Genres / Hip-Hop / HipHop-albums die wat meer aandacht verdienen
zoeken in:
0
geplaatst: 3 maart 2007, 14:19 uur
Cool. Ik zal eens kijken wat er allemaal al tussenstaat. En een beginnetje maken. Via praktijk wordt het vaak allemaal wat duidelijker.
0
geplaatst: 3 maart 2007, 14:25 uur
Het is nu dus de bedoeling een album uit de lijst te selecteren, op te zoeken en te beluisteren. Daarna mooie recensie schrijven en een ander album naar keuze toevoegen.
Deze eerste lijst zijn van 4 verschillende users. Misschien een idee om dan een regel in te stellen dat een user niet meer als 2 albums in de lijst mag hebben.
Deze eerste lijst zijn van 4 verschillende users. Misschien een idee om dan een regel in te stellen dat een user niet meer als 2 albums in de lijst mag hebben.
0
geplaatst: 3 maart 2007, 15:56 uur
En dan nog even het volgende. Het is mogelijk een reservering te plaatsen. Die duurt dan een week. Als je na een week je reservering niet waargemaakt hebt dan mag iemand anders met het album doorgaan.
Oke?
Als dit goed gaat werken dan kunnen we het straks misschien combineren met R&B en Soul (met een lijst van 10 cd's).
Oke?
Als dit goed gaat werken dan kunnen we het straks misschien combineren met R&B en Soul (met een lijst van 10 cd's).
0
Harco
geplaatst: 3 maart 2007, 16:28 uur
Ik doe Devin the Dude wel. Moet hem trouwens eerst nog even stelen, daarna een paar keer beluisteren, dus kan een paar dagen duren.
0
geplaatst: 3 maart 2007, 17:02 uur
Harco schreef:
Ik doe Devin the Dude wel. Moet hem trouwens eerst nog even stelen, daarna een paar keer beluisteren, dus kan een paar dagen duren.
Daarom ook een week

0
eazyfan
geplaatst: 3 maart 2007, 21:24 uur
thomzi50 schreef:
Ik doe Royce da 5'9" - Death is Certain wel
Ik doe Royce da 5'9" - Death is Certain wel
Wie doet Segram? Ik vrees niemand. Wil ik wel doen, maar ken het wel al.
0
raffael77
geplaatst: 3 maart 2007, 21:34 uur
Roughhouse Survivors - Soul survivor
Pudgee - Give 'Em The Finger
Mannish - Audio Sedative
Black Rock-N-Ron - Stop The World
Mannish - Audio Sedative
0
geplaatst: 3 maart 2007, 21:57 uur
raffael77 schreef:
Mannish - Audio Sedative
Mannish - Audio Sedative
Lees eerst even goed wat de bedoeling is voordat je zomaar wat plaatst.
0
geplaatst: 4 maart 2007, 11:35 uur
eazyfan schreef:
Wie doet Segram? Ik vrees niemand. Wil ik wel doen, maar ken het wel al.
(quote)
Wie doet Segram? Ik vrees niemand. Wil ik wel doen, maar ken het wel al.Ik heb het eerste album van hem, wil er wel even goed naar luisteren.
0
eazyfan
geplaatst: 4 maart 2007, 11:49 uur
Ik gaf je net de link voor Souls On Ice, bedankt dat jij die doet.
0
geplaatst: 4 maart 2007, 12:32 uur
Reijersen schreef:
Lees eerst even goed wat de bedoeling is voordat je zomaar wat plaatst.
(quote)
Lees eerst even goed wat de bedoeling is voordat je zomaar wat plaatst.Dat is nou juist net zijn probleem.
0
Gekkenhuis
geplaatst: 4 maart 2007, 15:00 uur
Leuk concept, ik doe The Jacka - The Jack Artist wel.
0
geplaatst: 4 maart 2007, 15:06 uur
Reijersen schreef:
Daar zou ik een nieuwe topic voor aanmaken, gezien de titel van dit topic. R&B en soul zijn hier overigens ook een stuk minder populair als ik het niet mis heb. Ik ben er igg níet voor.
0
geplaatst: 4 maart 2007, 15:39 uur
Overigens, kijk naar het gemiddelde van dit album (die ik ook al eerder aangaf). Misschien wat interessanter dan bijv. dat album van Royce (die vergeleken met dat album niet veel voorstelt)?
0
geplaatst: 4 maart 2007, 16:10 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Daar zou ik een nieuwe topic voor aanmaken, gezien de titel van dit topic. R&B en soul zijn hier overigens ook een stuk minder populair als ik het niet mis heb. Ik ben er igg níet voor.
(quote)
Misschien dat het juist door een topic als dit meet populariteit vergaard. Maar we zien op zn tijd allemaal wel.
0
geplaatst: 4 maart 2007, 16:27 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Overigens, kijk naar het gemiddelde van dit album (die ik ook al eerder aangaf). Misschien wat interessanter dan bijv. dat album van Royce (die vergeleken met dat album niet veel voorstelt)?
Zeker
Heerlijke hiphop dat. Echt zoals hiphop 'bedoeld' is. Die graffity die in het boekje staan zijn echt mooi trouwens.
0
geplaatst: 4 maart 2007, 16:30 uur
Zullen we ook een topic starten met hiphop-albums die wat minder aandacht verdienen?
0
geplaatst: 4 maart 2007, 16:36 uur
Lijkt me eigenlijk geen goed plan, mijn beste vriend. Dan kan er een nogal onaardig sfeertje onstaan.
0
geplaatst: 5 maart 2007, 20:50 uur
raffael77 schreef:
Laat mij raden jullie kennen het zeker niet
Daar is niks mis mee. Maar misschien is het verstandig eerst de regels achter het topic te lezen, ipv zonder te lezen te plaatsen.
0
geplaatst: 6 maart 2007, 21:39 uur
raffael77 schreef:
Nee, ik ken er idd niks van. Krijg je nu weer een kick dat je zoveel van hiphop afweet en zoveel onbekende albums kent? Big Boy!
Maar daar ging het niet om. Je leest wederom gewoon niet wat anderen typen
.
0
Harco
geplaatst: 6 maart 2007, 22:48 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Krijg je nu weer een kick dat je zoveel van hiphop afweet en zoveel onbekende albums kent? Big Boy!
(quote)
Krijg je nu weer een kick dat je zoveel van hiphop afweet en zoveel onbekende albums kent? Big Boy!
Inderdaad.

0
raffael77
geplaatst: 8 maart 2007, 00:33 uur
Er staat toch Hiphop albums die meer aandacht verdienen? Leg me uit dan wat jullie willen
0
geplaatst: 8 maart 2007, 00:47 uur
raffael77 schreef:
Er is niks mis met je lijstje maar het gaat meer om je stijl. Deze opmerking heeft totaal geen meerwaarde en dat hebben de mijne ook niet altijd maar het lijkt alsof je jezelf op een voetstuk wilt zetten. Dit voelt meer als een sneer en om weer even te benadrukken dat je meer van hiphop af weet. (doe je misschien ook wel maar je hoeft het niet telkens te benadrukken).
0
geplaatst: 8 maart 2007, 18:02 uur
raffael77 schreef:
Er staat toch Hiphop albums die meer aandacht verdienen? Leg me uit dan wat jullie willen
De manier waarop albums ingebracht dienen te worden. Lees de eerste paar berichten anders even door. Dan wordt alles duidelijk.
* denotes required fields.