Genres / Hip-Hop / Beste lyricist allertijden
zoeken in:
0
raffael77
geplaatst: 18 april 2009, 21:22 uur
De enige groep The Four Horsemen die geweldig was is Ultramagnetic Mc's.
De enige Slaughterhouse groep die zelfs erg goed was is Slaughterhouse Crew van Masta Ace terug in de tijd.
Laten we maar gauw verder gaan met de beste lyricist.
De enige Slaughterhouse groep die zelfs erg goed was is Slaughterhouse Crew van Masta Ace terug in de tijd.
Laten we maar gauw verder gaan met de beste lyricist.
0
Hypnotick
geplaatst: 18 april 2009, 21:28 uur
Hahah daar moet ik effe hard om lachen
Crooked I alleen is al beter dan EPMD, WU en Gangstarr bij elkaar.
En als je hiphop weekly hebt geluisterd dan kan je niet anders dan tot die conclusie komen. Sorry maar dat kan geen enkele rapper nadoen, gewoon 52 weken in 1 jaar ijzersterke verses te spitten zonder ook maar 1 keer gemakzuchtig over te komen.
Check het hier: dubcnn.com // Crooked I - Hip-Hop Weekly // West Coast News Network //
Crooked I alleen is al beter dan EPMD, WU en Gangstarr bij elkaar.
En als je hiphop weekly hebt geluisterd dan kan je niet anders dan tot die conclusie komen. Sorry maar dat kan geen enkele rapper nadoen, gewoon 52 weken in 1 jaar ijzersterke verses te spitten zonder ook maar 1 keer gemakzuchtig over te komen.
Check het hier: dubcnn.com // Crooked I - Hip-Hop Weekly // West Coast News Network //
0
geplaatst: 18 april 2009, 21:48 uur
Ze zijn zeker niet matig, vind ze zoieso alle 4 bovengemiddeld. Ze hebben gewoon hun carrière tegen zich, Joe zat vast op Def Jam dankzij Jay-Z, Ortiz zat op Aftermath en je weet dat wanneer je geen Eminem of 50 bent sta je op een zijspoor, Royce heeft zichzelf genaaid door zijn beef met Em en Crooked had die Death Row situatie.
Wanneer deze mannen in de 80s/90s op het podium hadden gestaan kregen ze denk ik het respect dat ze verdienen. Iedereen weet dat ze lyrisch zeer stabiel zijn en zeker bovengemiddeld, ook klinken ze zwaar hongerig, iets wat ik tegenwoordig niet echt veel meer hoor.
Deze mannen geven me wat ik wil van een groep MC`s en ik kan op het moment geen andere groep bedenken die zo goed bezig is.
Wanneer deze mannen in de 80s/90s op het podium hadden gestaan kregen ze denk ik het respect dat ze verdienen. Iedereen weet dat ze lyrisch zeer stabiel zijn en zeker bovengemiddeld, ook klinken ze zwaar hongerig, iets wat ik tegenwoordig niet echt veel meer hoor.
Deze mannen geven me wat ik wil van een groep MC`s en ik kan op het moment geen andere groep bedenken die zo goed bezig is.
0
geplaatst: 18 april 2009, 23:37 uur
EPMD stelt amper wat voor qua lyrics, daar ben ik het mee eens. Maar met Guru kan hij zich moeilijk meten en tegen bepaalde heren van The Wu heeft hij (Crooked) al helemaal geen kans.
0
geplaatst: 19 april 2009, 00:28 uur
Crooked I is zo'n irrelevante straatsoldaat die niemand wat boeit.
0
raffael77
geplaatst: 19 april 2009, 09:58 uur
Het gaat om alles in zijn geheel MJ.
Kijk Wu was eigenlijk al achter omdat EPMD al voor hun tijd was.
'92 is namelijk het jaar dat EPMD uit elkaar gingen.
Zowel beats als raps zijn belangrijk.
Nopro,
Jij kent denk ik te weinig rappers van nu die echt goed zijn.
Tuurlijk mag jij je mening hebben maar als je rappers van jou groepje beter vind dan rappers als:
Brother Ali, Doom of groepen als JMT of PUTS dan heb ik toch mijn twijfels over jou smaak.
Nopro,
Jij kent denk ik te weinig rappers van nu die echt goed zijn.
Tuurlijk mag jij je mening hebben maar als je rappers van jou groepje beter vind dan rappers als:
Brother Ali, Doom of groepen als JMT of PUTS dan heb ik toch mijn twijfels over jou smaak.
0
geplaatst: 19 april 2009, 11:47 uur
Tuurlijk ken ik ze, heb over Ali geen slecht woord te spreken. Ben het ook eens dat hij als individu beter zijn als deze 4 mannen, maar als groep klopt het voor mij gewoon. Doom, tsja niets mis mee maar dit vind ik wel een geval appart, zou zelf eerder iemand als Blu noemen.
JMT vind ik maar nix, begrijp me niet verkeerd Violent by Design is gewoon een dik album, wat daarna kwam boeide me niet veel meer. Mij allemaal wat te gefrustreerd, en ik stoor me veel te veel aan de ongenuanceerde haat van Vinnie, te gefrustreerd tegen van alles en nog wat aan beuken. Luister Violent By Design ook nooit meer eigenlijk.
PUTS zegt me niets?
JMT vind ik maar nix, begrijp me niet verkeerd Violent by Design is gewoon een dik album, wat daarna kwam boeide me niet veel meer. Mij allemaal wat te gefrustreerd, en ik stoor me veel te veel aan de ongenuanceerde haat van Vinnie, te gefrustreerd tegen van alles en nog wat aan beuken. Luister Violent By Design ook nooit meer eigenlijk.
PUTS zegt me niets?
0
geplaatst: 19 april 2009, 12:07 uur
GarnalenPeller schreef:
lol. Epic fail of the day.
Misschien is hij hier niet populair, maar als je in de States kijkt. Crooked I is een beest. Die gast is echt razend populair op het internet. Elke keer als hij een track dropt dan gaan de blogs/sites plat. En zeker op de West Coast is deze man al een status aan het opbouwen. Hopelijk komt dit jaar zijn debuutalbum B.O.S.S. dan eindelijk uit.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 19 april 2009, 15:56 uur
nopro schreef:
PUTS zegt me niets?
PUTS zegt me niets?
Afkorting van: People Under the Stairs
Hun album O.S.T. kan ik je wel aanraden.

0
geplaatst: 19 april 2009, 20:46 uur
Wie zit er nou nog te wachten op een matige egotrip met onoriginele teksten.
0
geplaatst: 19 april 2009, 20:50 uur
raffael77 schreef:
Het gaat om alles in zijn geheel MJ.
Ik snap niet helemaal wat je hiermee wil zeggen, maar ik had het puur over de tekstuele kwaliteiten van o.a. EPMD (waar Hypno over begon). Ik had het niet over het totaalplaatje.Het gaat om alles in zijn geheel MJ.
0
geplaatst: 19 april 2009, 21:15 uur
GarnalenPeller schreef:
Meer mensen dan je denkt.
0
geplaatst: 19 april 2009, 21:21 uur
RedLightCityBoy schreef:
Thnx ga ik checken!
0
Maxmus
geplaatst: 21 april 2009, 23:51 uur
Vind met name Masta Ace het hardste komen met echte texten.
vooral op zijn laatste album gaat ie het hardst met het nummer:
beautiful.
vooral op zijn laatste album gaat ie het hardst met het nummer:
beautiful.
0
geplaatst: 22 april 2009, 18:06 uur
RedLightCityBoy schreef:
Thnx! Erg dik album, klinkt lekker zomers ook. lyrisch geen topper maar klink goed.
Even ontopic:
Hoor net het nieuwe nummer van Jadakiss + Nas genaamd "What If". Vind het wel een leuke concept track.
0
geplaatst: 24 april 2009, 00:30 uur
DOOM & Jeru the Damaja komen/kwamen altijd met héél goede teksten.
0
Nocturnal
geplaatst: 1 mei 2009, 10:21 uur
Ik persoonlijk vind Ikon The Verbal Hologram één van de betere lyricisten. Verder natuurlijk ook Lord Finesse.
* denotes required fields.