MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Fantasie-samenwerkingen

zoeken in:
Roscovitch & Prodigy op een beat van Nikes.

toris
Roscovitch en Huckleberry Vinn op een pittige Dilla beat en 2Pac en Rakim op een Nujabes beat.

Ik had Rakim wel een verse horen spitten op Ill Street Blues...

2pac en rakim op nujabes ? mwaaa liever common ofzo op nujabes beats, rakim en pac zijn wat te aggresief van stijl...

Ferre Clabau schreef:

Ook klinkt die stijl van Mike Portnoy (AvengedSevenfold) goed te passen bij die Prog Metal band Dream Theater, zit ook wat in...

Dat was tot voor kort jarenlang hun drummer, en mede oprichter van de band (zijn vader bedacht zelfs de naam 'Dream Theater') dus dat heb je goed bedacht.

Anyway, Black Thought over rauwe drums van DJ Shadow in combinatie met funky samples van Damu the Fudgemunk lijkt me wel wat

Yann Samsa
StrangeFruit. schreef:
(quote)

Dat was tot voor kort jarenlang hun drummer, en mede oprichter van de band (zijn vader bedacht zelfs de naam 'Dream Theater') dus dat heb je goed bedacht.

Wikipedia.com / Irony!

P-DawG
Chali2na, Tonedeff en Gift of Gab op producties van uhm... MF DOOM.

Die vent die pas vrij is... Prodigy.
Op een oldskool beat van Havoc
Al klonk Prodigy met met Alchemist in dat laatste filmpje in de studio ook erg hard...

Samenwerking van Nujabes met Fort Minor...

O en een album van 2Pac en J Dilla had wel godlike geweest, en dan de Dilla ten tijde van Like Water For Chocolate , zoals gehoord op Do For Love.

Wu-Tang Clan met Gorillaz .
Nee nu serieus ik zou graag MF Doom met Nujabes of J Dilla.
Jammer genoeg zijn Dilla en Nujabes dood dus ga dit helaas niet kunnen.

Kobe Bryant met Shaquille O'Neal op beats van P. Diddy.

Harco
TheLegacy schreef:
Roscovitch & Prodigy op een beat van Nikes.

Prodigy op beats van Nikes; hard (geen Nieuwe Moves-stylo).

kobe bryant fan schreef:
Wu-Tang Clan met Gorillaz .

Lijkt me eigenlijk nog best tof.

Rhythm & Poetry schreef:
Kobe Bryant met Shaquille O'Neal op beats van P. Diddy.

ik ben fan van hem omdat hij goed kan basketten, maar dat rappen zou denk ik een flop worden .

Arrie schreef:
(quote)

Lijkt me eigenlijk nog best tof.

Method Man zou misschien nog gaan maar als je Ghostface Killah neemt op een Gorillaz beat en dan nog hun vocals erbij zou je op de grond rollen van het lachen denk ik .

Geniaal, ik wist niet dat hij rapte en met geniaal bedoelde ik niet dat ik het goed vond, hij rapt zo slecht dat het leuk wordt.

kobe bryant fan schreef:
(quote)

Method Man zou misschien nog gaan maar als je Ghostface Killah neemt op een Gorillaz beat en dan nog hun vocals erbij zou je op de grond rollen van het lachen denk ik .

Hoezo?

MF Doom gaat ook samen met Gorillaz. Ghost zijn stem lijkt wel beetje op die van Doom. Zou wel vet klinken denk ik!

Misschien moeten ze dan toch samen een EP ofzo uitbrengen dan weten we het .

C-Rayz Walz ft. Sadat X op een beat van RZA

Ferre Clabau schreef:
(quote)

Wikipedia.com / Irony!

Understood Ben niet zo'n held in het interpreteren van forumberichten..

Eligh & The Grouch aangevuld door Tonedeff.

Celph Titled met Esoteric op beats van DC The midi Alien, Snowgoons, Celph Titled en Stoupe.

Rhythm & Poetry schreef:
Eligh & The Grouch aangevuld door Tonedeff.

eventueel met murs erbij

He$$el_01 schreef:
Celph Titled met Esoteric op beats van DC The midi Alien, Snowgoons, Celph Titled en Stoupe.
+ Apathy en King Magnetic (raps).

Deacon the Villain, Natti en Tonedeff op beats van Blue Sky Black Death.

Blu met Ghostface Killah op een beat van Kno, ben er niet zeker van dat dta een goede combinatie samen is maar ik ben er wel benieuwd naar.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:08 uur

geplaatst: vandaag om 18:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.