Genres / Hip-Hop / HipHop-albums die wat meer aandacht verdienen
zoeken in:
0
geplaatst: 26 december 2006, 22:04 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Die zag ik bij ''rejection'' staan ja. Ik vond helaas helemaal geen enkele info op internet. Zo zeldzaam?
(quote)
Die zag ik bij ''rejection'' staan ja. Ik vond helaas helemaal geen enkele info op internet. Zo zeldzaam?
Ja kennelijk. Ik had hem gekregen van iemand die hem weer van de producer van het album zelf had gekregen. Hij vond er zelf niet zo heel veel aan dus ik kreeg hem. Het is geen topplaat maar zeker niet slecht. Luister hem vrij regelmatig. Maar ik kon er ook niks van vinden op internet (ook geen front, daarom was hij rejected). Ze (rapper en producer) komen uit Canada, dat is alles wat ik weet. Ik wilde de front nog gaan scannen, maar als ik toch de enige ben die hem kent heeft het weinig zin hem op de site te droppen...
0
geplaatst: 26 december 2006, 23:23 uur
Ghost - Seldom seen often heared
Brotherhood - Elementaz
X-men - jeunes et coupables
Theordore Unit - 718
Brotherhood - Elementaz
X-men - jeunes et coupables
Theordore Unit - 718
0
geplaatst: 27 december 2006, 11:11 uur
Omdat ik eigenlijk alle genres check kom ik er meestal niet echt aan toe om de diepste wateren van hiphop te verkennen, maar een aantal cd's uit dit topic staan wel op mijn verlanglijstje 

0
geplaatst: 27 december 2006, 19:38 uur
Atmosphere - Lucy Ford
Non-Prophets - Hope =Sage Francis & Joe Beats
Giant Panda - Fly School Reunion
Maroons - Ambush =Lateef & Chief XL
Modill - Midnight Green
Modill - Midnight Green
0
raffael77
geplaatst: 27 december 2006, 19:42 uur
Osiris Apis schreef:
Atmosphere - Lucy Ford
Modill - Midnight Green
Atmosphere - Lucy Ford
Modill - Midnight Green
jij weet niet wat goed is of slecht is man als je deze gasten afkraakt want hun zijn vet goed
0
geplaatst: 27 december 2006, 19:46 uur
Volgens mij is die post niet afkrakend maar juist opbouwend bedoeld 

0
geplaatst: 27 december 2006, 20:10 uur
raffael77 schreef:
jij weet niet wat goed is of slecht is man als je deze gasten afkraakt want hun zijn vet goed
haha wat een kwibus
Je ziet denk ik dingen staan die anderen niet zien.

0
Melle K
geplaatst: 27 december 2006, 20:44 uur
DAS EFX - HOLD IT DOWN
Echt ongelovelijk dat er ZO weinig stemmen op zijn.
Verder:
Blahzay Blahzay - Blah Blah Blah
Arsonists - As The World Burns
Count Bass D - Dwight Spitz
Charizma & Peanut Butter Wolf - Big Shots
Digable Planets - Reachin'
EPMD - Unfinished Business
Louis Logic - Sin-A-Matic
Oh No - Exodus Into Unheard Rhythms
De Special Herbs serie en ga zo maar door.
Verder:
Blahzay Blahzay - Blah Blah Blah
Arsonists - As The World Burns
Count Bass D - Dwight Spitz
Charizma & Peanut Butter Wolf - Big Shots
Digable Planets - Reachin'
Louis Logic - Sin-A-Matic
Oh No - Exodus Into Unheard Rhythms
De Special Herbs serie en ga zo maar door.
0
geplaatst: 27 december 2006, 20:49 uur
Melle K schreef:
DAS EFX - HOLD IT DOWN
...
DAS EFX - HOLD IT DOWN
...
Ik heb Dead Serious én Straight Up Sewaside van Diggedy Das EFX en ben er zéér over te spreken, maar Hold It Down wordt steeds gereviewed als een minder album...daarom heb ik het nog niet gecheckt.
Ik ken wel Microphone Masters samen met Mobb Deep en dat klinkt alleszins dope...
En EPMD's Unfinished Business is toch niet echt heel slept on?! Alleszins een knaller, misschien wel hun beste...Check it out, y'all!
0
Melle K
geplaatst: 27 december 2006, 20:52 uur
Slept On op deze site he.
Ik vind Hold It Down zelf beter dan Dead Serious, komt vooral door de producties van Easy Mo Bee, Primo, Pete Rock enz.
Ik vind Hold It Down zelf beter dan Dead Serious, komt vooral door de producties van Easy Mo Bee, Primo, Pete Rock enz.
0
geplaatst: 28 december 2006, 01:22 uur
Damn zat net weer wat Swollen Members te luisteren en die gasten worden ook zwaar ondergewaardeerd. Check
Swollen Members - Balance
Swollen Members - Bad Dreams
Verder mogen deze albums ook wel wat vaker geluisterd en geprezen worden imho.
Aceyalone - Accepted Eclectic
Akrobatic - Balance
Black Sheep - a Wolf in Sheep Clothing
JVC Force - Doing Damage
3rd Bass - the Cactus Album
Mantronix - The Album
Swollen Members - Balance
Swollen Members - Bad Dreams
Verder mogen deze albums ook wel wat vaker geluisterd en geprezen worden imho.
Aceyalone - Accepted Eclectic
Akrobatic - Balance
Black Sheep - a Wolf in Sheep Clothing
JVC Force - Doing Damage
3rd Bass - the Cactus Album
Mantronix - The Album
0
geplaatst: 28 december 2006, 12:37 uur
JVC Force, geweldig inderdaad. Lakim Shabazz zou ik ook nog willen toevoegen bij slept-on artiesten.
0
geplaatst: 28 december 2006, 16:44 uur
Revo schreef:
JVC Force, geweldig inderdaad. Lakim Shabazz zou ik ook nog willen toevoegen bij slept-on artiesten.
Nja, wat wil je... als zijn albums € 199 kosten op e-bay

0
raffael77
geplaatst: 29 december 2006, 10:32 uur
of je bent nieuw hiphop,of jonge gast die nog niet veel hiphop heeft meegemaakt.Het geeft niet hoor ieder zijn ding.Ik vind ook jazz,Funk & Soul leuk en ook wel pop althans daar worden ze onder gezet: Jem(met producties van Geology) En Lilly Allen ook maar zij zijn niet echt in pop te plaatsen,omdat er veel hiphop,raeggae invloeden in zitten
0
raffael77
geplaatst: 29 december 2006, 10:33 uur
P Jay schreef:
(quote)

klopt,omdat dat dezelfde winkel is als dancerecords en die doet dat altijd. ik kwam daar een oldie tegen van godfather don 60 euri terwijl ik hem bij een ander voor 5 euri kocht
0
raffael77
geplaatst: 29 december 2006, 10:35 uur
Ik zou wel es wat leeftijden willen weten van gasten hier omdat er wel een aantal zijn die ouder moet zijn dan de rest gezien de artiesten kennen van wel een hele tijd geleden heheheehe lol
0
geplaatst: 29 december 2006, 12:32 uur
Ik kom ook aan albums via boom-bap.com. Goede revieuws.
Ben zelf overigens 21 en luister nu zo'n 2 jaar echt naar hip-hop. In het begin alleen commercieel (G-Unit enzo) maar naderhand naar de oldies gegaan en nu meer underground.
Ben zelf overigens 21 en luister nu zo'n 2 jaar echt naar hip-hop. In het begin alleen commercieel (G-Unit enzo) maar naderhand naar de oldies gegaan en nu meer underground.
0
geplaatst: 29 december 2006, 13:28 uur
raffael77 schreef:
Ik zou wel es wat leeftijden willen weten van gasten hier omdat er wel een aantal zijn die ouder moet zijn dan de rest gezien de artiesten kennen van wel een hele tijd geleden heheheehe lol
Ik ben ook 21. Maar zo lang luister ik nog niet eens naar hiphop. Ik vind trouwens dat jij maar eens met een lijstje in de top 100 topic (mag ook meer dan 100 zijn) moet komen Rafael. Ben benieuwd wat er zoal instaat.

0
geplaatst: 29 december 2006, 17:31 uur
Ik ben 19 en luister nog niet super lang naar hiphop (vanaf mijn 13e, maar ja toen was het al '99) MAAR ik luister enkel naar oude hiphop, ik heb dus wel een beetje oogkleppen, dat geef ik grif toe... vanaf '87 tot '98: das 'mijn' periode, stuff vanaf dan weet ik niet erg veel over...
Dus ondanks mijn leeftijd kan ik toch nog redelijk meepraten over de oldies...
0
raffael77
geplaatst: 29 december 2006, 20:03 uur
P Jay schreef:
Ik ben 19 en luister nog niet super lang naar hiphop (vanaf mijn 13e, maar ja toen was het al '99) MAAR ik luister enkel naar oude hiphop, ik heb dus wel een beetje oogkleppen, dat geef ik grif toe... vanaf '87 tot '98: das 'mijn' periode, stuff vanaf dan weet ik niet erg veel over...
tof van je dat je dat zegt maar je staat open voor de oude shit
0
raffael77
geplaatst: 1 januari 2007, 15:30 uur
Family Jewels - Family Jewels uit nederland ook wel bekend als dope posse
0
geplaatst: 22 januari 2007, 13:58 uur
dj dangermouse & jemini the gifted one - ghetto pop life
geniaal album
geniaal album
0
eazyfan
geplaatst: 3 maart 2007, 13:09 uur
Zijn er volgens jullie hiphopalbums die wat meer aandacht verdienen? Hebben jullie aanraders voor mij en voor andere mensen?
Ik heb er al 2 voor wie wil:
Royce Da 5' 9" - Death Is Certain
Seagram - Soul On Ice (RIP)
Ik heb er al 2 voor wie wil:
Royce Da 5' 9" - Death Is Certain
Seagram - Soul On Ice (RIP)
0
geplaatst: 3 maart 2007, 13:10 uur
Death is Certain check ik voor je binnenkort.
Ik vind dat Charizma & PB Wolf - Big Shots véél meer aandacht verdiend. Ik heb dit album een half jaartje geleden op de gok aangeschaft, het had hier één stem. Ik stond versteld van de hoge kwaliteit, pm'de enkele users en intussen heeft het album een erg hoog gemiddelde na acht stemmen. Dit album verdient meer aandacht, smullen geblazen voor alle hiphopliefhebbers.
Ik vind dat Charizma & PB Wolf - Big Shots véél meer aandacht verdiend. Ik heb dit album een half jaartje geleden op de gok aangeschaft, het had hier één stem. Ik stond versteld van de hoge kwaliteit, pm'de enkele users en intussen heeft het album een erg hoog gemiddelde na acht stemmen. Dit album verdient meer aandacht, smullen geblazen voor alle hiphopliefhebbers.
0
geplaatst: 3 maart 2007, 13:22 uur
0
CaliLove
geplaatst: 3 maart 2007, 14:10 uur
2pac - 2pacalypse Now
http://www.musicmeter.nl/album/5500
http://www.musicmeter.nl/album/5500
0
geplaatst: 3 maart 2007, 14:13 uur
Laten we dit anders opstellen.
We selecteren nu 5 albums. Dan moet een user er daarvan eentje beluisteren en recenseren. Die haalt de betreffende user uit de lijst en vult een andere in.
Misschien een idee?
We selecteren nu 5 albums. Dan moet een user er daarvan eentje beluisteren en recenseren. Die haalt de betreffende user uit de lijst en vult een andere in.
Misschien een idee?
* denotes required fields.