Genres / Hip-Hop / Dode hiphopartiesten
zoeken in:
0
raffael77
geplaatst: 8 april 2010, 20:26 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Als het maar geen gevolgen heeft voor zijn verdere leven, als dat überhaupt het geval is
. Een hersenbloeding verandert een mens vrijwel altijd namelijk.
Als het maar geen gevolgen heeft voor zijn verdere leven, als dat überhaupt het geval is
. Een hersenbloeding verandert een mens vrijwel altijd namelijk. Meestal is een hersenbloeding niet na te vertellen. Mits ze er op tijd bij zijn. Een zusje van een maat vroeger is er aan overleden op 7 jarige leeftijd. Mijn eerste zwarte dag in mijn leven. Ze had hoofdpijn en is weer gaan slapen en is nooit meer bijgekomen.
0
geplaatst: 10 april 2010, 14:30 uur
ManMonster schreef:
Niet cool dus... Van wat krijg je dat eigenlijk?
Niet cool dus... Van wat krijg je dat eigenlijk?
Dat kan verschillende oorzaken hebben, komt er op neer dat de vaatwand zwakke is en daardoor gaat er dan op die hoogte een verwijding van het vat optreden, erg gevaarlijk dus. De oorzaak is vrij ingewikkeld meestal speelt erfelijkheid een rol en roken helpt ook niet. Laten we hopen dat het goed komt maar dat is zeker niet altijd het geval bij een hersenbloeding...
0
geplaatst: 11 april 2010, 00:30 uur
Ik had het ook gelezen. Het zijn de laatste tijd veel artiesten uit die hoek van hiphop die problemen krijgen met hun gezondheid.
0
geplaatst: 14 april 2010, 18:26 uur
Hell Razah is succenvol geopereerd en moet binnen enkele dagen ontwaken. Wingz Up.
0
geplaatst: 14 april 2010, 18:48 uur
O ja, ik moet uitkijken, dadelijk word ik nog geband voor offtopic-gedrag.
0
geplaatst: 15 april 2010, 00:30 uur
Het is wel een beetje macaber iig
.
En over offtopic gesproken. R&P is back!
wie nog meer? 
.En over offtopic gesproken. R&P is back!
wie nog meer? 
0
geplaatst: 16 april 2010, 17:21 uur
Uncle Howie dood? Hoor ik hier voor het eerst, dacht dat die kerel juist vet goed bezig was na het kicken van de drugs. RIP
Nog twee voor het lijstje:
Lil' Boo (Graveyard Shift)
TombStone (Graveyard Shift)
Beide neergeschoten. Data weet ik zo niet, zal ergens midden 90's geweest zijn.
Echt jammer want Still Waters was een lekker album.
Nog twee voor het lijstje:
Lil' Boo (Graveyard Shift)
TombStone (Graveyard Shift)
Beide neergeschoten. Data weet ik zo niet, zal ergens midden 90's geweest zijn.
Echt jammer want Still Waters was een lekker album.
0
Social_Mask
geplaatst: 16 april 2010, 17:56 uur
Ik dacht altijd dat Uncle Howie een bedenksel was.. Is hij het ook echt op die skit op The Future Is Now?
0
Social_Mask
geplaatst: 16 april 2010, 17:58 uur
Haha, ik zie nu pas dat de label ook die naam draagt.
Opmerkelijk..
Opmerkelijk..
0
geplaatst: 16 april 2010, 19:31 uur
Hij is ook de junk in Necro's I Need Drugs video, op Non Phixions Green DVD heeft ie ook hele verhalen, aparte vent was dat.
0
FightForMore
geplaatst: 20 april 2010, 19:44 uur
Guru was echt iemand naar wie ik opkeek, i can't still believe it... The Good Ones Dies First.
0
geplaatst: 21 april 2010, 20:40 uur
Ik kan nog steeds niet echt geloven dat Guru dood is en ik heb nog nooit zoveel Gangstarr of Guru geluisterd in de afgelopen dagen. En het is zeker een zwarte dag in Hip-Hop
R.I.P. GURU
R.I.P. GURU
0
geplaatst: 21 april 2010, 20:46 uur
Waarom moeten de goede altijd gaan, waarom niet mensen zoals Lil Wayne, Drake etc..
Ik zit er echt mee dat Guru niet meer met ons is ,hij was nog zo jong.
Weet iemand misschien meer over die brief van hem?
Guru, We wil miss you
Ik zit er echt mee dat Guru niet meer met ons is ,hij was nog zo jong.
Weet iemand misschien meer over die brief van hem?
Guru, We wil miss you

0
geplaatst: 22 april 2010, 02:28 uur
die brief die zogezegd door hem is geschreven, is helemaal niet van zijn hand...
0
raffael77
geplaatst: 22 april 2010, 07:23 uur
Ik las een artikel waarin de familie commentaar heeft gegeven en zeggen dat Guru sinds zijn coma toestand nooit meer bij is gekomen en dus nooit de brief heeft kunnen schrijven.
0
geplaatst: 22 april 2010, 08:40 uur
[quote ]Waarom moeten de goede altijd gaan, waarom niet mensen zoals Lil Wayne, Drake etc..
[/quote]
wtf is dit voor onzin. Zoiets wens je niemand toe, zelfs niet lil wayne of drake.
R.I.P Guru
[/quote]
wtf is dit voor onzin. Zoiets wens je niemand toe, zelfs niet lil wayne of drake.
R.I.P Guru
0
geplaatst: 22 april 2010, 16:50 uur
Der is zelfs een nieuwe brief nu...En een van zn familie ofzo, die heb ik nog niet gelezen.
En Solar heeft ook al gereageerd op de "Critics"...
En Solar heeft ook al gereageerd op de "Critics"...
0
geplaatst: 7 augustus 2010, 17:10 uur
(Nog) geen R.I.P., maar Hittespitter Flex en Mr. Probz zijn vrijdagnacht neergeschoten en liggen nu zwaargewond in het ziekenhuis.
0
geplaatst: 7 augustus 2010, 17:15 uur
Flex is buiten levensgevaar, met Mr. Probz gaat het minder. Hij is in de buik geschoten en ligt in het AMC.
0
geplaatst: 7 augustus 2010, 21:33 uur
Lekker boeiend voor je Raffael.
Hoop dat het gewoon goed met ze komt. Ben wel benieuwd naar de reden eigenlijk, had het niet bij Mr. Probz verwacht.
Hoop dat het gewoon goed met ze komt. Ben wel benieuwd naar de reden eigenlijk, had het niet bij Mr. Probz verwacht.
0
raffael77
geplaatst: 7 augustus 2010, 23:59 uur
Waarom? Dit zijn nou van die typetjes zoals Lexusssss. Je weet wel die bati boy met vlechten die ook geknald was.
Allemaal de gangster uithangen en dan ook nog gaan huilen als ze de verkeerde gasten tegenkomen.
Sorry hoor maar er zit vast wel wat achter.
Allemaal de gangster uithangen en dan ook nog gaan huilen als ze de verkeerde gasten tegenkomen.
Sorry hoor maar er zit vast wel wat achter.
* denotes required fields.