Genres / Hip-Hop / Uitkijkend naar het jaar 2007
zoeken in:
0
geplaatst: 16 januari 2007, 00:48 uur
Dat complete Nas/Premier album zou wel dope zijn voor dit jaar.
En deze
Jus Allah - Bomshot Is A Faggot EP (2007)
01- Interlude
02- To All My Enemies
03- Beyond Hate
04- Lower Level Beings feat. Vinnie Paz
05- The Fallen
06- The Rebirth feat. Vinnie Paz
07- Twilight feat. Immortal Technique
08- Treasure Island feat. Vinnie Paz
09- To All (Remix)
10- Outro
En deze
Jus Allah - Bomshot Is A Faggot EP (2007)
01- Interlude
02- To All My Enemies
03- Beyond Hate
04- Lower Level Beings feat. Vinnie Paz
05- The Fallen
06- The Rebirth feat. Vinnie Paz
07- Twilight feat. Immortal Technique
08- Treasure Island feat. Vinnie Paz
09- To All (Remix)
10- Outro
0
geplaatst: 16 januari 2007, 03:06 uur
Tha Dogg Pound - Dogg Chit
Dogg Chit is an upcoming album by Tha Dogg Pound. It is scheduled to be released March, 2007. In an interview on DubCNN.com Daz Dillinger stated that he will work with The Alchemist on this new album. Rumored guests include Snoop Dogg, BG Knocc Out & Dresta, Yung Joc, T-Pain, The Game, Ice Cube & Akon. The cover for Dogg Chit s changed and now looks more like Dogg Pound's debut Dogg Food
Dogg Chit is an upcoming album by Tha Dogg Pound. It is scheduled to be released March, 2007. In an interview on DubCNN.com Daz Dillinger stated that he will work with The Alchemist on this new album. Rumored guests include Snoop Dogg, BG Knocc Out & Dresta, Yung Joc, T-Pain, The Game, Ice Cube & Akon. The cover for Dogg Chit s changed and now looks more like Dogg Pound's debut Dogg Food
0
CaliLove
geplaatst: 26 januari 2007, 23:10 uur
Heb gisteren op tv gehoord dat de Wu-Tang Clan in de zomer van dit jaar met een nieuw album komt namelijk "Re-Enter The Wu" weet iemand hier meer over?
0
geplaatst: 27 januari 2007, 17:45 uur
CaliLove schreef:
Heb gisteren op tv gehoord dat de Wu-Tang Clan in de zomer van dit jaar met een nieuw album komt namelijk "Re-Enter The Wu" weet iemand hier meer over?
Drie berichtjes boven jouw bericht. Die titel ben ik nog nergens tegengekomen.
Misty44 schreef:
De eerste aankondiging die oficieel is gemaakt met video boodschap door de man hemzelf.
Dr.Dre gaat Detox droppen in September 2007!
Zeer benieuwd of ie zijn deadline deze keer ook gaat halen, het heeft onderhand wel lang genoeg geduurt het moet onderhand wel een dubbelaar worden.
De eerste aankondiging die oficieel is gemaakt met video boodschap door de man hemzelf.
Dr.Dre gaat Detox droppen in September 2007!
Zeer benieuwd of ie zijn deadline deze keer ook gaat halen, het heeft onderhand wel lang genoeg geduurt het moet onderhand wel een dubbelaar worden.
Voor de geinteresseerden: de videoboodschap is hier te zien.
Als deze twee albums dit jaar verschijnen en de artiesten (bij Dre: inclusief gastartiesten) zijn in staat de kwaliteit die ze ooit hadden te herhalen (beiden hebben het nog in zich, toch?), dan wordt het een goed jaar, zeker als Doom en Ghost ook nog iets leuks doen (daar heb ik overigens veel vertrouwen in, ik hoop dat ze me niet teleurstellen).
0
geplaatst: 30 januari 2007, 21:35 uur
Het enige album waar ik ECHT naar uitkijk is het tweede solo-album van Pharoahe Monch. Acht jaar moet genoeg zijn om en album af te krijgen, toch?
0
geplaatst: 31 januari 2007, 16:57 uur
Word_Play schreef:
Het enige album waar ik ECHT naar uitkijk is het tweede solo-album van Pharoahe Monch. Acht jaar moet genoeg zijn om en album af te krijgen, toch?
Staat bij mij ook bovenaan het lijstje

0
raffael77
geplaatst: 5 februari 2007, 21:56 uur
Nieuwe van Black sheep rond de zomer 8mn en ook van mr long(black sheep) class of '89
0
geplaatst: 12 februari 2007, 13:11 uur
hycine schreef:
Ja ik denk dat dit wel eens een verrassing zou kunnen zijn voor 2007, het niveau van de samenwerkingen kan weles veel op gaan leveren voor deze cd.
0
geplaatst: 12 februari 2007, 13:13 uur
CaliLove schreef:
Ja ik heb Metod man, en nog iemand aan het woord gezien hierover. EN zij hebben bevestigd bezig te zijn met een album wat dit jaar uit moet gaan komen.
0
geplaatst: 12 februari 2007, 16:49 uur
ja weet ik 
maar:

maar:
CaliLove schreef:
0
Harco
geplaatst: 12 februari 2007, 17:15 uur
Ik wacht op Cilvaringz z'n album. 27 maart, whut whut.
0
geplaatst: 12 februari 2007, 21:51 uur
Harco schreef:
Zou 't echt? Ik wacht ook echt op de albums van Salah Edin.

0
CaliLove
geplaatst: 18 februari 2007, 20:41 uur
CaliLove schreef:
Het nieuwe album van de Wu-Tang Clan zal dus "8 Diagrams" noemen en komt uit ergens in de zomer

0
Pauper
geplaatst: 18 februari 2007, 21:49 uur
Arts the Beat Doctor - Transitions, album op het label van Perquisite. Deed ook een remix op het Reminstate album en zette een track op het album van Diggy Dex. Op dit album o.a. Skiggy Rapz, Pete Philly en The Proof.
0
geplaatst: 22 februari 2007, 14:26 uur
O ja, en er schijnt een EP uit te komen van Ice CUbe waarvan de productie in handen van Dr.Dre. ligt enige minpunt is dus dat het maar een nummer of 5 zal bevatten. ALleen er is verder neit veel concreets over bekend geloof ik.
0
raffael77
geplaatst: 24 februari 2007, 20:26 uur
Ultimate Force (Master Rob + Diamond D) is commin.
27 maart komt ie uit. Die moet ik hebben, want was eerder alleen op vinyl.
27 maart komt ie uit. Die moet ik hebben, want was eerder alleen op vinyl.
* denotes required fields.