MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle

zoeken in:
1-1, Sticks: aangenamere stem, betere flow.

Raekwon the chef
ik ga ook voor Sticks

2-1 voor sticks

duidelijk 2-2

Rhymefest VS Busta Rhymes :O

eazyfan
Ze waren nog niet klaar.

Wanneer zijn ze klaar ?

eazyfan
Bij 3

Relax
2-3 RICO!!!

De artiest die als eerste 5 punten behaalt die wint.

5 dus

Dr.Greenthump
3-4 blijft toch écht een moeilijke ...

Rhymefest VS Busta Rhymes dan maar?

0-1* Ze zijn elkaar best waard, maar ik vond Busta bij the Leaders of the new School best vet flowen en rhymen; (Solo een stuk minder) Zou nooit een volledige LP van deze heren kunnen uithoren denkik...

Wat is er zo slecht aan Rhymefest ?

Raekwon the chef
LapraS schreef:
Wat is er zo slecht aan Rhymefest ?

vind hem niet zo bi, evenals Busta, moeilijke keuze maar ik ga toch maar voor Bust-a-bus

0-3

Relax schreef:
IT - 1
GZA - 5

Yoyoyo, want GZA heeft echt unieke woorden gebruik.

ja, hij flowt maar af en toe

Dr.Greenthump

Harco
Raekwon the chef schreef:
(quote)

vind hem niet zo bi, evenals Busta, moeilijke keuze maar ik ga toch maar voor Bust-a-bus

0-3

0-4.

Raekwon the chef
Method Man vs. Ol Dirty Bastard

pf... moeilijk man.. Kijk method man heeft wel een paar missers op zijn naam staan, maar zijn stem is wel kenkervet, en zeker in de jaren 90 was hij echt een baas. Maarrr, ODB is ook een baas! Een gekke dat wel. Pff.. hier moet ik nog even over nadenken haha.

Dr.Greenthump
Tja same here ...

rico-bballer
ik zeg method man ik weet nj hij heeft soort van charisma vind hem gewoon te gek en van odb ken ik niet veel werk

1-1

Ik ga voor ODB. Gewoon omdat ODB.

(afbeelding)

En een beetje omdat ik bang ben dat zijn geest in mijn huis rond gaat spoken als ik anders stem.

Ik zeg ook nipt ODB. Meth is toch wel ingezakt. Dus met Rico BBallers stem erbij nu

1-2

Duidelijk 2-2.

eazyfan
2-3 ODB

3-3 Method Man!!

Method Man zijn eerste periode is GENIAAL en sorry hoor maar ik ben niet echt een ODB-fan...als ik naar zijn songs luister ben ik altijd BANG...bang of hij wel on point gaat zijn en of hij niet TE dronken was als hij die track opnam....terwijl ik bij Method Man altijd weet dat ik het wel ga kunnen pruimen...Daarbij komt nog dat Mef een superleuke stem heeft om naar te luisteren (i.t.t. ODB als die begint te zingen "Somewhere over the rainbooooow...." of iets dergelijks) en zijn flow is zeker ook veel beter.

No offense aan ODB, want ik kan zijn eerste cd best smaken, maar als je echt van hiphop houdt stem je toch wel Method Man? ODB is leuk om eens naar te luisteren, maar PUUR op MC-skills stelt die toch niet veel voor....

op zich wel een goed punt. maar hij brengt zo'n leuke afwisseling met zijn stijl. en ook de ODB werd steeds minder maar toch... Mijn gevoel zei meteen ODB toen ik de 2 namen zag. Ik heb toch wat met die gast

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:43 uur

geplaatst: vandaag om 17:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.