Genres / Hip-Hop / Gratis CD's
zoeken in:
0
geplaatst: 26 januari 2008, 21:52 uur
Ik meld me overigens officieel aan, mocht dat nog niet gebeurd zijn
.
.
0
Weirdskie Wizski
geplaatst: 28 januari 2008, 22:49 uur
5 Gang Starr albums??? Ik ga even wat dichterbij het beeldscherm zitten...ja het staat er echt. 5 GANG STARR ALBUMS!!!Ik meld me officieel aan bij deze.
Herbertwest ik stuur je een berichtje
Herbertwest ik stuur je een berichtje

0
raffael77
geplaatst: 29 januari 2008, 09:12 uur
Dat jullie ze nog niet hebben gekocht schande. Die cd's liggen voor 7 a 8 euri in de schappen van Plato en andere muziek winkels.
Typisch nederlands gedrag dit. Als het maar gratis is.
0
Weirdskie Wizski
geplaatst: 29 januari 2008, 09:25 uur
Nee al je geld aan cd's verpatsen...dat is lekker handig :S
0
geplaatst: 29 januari 2008, 14:36 uur
raffael77 schreef:
Dat jullie ze nog niet hebben gekocht schande. Die cd's liggen voor 7 a 8 euri in de schappen van Plato en andere muziek winkels..
Hier niet, helaas.Dat jullie ze nog niet hebben gekocht schande. Die cd's liggen voor 7 a 8 euri in de schappen van Plato en andere muziek winkels..
Typisch nederlands gedrag dit. Als het maar gratis is
Ja, ik was al jaren aan het wachten tot er zo'n topic verscheen zodat ik lekker gratis CD's kan scoren
.
0
geplaatst: 29 januari 2008, 15:10 uur
0
geplaatst: 29 januari 2008, 18:42 uur
Het is dat ik momenteel serieus ergens voor spaar en ook al m'n geld daarvoor nodig heb (jaartje Australië), anders had ik ook al heel wat meer geld aan CD's uitgegeven. Maar momenteel is het even niet anders.
raffael77 schreef:
Dat is dan wel weer beetje kortzichtig, nationaliteit heeft hier niks mee te maken, als iemand gratis erg leuke CD's aanbiedt - waar dan ook - zijn er altijd mensen die wel van cadeautjes houden.Typisch nederlands gedrag dit. Als het maar gratis is.
0
CaliLove
geplaatst: 29 januari 2008, 21:24 uur
Weirdskie Wizski schreef:
Respect and support 4 the artist...
Daarvoor koop ik albums, en ook gewoon omdat het z'n charme heeft om lekker naar de store te gaan , en dan met een album in je handen naar huis te gaan om het te checken.
0
Relax
geplaatst: 29 januari 2008, 22:09 uur
raffael77 schreef:
Dat jullie ze nog niet hebben gekocht schande. Die cd's liggen voor 7 a 8 euri in de schappen van Plato en andere muziek winkels.
Jij bent toch Italiaans ?
Dus jij versierd ze met glitters ?

0
geplaatst: 29 januari 2008, 22:20 uur
CaliLove schreef:
Daarvoor koop ik albums, en ook gewoon omdat het z'n charme heeft om lekker naar de store te gaan , en dan met een album in je handen naar huis te gaan om het te checken.
(quote)
Yeahh maar als je net zoals mij 6,50 per week verdiend met 1 kutkrantenwijkje dan neig je toch sneller naar downloaden dan daadwerkelijk CD's te kopen, ik met ook nog kleren kopen weetje

Maar schyeah, ik zal ooit als ik in het geld zwem wel wat classics kopen.
Ik meld me btw niet aan, ik hecht niet zoveel waarde aan echte CD's, ik denk dat andere ze meer zullen waarderen dan mij

0
raffael77
geplaatst: 30 januari 2008, 08:54 uur
Relax schreef:
(quote)

idd man. Ik moet ze wel altijd afstoffen elke keer maar ben ze aan het wegstoppen in mappen is veel makkelijker.

0
Weirdskie Wizski
geplaatst: 31 januari 2008, 09:27 uur
Ik koop ook wel cd's, maar niet zoveel als de meesten hier geloof ik doen. Ik moet ook nog geld overhouden he
.
.
0
Harco
geplaatst: 8 februari 2008, 23:46 uur
Ik heb Charizma and Peanut Butter Wolf ontvangen. Dankje Marijn. 

* denotes required fields.