Genres / Hip-Hop / Fantasie-samenwerkingen
zoeken in:
0
geplaatst: 10 februari 2010, 19:36 uur
Nu maar hopen dat gehele Hip-Hop wereld dit topic checkt en op onze fantasieën ingaat 

0
geplaatst: 15 februari 2010, 18:01 uur
Dynospectrum moet weer bij elkaar komen en een album uitbrengen. Datzelfde geld voor Deep Puddle Dynamics.
0
Father McKenzie
geplaatst: 15 februari 2010, 18:13 uur
Ik zou wel eens een plaat van Paul McCartney samen met Mick Jagger willen horen, maar dan niet elk zijn liedje, maar echt songs die ze samen geschreven hebben. Een oude Beatle en een oude Stone, misschien zou het niet eens slecht klinken....
0
geplaatst: 15 februari 2010, 18:18 uur
Lijkt me ook wel tof, McCartney op the beats en Jagger die wat verses spit achter de mic.
0
Father McKenzie
geplaatst: 15 februari 2010, 18:20 uur
Ik zie nu pas dat dit een onderdeel is van R&B samenwerkingen, sorry, verkeerde plaats gepost, heb het nog maar eens te laat in de smiezen gehad.... 

0
geplaatst: 16 februari 2010, 06:38 uur
kemm schreef:
Lijkt me ook wel tof, McCartney op the beats en Jagger die wat verses spit achter de mic.
Nee joh: MC Cartney is de rapper en Mick Swagger de beatbakker.
0
geplaatst: 18 februari 2010, 14:21 uur
Ik zou Dose One en Bahamadia ook wel eens samen willen horen.
Zou dope zijn
Zou dope zijn

0
geplaatst: 26 februari 2010, 18:28 uur
Allah Mathematics & The Game
Havoc & Redman
Dj Premier & El Da Sensei
Havoc & Redman
Dj Premier & El Da Sensei
0
geplaatst: 1 maart 2010, 01:04 uur
Dat zou inderdaad echt vet zijn geweest!
Exile, Blu, Fashawn en Sene. Heel misschien komt dat zelfs nog wel eens.
Exile, Blu, Fashawn en Sene. Heel misschien komt dat zelfs nog wel eens.
0
geplaatst: 1 maart 2010, 12:28 uur
Thanks! Kende het nummer wel maar de clip niet. Die clip is echt vet!
0
geplaatst: 1 maart 2010, 13:15 uur
Ik las op HipHopLeeft dat KRS-One en Premo samen een album gaan maken, dat is voor mij wel een fantasiesamenwerking al hebben ze al wat nummers samen gemaakt. Dat album kijk ik echt erg naar uit, wie weet halen ze wel het beste uit elkaar en krijgen we een dikke classic.
0
geplaatst: 16 maart 2010, 20:30 uur
Notorious B.I.G. met Prodigy op de beats van Buckwild en The Beatminderz lijkt me een erg dope collabo. 

0
P-DawG
geplaatst: 16 maart 2010, 23:38 uur
Erykah Badu & Common een heel album lang lijkt me ook erg dope.
0
geplaatst: 17 maart 2010, 08:58 uur
Deze combinatie bestaat al.
Just Ice Ft. Big Daddy Kane - Just rhymin
Big L Ft. Big Dadddy Kane - Platinum Plus
Big Daddy Kane - Any Type Of Way
Big Daddy Kane Ft. Big Scoop, Sauce Money, Shyheim, Jay-Z en Ol' Dirty Bastard - Show And Prove
0
geplaatst: 17 maart 2010, 10:16 uur
Kill_illuminati schreef:
Big Daddy Kane Ft. Big Scoop, Sauce Money, Shyheim, Jay-Z en Ol' Dirty Bastard - Show And Prove
(quote)
Hij bedoelt denk ik een heel album.
0
geplaatst: 1 april 2010, 14:55 uur
Cise star en nujabes een heel album al dan niet met akin... kan jammer genoeg niet meer...
Gza vs Method ? Common vs Mos def ? Common vs Kweli ? Slug & Ali ? Allemaal al gebeurt maar wat zou een heel album geven

Gza vs Method ? Common vs Mos def ? Common vs Kweli ? Slug & Ali ? Allemaal al gebeurt maar wat zou een heel album geven

0
dion_odinot
geplaatst: 4 april 2010, 19:50 uur
black thought op beats van nujabes heb ik altijd al van gedroomd sinds ik zen approach hoorde van black thought en Dj krush
0
geplaatst: 4 april 2010, 22:46 uur
dion_odinot schreef:
black thought op beats van nujabes heb ik altijd al van gedroomd sinds ik zen approach hoorde van black thought en Dj krush
Mee eens! Hoewel een heel album van Black Thought/DJ Krush ook een hele mooie combinatie in mijn ogen zou zijn. Verder misschien zelfs een combinatie-album van:
Black Thought-C.L. Smooth-Cise Star-Nujabes-DJ Krush?
Andere combinaties die me erg tof zouden lijken:
(De in oude vorm) Inspectah Deck-Black Thought op beats a lá RZA. Black Thought die verses spit zoals op Super Lyrical, en deck zoals op Thriumph natuurlijk. De reden dat ik Big Pun heb weggelaten is omdat ik zijn stemgeluid nooit zo heb gewaardeerd. Gastoptredens van Percee P en qua flows/brag &boast.... zou het het beste zijn (denk ik).
Verder vind ik MF Doom-Sean Price een erg stoere combinatie. De track die ze al samen hebben gemaakt (The Unexpected) is een tof nummer, maar er zit meer in, vooral qua beats, die mogen komen van Madlib/9th Wonder (MF Doom op 9th Wonder beats!).
GZA-Masta Killa is ook iets waar ik op hoop, ik weet dat veel mensen Masta een saaie MC vinden, maar naar mening is erg constant en zijn stemgeluid is erg uniek. Een combinatie met GZA (met een al even unieke stemgeluid) zou naar mening nog steeds een erg goed album kunnen opleveren.
0
Harco
geplaatst: 5 april 2010, 22:59 uur
Jadakiss samen met Sid Roams, Alchemist en Jake One. Meer classics zoals Still Feel Me graag. 
Verder Sean P met dezelfde producers graag, maar hij zei in een interview een tijdje terug al dat hij met zowel Sid Roams als Alchemist zou gaan werken. Dat belooft wat.

Verder Sean P met dezelfde producers graag, maar hij zei in een interview een tijdje terug al dat hij met zowel Sid Roams als Alchemist zou gaan werken. Dat belooft wat.
0
geplaatst: 6 april 2010, 00:11 uur
Een heel album van DJ Krush en Mos Def, wel in deze stijl dan he
.:
.
.:
.
0
geplaatst: 7 april 2010, 19:25 uur
RZA & Madlib instrumentals
Nas & Talib Kweli
Mobb Deep & Hangmen 3
Nas & Talib Kweli
Mobb Deep & Hangmen 3
0
geplaatst: 10 april 2010, 22:26 uur
Ik zit het al een tijdje te denken, maar ik ben benieuwd wat een Canibus op Snowgoons-beats zou geven. En Inspectah Deck had in 1994/1995 al een album vol RZA-beats moeten gemaakt hebben.
(Edit: Fuck, dat laatste wordt vijf berichten hierboven al gezegd, zie ik net...
)
(Edit: Fuck, dat laatste wordt vijf berichten hierboven al gezegd, zie ik net...
)* denotes required fields.