Genres / Hip-Hop / Fantasie-samenwerkingen
zoeken in:
0
geplaatst: 18 maart 2011, 22:07 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Deacon the Villain, Natti en Tonedeff op beats van Blue Sky Black Death.
Deacon the Villain, Natti en Tonedeff op beats van Blue Sky Black Death.
Ben ik ook wel benieuwd naar
0
geplaatst: 18 maart 2011, 22:14 uur
lees ik nu net dit pas, op statemagazine! no shit
Nikes heeft wel een heel specifiek doel voor ogen: "Er zijn maar weinig artiesten waar ik mee samen zou willen werken, maar om een album voor Mobb Deep's Prodigy te produceren zou ik een moord plegen," lacht hij en concludeert vervolgens: "Wat de volgende stap precies wordt kunnen we nog niet vertellen, maar van stoppen is de komende jaren in elk geval zeker geen sprake.
Nikes heeft wel een heel specifiek doel voor ogen: "Er zijn maar weinig artiesten waar ik mee samen zou willen werken, maar om een album voor Mobb Deep's Prodigy te produceren zou ik een moord plegen," lacht hij en concludeert vervolgens: "Wat de volgende stap precies wordt kunnen we nog niet vertellen, maar van stoppen is de komende jaren in elk geval zeker geen sprake.
0
geplaatst: 18 maart 2011, 23:18 uur
Samenwerking van Tonedeff en Supastition op producties van Dan
0
geplaatst: 20 april 2011, 17:52 uur
Hef & Prodigy op een beat van Perry Mystique lijkt me ook fucking tof..
En dan bedoel ik zo'n beat in de stijl van So Amazing/Big Boss/9 Strepen
En dan bedoel ik zo'n beat in de stijl van So Amazing/Big Boss/9 Strepen
0
geplaatst: 21 april 2011, 11:19 uur
Prodigy, Freddie Gibbs en Curren$y op beats van Sid Roams en Alchemist.
0
geplaatst: 26 april 2011, 23:39 uur
Slug op een JMT achtige beat van Stoupe. Gewoon om te kijken hoe dat klinkt.
0
geplaatst: 27 april 2011, 10:25 uur
MAS schreef:
Niet, lijkt mij.
0
geplaatst: 27 april 2011, 18:15 uur
Harderwiek schreef:
Niet, lijkt mij.
(quote)
Niet, lijkt mij.
Je weet maar nooit.

0
geplaatst: 3 mei 2011, 15:27 uur
Slug met Stoupe kan prachtig worden, maar een JMT-achtige beat... ligt eraan, JMT-achtige beats variëren ook sterk natuurlijk. Eerlijk gezegd, denk ik dat Slug en Stoupe een gouden combinatie zou kunnen zijn.
Ook puur episch zou zijn een BCC-AotP album/track. Heb ik al wel vaker van gedroomd, maar nu ik Steele op een track met Mag hoorde, komt het dichterbij! xD
Ook puur episch zou zijn een BCC-AotP album/track. Heb ik al wel vaker van gedroomd, maar nu ik Steele op een track met Mag hoorde, komt het dichterbij! xD
0
geplaatst: 3 mei 2011, 20:55 uur
Elohim schreef:
Oh ja, dat zou vet zijn! Laat die track dan maar een stuk of zeven/acht minuten duren, dan kan iedereen even een verse neerzetten.
0
geplaatst: 3 mei 2011, 21:58 uur
Pffft... Verses van 8 lines dan hoor, ik bedoel, je hebt aan de AotP kant:
Apathy
Block McCloud
Celph Titled
Crypt the Warchild
Demoz
Des Devious
Doap Nixon
Esoteric
King Magnetic
Jus Allah
Journalist
King Syze
Planetary
Reef the Lost Cauze
Vinnie Paz
En van BCC kant:
Buckshot
Louieville Sluggah
Rock
Sean Price
Starang Wondah
Steele
Tek
Top Dog
23 mensen. 23 halve verses = 11,5 hele verses... gemiddelde verse ongeveer 50 sec op een normale beat (pure gok eigenlijk, maar ach, laten we het simpel houden), 50*11,5=575 seconden=ongeveer 9,5 minuten... Laten we dan Jus Allah en Block McCloud verbieden een verse te droppen, scheelt alweer 100 sec, dus dan kom je op bijna 8 minuten, perfect!
Apathy
Block McCloud
Celph Titled
Crypt the Warchild
Demoz
Des Devious
Doap Nixon
Esoteric
King Magnetic
Jus Allah
Journalist
King Syze
Planetary
Reef the Lost Cauze
Vinnie Paz
En van BCC kant:
Buckshot
Louieville Sluggah
Rock
Sean Price
Starang Wondah
Steele
Tek
Top Dog
23 mensen. 23 halve verses = 11,5 hele verses... gemiddelde verse ongeveer 50 sec op een normale beat (pure gok eigenlijk, maar ach, laten we het simpel houden), 50*11,5=575 seconden=ongeveer 9,5 minuten... Laten we dan Jus Allah en Block McCloud verbieden een verse te droppen, scheelt alweer 100 sec, dus dan kom je op bijna 8 minuten, perfect!
0
geplaatst: 3 mei 2011, 22:33 uur
Ok, dan gaan we selectief doen bij Army of the Pharaohs. Een verse van Apathy, Celph Titled, King Magnetic, Reef the Lost Cauze en Vinnie Paz. Maar voor de rest wel de gehele Boot Camp kliek.
0
geplaatst: 4 mei 2011, 06:28 uur
Van AOtP alleen Esoteric, Celph Titled en Reef the Lost Cauze, van BCC alleen Heltah Skeltah.
0
geplaatst: 4 mei 2011, 12:00 uur
Hmmz... Ik zou Tek & Steele ook een verse geven, Buckshot ook liever, maar zou niet hoeven. Planetary weet ook wel eens verschrikkelijk lekkere verses te leveren (zoals op The Onslaught en When You Need Me bijvoorbeeld) en Apathy zonder twijfel, King Mag is een twijfelgeval.
0
toris
geplaatst: 4 mei 2011, 14:17 uur
Ik zou wel een track willen horen met Celph Titled, Reef the Lost Cauze, Chief Kamachi, Sean Price, Rock en Buckshot op een Snowgoons beat.
0
geplaatst: 4 mei 2011, 15:36 uur
AOTP en BCC lijkt me ook wel leuk ja. Gewoon een dikke knaller zoals Battle Cry!
0
geplaatst: 7 mei 2011, 17:42 uur
Een album met Snoop Dogg, Everlast en Willie Nelson lijkt me wel erg gaaf.
Beetje in de richting van My Medicine.
Beetje in de richting van My Medicine.
0
geplaatst: 10 mei 2011, 14:03 uur
Tyler, the Creator en Danger Mouse die, divers als hij is, de perfecte beats voor Tyler gaat maken.
0
geplaatst: 10 mei 2011, 14:06 uur
Dan zou het talent er wel beter uit komen van Tyler, maar ik zie het niet snel gebeuren.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 10 mei 2011, 14:18 uur
Cise Starr en Aesop Rock die samen een album maken
.
.
0
geplaatst: 10 mei 2011, 22:02 uur
Cise Starr en Aesop... Pffft... het ZOU zo maar eens een verschrikkelijk goede combinatie kunnen zijn... Stel DAT het zou gebeuren, zie ik het positief in. Alleen gaat het toch niet gebeuren... jammer 

0
geplaatst: 11 mei 2011, 10:06 uur
Cise starr klinkt altijd goed vind ik, ik dacht echter meer aan een combinatie met substantial en tonedeff over producties van ant of kno ofzo.
0
geplaatst: 11 mei 2011, 10:21 uur
Een geheel album van El-P en Del the Funky Homosapien. Offspring vind ik namelijk een van de dopeste nummers.
* denotes required fields.