bv. Aesop Rock, Murs, Immortal Technique. Ik geef alleen aan dat hij goed is.(quote)

0
geplaatst: 14 oktober 2006, 15:10 uur
C Changes schreef:
Luister, underground moet je toch wel kennen, anders hoor je op deze site niet thuis
Luister, underground moet je toch wel kennen, anders hoor je op deze site niet thuis
Wat een onzin.

0
geplaatst: 14 oktober 2006, 15:16 uur
C Changes schreef:
Luister, underground moet je toch wel kennen, anders hoor je op deze site niet thuis, .
Luister, underground moet je toch wel kennen, anders hoor je op deze site niet thuis, .
Óch, als je de underground van hip-hop niet kent betekent niet dat je niet op deze site thuishoort.
Ik ken bijvoorbeeld ook niet veel underground(als je naar Amerikaanse hip-hop kijkt zeker) - eigenlijk ken ik dan alleen MF Doom en wat artiesten van Rhymesayers.
En toch - op deze site voel ik me redelijk thuis.
0
geplaatst: 14 oktober 2006, 16:15 uur
C Changes schreef:
(quote)
Luister, underground moet je toch wel kennen, anders hoor je op deze site niet thuis, bv. Aesop Rock, Murs, Immortal Technique. Ik geef alleen aan dat hij goed is.Nou tussen jouw stemmen en in je albumlijst staat toch maar weinig underground...
0
geplaatst: 14 oktober 2006, 17:02 uur
Revo schreef:
Ach boordappel die vraag stel ik me wel bij meer artiesten hier.
Jeru Tha Damager
Een vette 8. Geniale artiest. Gewoon 4 goed albums. Vooral toen Premier hem bijstond waren zijn tracks echt van hoog niveau. Daarnaast is het ook een artiest met een echt eigen sound.
Volgende: Illogic
Ach boordappel die vraag stel ik me wel bij meer artiesten hier.
Jeru Tha Damager
Een vette 8. Geniale artiest. Gewoon 4 goed albums. Vooral toen Premier hem bijstond waren zijn tracks echt van hoog niveau. Daarnaast is het ook een artiest met een echt eigen sound.
Volgende: Illogic
Ik heb de albums 'Got Lyrics?' en 'Celestial Clockwork' weleens gehoord. Niet veel naar geluisterd omdat ik de meeste beats kaal en saai vind. (Blueprint neemt toch meestal de productie voor zijn rekening?)
Wat ik me ervan herinner is hij een mc is met intelligente en poëtische teksten.
Misschien toch vaker naar zijn albums luisteren.
Volgende artiest; Atmosphere
0
geplaatst: 14 oktober 2006, 20:09 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Nou tussen jouw stemmen en in je albumlijst staat toch maar weinig underground...
(quote)
Nou tussen jouw stemmen en in je albumlijst staat toch maar weinig underground...
Ik heb nooit beweerd veel albums gehoord te hebben, ik begin nu eigenlijk echt in albums te verdiepen, vandaag ook akir, murs...
0
geplaatst: 14 oktober 2006, 20:21 uur
ik ben me vandaag aan het verdiepen in Chamillionaire, wow hij is dope mang!!
VEtte musica
VEtte musica
0
geplaatst: 14 oktober 2006, 20:44 uur
satéprikker schreef:
VEtte musica
VEtte musica
Nee écht mijn styl niet; zijn beats,zijn flow, zijn teksten (wtf?), alles gwn ; 3/10
Next: Big Noyd
0
geplaatst: 14 oktober 2006, 21:38 uur
Slaan jullie nu expres Atmosphere over, of kunnen jullie maar moeilijk lezen?
0
geplaatst: 14 oktober 2006, 22:37 uur
okej, ik ben nu weer zeker de nerd, maar jullie doen allemaal artiesten die ik niet ken.. (van naam ja, maar niet hun muziek) ben vast niet de enige:P
Kijk, het is nu een vicieuze cirkel (schrijf je dat zo?), de mensen die het wel kennen zijn dus helemaal in de underground scene en die geven weer een underground artiest.. Miss een keertje een q-tip of method man erdoor?
Kijk, het is nu een vicieuze cirkel (schrijf je dat zo?), de mensen die het wel kennen zijn dus helemaal in de underground scene en die geven weer een underground artiest.. Miss een keertje een q-tip of method man erdoor?
0
geplaatst: 14 oktober 2006, 23:19 uur
ATMOSPHERE!
Ik zou ze nooit over durven slaan. Vooral Slug is een verschrikkelijk goede rapper, alles klinkt gemeend, de beats vind ik daarentegen niet heel erg bijzonder. 8/10!
Volgende Big Noyd(ik ken hem niet, maar die vorige user noemde hem, dus ga maar op hem door.)
Ik zou ze nooit over durven slaan. Vooral Slug is een verschrikkelijk goede rapper, alles klinkt gemeend, de beats vind ik daarentegen niet heel erg bijzonder. 8/10!
Volgende Big Noyd(ik ken hem niet, maar die vorige user noemde hem, dus ga maar op hem door.)
0
geplaatst: 15 oktober 2006, 00:28 uur
levenvergeten schreef:
ATMOSPHERE!
ATMOSPHERE!
Ik ken hem alleen als feater van Mobb Deep op The Infamous. Ik vind hem daar wel vet, niet bijzonder goed ofzo, een 7.
Volgende (als iemand hem ken...): Anonymouz
0
geplaatst: 15 oktober 2006, 00:45 uur
Cath schreef:
okej, ik ben nu weer zeker de nerd,
okej, ik ben nu weer zeker de nerd,
Ik denk eerder dat wij de nerds zijn
.Overigens is Atmosphere niet één persoon, maar twee.
Volgende (als iemand hem ken...): Anonymouz
Aangezien hij geen album op MuM heeft en ook op Discogs niet bekend is kan je beter een andere artiest kiezen denk ik.
0
geplaatst: 15 oktober 2006, 12:09 uur
Cath schreef:
okej, ik ben nu weer zeker de nerd, maar jullie doen allemaal artiesten die ik niet ken.. (van naam ja, maar niet hun muziek) ben vast niet de enige:P
I agree here
0
geplaatst: 15 oktober 2006, 13:24 uur
Ok, Q-Tip: Topartiest! Groot respect voor deze man... Productie met een eigen stijl en van uitzonderlijk hoog niveau. Daarnaast intelligente en tegelijk grappige teksten. Zijn stem klinkt erg prettig in het gehoor. Bovendien weet hij voor mij altijd de goede verhouding te creeëren tussen serieus en luchtige lyrics. Een 9 voor deze man...
Next dan maar Method Man..
Next dan maar Method Man..
0
geplaatst: 15 oktober 2006, 15:21 uur
Vind dat Meth na Rakim misschien wel 1 van de meest relaxte flow heeft. Vind hem op bijvoorbeeld Even If en Judgement Day super flowen! Hoor vaak veel kritiek op Meth als soloartiest, maar dat is wat mij betreft onterecht. Het enige waar hij écht mee moet stoppen is rappen op Storch e.d. productie's, dat klinkt niet. Meth heeft geen stem op over overheersende bassen te rappen!
Moet zeggen dat ik Meth meer voor z'n flow dan om z'n inhoud luister, maar toch een 7.5/10 van mij.
Next Jungle Brothers
Moet zeggen dat ik Meth meer voor z'n flow dan om z'n inhoud luister, maar toch een 7.5/10 van mij.
Next Jungle Brothers
0
geplaatst: 15 oktober 2006, 16:52 uur
0
geplaatst: 15 oktober 2006, 16:56 uur
Hoezo wéér? Met zo'n instelling verbreedt je je horizon niet nee 

0
geplaatst: 15 oktober 2006, 17:06 uur
Daar is dit topic niet echt voor bedoeld lijkt me. Zou hier geen leuk stuk over kunnen schrijven, ook al ken ik een cd van de heren.
0
geplaatst: 15 oktober 2006, 20:53 uur
Steez schreef:
Kay, next dan Inspectah Deck
Kay, next dan Inspectah Deck
INS kan echt een geweldige emcee zijn, maar hij heeft een beetje moeite met fatsoenlijke albums droppen, een probleem waar iedereen van de Wu, behalve ODB, Ghostface en GZA, mee kampt. Op de Wu-CD's is hij echter vrijwel altijd on-point.
7-/10.
Next: UGK.
0
Pauper
geplaatst: 16 oktober 2006, 15:56 uur
C Changes schreef:
Ik heb nooit beweerd veel albums gehoord te hebben, ik begin nu eigenlijk echt in albums te verdiepen, vandaag ook akir, murs...
Maar niemand kan alle artiesten kennen, dus kan iedereen even ophouden met verontwaardigd zijn als iemand een rapper niet kent. Ik ken Akir niet, ik zei bij me reactie dat ik hem eens zou gaan checken, dus waarvoor al die ophef?
0
geplaatst: 18 oktober 2006, 21:40 uur
MJ_DA_MAN schreef:
In beiden zit/zat Cormega niet.
In beiden zit/zat Cormega niet.
Cormega zat wel in the firm (cfr Affirmative action, La familia) aanvankelijk, maar Nas koos voor Nature om samen het album van the firm op te nemen (= oorsprong van hun beef)
Wat UGK betreft: not my cup of tea. Straight outta Houston, dat wel, maar die typische Southside beats gaan mij echt niet af; heb daarom ook nooit een volledig album van ze beluisterd omdat ze me gwn niet echt aanspreken. weinig filosofie in hun raps ook blijkt me. (wil echter niet zeggen dat ik gn respect kan opbrengen voor ze; ze staan immers, samen met de geto boys dan, aan de basis van de dirty south) => 5/10
Next: Chali2na (Jurassic 5)
0
Relax
geplaatst: 18 oktober 2006, 22:02 uur
Mijn favoriet van Jurassic 5!!
Zijn flow zijn stem zijn teksten, hij komt hard en eindigd hard, hij is de beste uit de groep, helaas doet hij maar 6 lines per nummer ofzo.
8/10
Next: Ras Kass
Zijn flow zijn stem zijn teksten, hij komt hard en eindigd hard, hij is de beste uit de groep, helaas doet hij maar 6 lines per nummer ofzo.
8/10
Next: Ras Kass
* denotes required fields.