MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Gratis CD's

zoeken in:
Ik meld me overigens officieel aan, mocht dat nog niet gebeurd zijn .

Weirdskie Wizski
5 Gang Starr albums??? Ik ga even wat dichterbij het beeldscherm zitten...ja het staat er echt. 5 GANG STARR ALBUMS!!!Ik meld me officieel aan bij deze.

Herbertwest ik stuur je een berichtje

Ik doe ook mee

raffael77
Dat jullie ze nog niet hebben gekocht schande. Die cd's liggen voor 7 a 8 euri in de schappen van Plato en andere muziek winkels.

Typisch nederlands gedrag dit. Als het maar gratis is.

Weirdskie Wizski
Nee al je geld aan cd's verpatsen...dat is lekker handig :S

raffael77 schreef:
Dat jullie ze nog niet hebben gekocht schande. Die cd's liggen voor 7 a 8 euri in de schappen van Plato en andere muziek winkels..
Hier niet, helaas.
Typisch nederlands gedrag dit. Als het maar gratis is
Ja, ik was al jaren aan het wachten tot er zo'n topic verscheen zodat ik lekker gratis CD's kan scoren .

Weirdskie Wizski schreef:
Nee al je geld aan cd's verpatsen

Idd thomzi!

Het is dat ik momenteel serieus ergens voor spaar en ook al m'n geld daarvoor nodig heb (jaartje Australië), anders had ik ook al heel wat meer geld aan CD's uitgegeven. Maar momenteel is het even niet anders.

raffael77 schreef:
Dat is dan wel weer beetje kortzichtig, nationaliteit heeft hier niks mee te maken, als iemand gratis erg leuke CD's aanbiedt - waar dan ook - zijn er altijd mensen die wel van cadeautjes houden.

SinX
Ik meld me ook aan!

CaliLove
Weirdskie Wizski schreef:
Nee al je geld aan cd's verpatsen...dat is lekker handig :S

Respect and support 4 the artist...
Daarvoor koop ik albums, en ook gewoon omdat het z'n charme heeft om lekker naar de store te gaan , en dan met een album in je handen naar huis te gaan om het te checken.

Relax
raffael77 schreef:
Dat jullie ze nog niet hebben gekocht schande. Die cd's liggen voor 7 a 8 euri in de schappen van Plato en andere muziek winkels.

Jij bent toch Italiaans ?
Dus jij versierd ze met glitters ?

CaliLove schreef:
(quote)

Respect and support 4 the artist...
Daarvoor koop ik albums, en ook gewoon omdat het z'n charme heeft om lekker naar de store te gaan , en dan met een album in je handen naar huis te gaan om het te checken.

Yeahh maar als je net zoals mij 6,50 per week verdiend met 1 kutkrantenwijkje dan neig je toch sneller naar downloaden dan daadwerkelijk CD's te kopen, ik met ook nog kleren kopen weetje
Maar schyeah, ik zal ooit als ik in het geld zwem wel wat classics kopen.

Ik meld me btw niet aan, ik hecht niet zoveel waarde aan echte CD's, ik denk dat andere ze meer zullen waarderen dan mij

raffael77
Relax schreef:
(quote)

Jij bent toch Italiaans ?
Dus jij versierd ze met glitters ?

idd man. Ik moet ze wel altijd afstoffen elke keer maar ben ze aan het wegstoppen in mappen is veel makkelijker.

Die glitters?

Weirdskie Wizski
Ik koop ook wel cd's, maar niet zoveel als de meesten hier geloof ik doen. Ik moet ook nog geld overhouden he .

Immortal Technique ontvangen, hartelijk dank Herbert.

Harco
Ik heb Charizma and Peanut Butter Wolf ontvangen. Dankje Marijn.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:17 uur

geplaatst: vandaag om 04:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.