Genres / Hip-Hop / Gratis CD's
zoeken in:
0
geplaatst: 24 januari 2008, 17:48 uur
Vanavond komen de winnaars... Ben een loting in elkaar aan het knutselen.
0
geplaatst: 24 januari 2008, 18:01 uur
Als ik er nog bij kan wil ik bij deze mijn sterke en gepassioneerde interesse voor Runaway Slave tonen
.
.
0
geplaatst: 24 januari 2008, 22:28 uur
herbertwest schreef:
Voor hoeveel cd's doe ik mee!?
0
geplaatst: 24 januari 2008, 22:32 uur
Ik vond het te moeilijk om te kiezen aangezien ik met meerdere leden hier goed contact heb en ik op basis van persoonlijke redenen de cd's aan meerdere personen tegelijk gun. Daarom heb ik een ouderwetse grabbelton gemaakt en als je een cd op je naam hebt staan kom je niet meer in aanmerking voor een nieuwe.
De winnaars zijn:
Crooklyn Cuts: P Jay
Souternunderground: Osiris Apis
Runaway Slave: Seedorf
Big Shots: Harco
Rev. Volume 2: Thomzi50
Grote kans dat ik binnenkort weer een zooi dubbele heb, dus dan komen de overige leden als eerst in aanmerking. Ik heb namelijk wat dubbele bestellingen gedaan en ik heb 2 vrienden die een cdwinkel hebben. En bij hun kan ik soms heel goedkoop wat cd's regelen. Waarschijnlijk heb ik binnenkort een extra exemplaar van Scientifik - Criminal en The Sun Rises In The East van Jeru The Damaja krijg + 5 Gang Starr albums. Ik laat het weten als het zover is.
De winnaars zijn:
Crooklyn Cuts: P Jay
Souternunderground: Osiris Apis
Runaway Slave: Seedorf
Big Shots: Harco
Rev. Volume 2: Thomzi50
Grote kans dat ik binnenkort weer een zooi dubbele heb, dus dan komen de overige leden als eerst in aanmerking. Ik heb namelijk wat dubbele bestellingen gedaan en ik heb 2 vrienden die een cdwinkel hebben. En bij hun kan ik soms heel goedkoop wat cd's regelen. Waarschijnlijk heb ik binnenkort een extra exemplaar van Scientifik - Criminal en The Sun Rises In The East van Jeru The Damaja krijg + 5 Gang Starr albums. Ik laat het weten als het zover is.
0
geplaatst: 24 januari 2008, 22:32 uur
Stuur trouwens jullie adres naar mijn mailbox dan kan ik ze opsturen.
0
geplaatst: 24 januari 2008, 23:09 uur
herbertwest schreef:
5 Gang Starr albums.
5 Gang Starr albums.
Cool, lijkt me wel interessant om een oudere GangStarr-plaat in bezit te hebben (Hard To Earn en Step In The Arena zijn mijn favorieten van GS).
0
geplaatst: 25 januari 2008, 07:56 uur
Hehe, idd.. Maar Jeru the Damaja is ook niet mis!
Hopelijk zit ik volgende keer wel bij de winnaars
Hopelijk zit ik volgende keer wel bij de winnaars

0
geplaatst: 25 januari 2008, 11:43 uur
Hartelijk dank, Marijn! Een fantastische daad van jou.
Ik heb je mijn adres al gestuurd, dacht ik... Ik kijk er al naar uit!
Ik heb je mijn adres al gestuurd, dacht ik... Ik kijk er al naar uit!
0
geplaatst: 25 januari 2008, 13:36 uur
Jeru en wat Gangstarr albums? Daarvoor mag je me zelfs een licht prijsje aanrekenen 

0
geplaatst: 25 januari 2008, 16:36 uur
Gefeliciteerd aan de winnaars,
en wilde nog even zeggen dat ik het erg sympathiek van je vind dat je ze zo weggeeft Herbertwest!
en wilde nog even zeggen dat ik het erg sympathiek van je vind dat je ze zo weggeeft Herbertwest!
0
rico-bballer
geplaatst: 25 januari 2008, 16:47 uur
Gefeliciteerd winnaars! En herbert is eremume'r.
0
Social_Mask
geplaatst: 25 januari 2008, 17:28 uur
Gefeliciteerd ! Al vind ik het wel jammer voor mezelf
Top actie Herbert!
Top actie Herbert!
0
|Joël|
geplaatst: 25 januari 2008, 17:39 uur
Ja wel leuk dat je dit doet en de winnaars gefeliciteerd.
0
geplaatst: 25 januari 2008, 18:42 uur
Ik ga 100% voor GangStarr dus, want Criminal en The Sun Rises In The East zijn niet echt ''must-haves'' voor mij (beiden een 3,5* gegeven).
0
geplaatst: 25 januari 2008, 18:58 uur
Allereerst gefeliciteerd winnaars,
Ik zou Criminal zeer graag ook op cd willen, net als The Sun Rises In The East, de GangStarr cd's heb ik al.
Ik zou Criminal zeer graag ook op cd willen, net als The Sun Rises In The East, de GangStarr cd's heb ik al.
0
geplaatst: 25 januari 2008, 22:40 uur
zet mij er ook maar bij 
echt vet dat je dit doet trouwens
big up, de gemeenschap heeft meer mensen zoals jij nodig 

echt vet dat je dit doet trouwens
big up, de gemeenschap heeft meer mensen zoals jij nodig 
0
eazyfan
geplaatst: 26 januari 2008, 12:18 uur
Wów
Damn wat een topic, ik zou graag weg geven al heb ik wel geen dubbele Cd's. Maar mag ik ook mee doen voor deze ronde aub?
Van Gang Starr hoef ik niks, Criminal had ik érg graag gehad. Desnoods betaal ik er prijsje voor. Dus als julle mij nog serieus nemen als hiphopfan mag ik dan mee doen voor Criminal?
MvG.
Damn wat een topic, ik zou graag weg geven al heb ik wel geen dubbele Cd's. Maar mag ik ook mee doen voor deze ronde aub? Van Gang Starr hoef ik niks, Criminal had ik érg graag gehad. Desnoods betaal ik er prijsje voor. Dus als julle mij nog serieus nemen als hiphopfan mag ik dan mee doen voor Criminal?

MvG.
0
Harco
geplaatst: 26 januari 2008, 12:26 uur
herbertwest schreef:
Waarschijnlijk heb ik binnenkort een extra exemplaar van Scientifik - Criminal en The Sun Rises In The East van Jeru The Damaja krijg + 5 Gang Starr albums. Ik laat het weten als het zover is.
Waarschijnlijk heb ik binnenkort een extra exemplaar van Scientifik - Criminal en The Sun Rises In The East van Jeru The Damaja krijg + 5 Gang Starr albums. Ik laat het weten als het zover is.
Jullie lopen allemaal veel te hard van stapel. Hij zegt "waarschijnlijk".
0
eazyfan
geplaatst: 26 januari 2008, 12:28 uur
Ik schrijf me gewoon alvast in, als het niet gebeurt dan heb ik pech gehad
.
Scientifik - Criminal had ik gewoon bijzonder graag gehad, de rest hoeft niet.
.Scientifik - Criminal had ik gewoon bijzonder graag gehad, de rest hoeft niet.
0
geplaatst: 26 januari 2008, 14:22 uur
Waaram 'meldt' men zich niet gewoon 'aan' als herbertwest al heeft besloten nog zo'n actie te doen? Zou mij niks verbazen als dit topic tegen de tijd dat hij eventueel nog meer CDs weggeeft al lang in vergetelheid is geraakt (en daarbij dus ook alle 'aanmeldingen').
0
Relax
geplaatst: 26 januari 2008, 21:15 uur
Herbert moest ik nou in deze topic posten om wat te winnen ? ik had je 2 PM's gegeven, heb je die gelezen anders zit ik hier met zo'n leeg gevoel van, jeetje, ik had geen eens kans
.
.* denotes required fields.