Genres / Hip-Hop / Gratis CD's
zoeken in:
0
geplaatst: 21 januari 2008, 22:28 uur
Ik had het al bij Crooklyn Cuts gezet, maar hier nogmaals. Voor de liefhebbers, dus geen geld gevraagd. Ik zet hier mijn dubbele albums en laat maar even weten of je geinteresseerd bent. Dit wordt de definitieve lijst dus hierna geen kado's meer 
Showbiz & AG - Runaway Slave
Cunninlynguists - Southernundergroundrap
Immortal Technique - Revolutionairy vol. 2
Charizma & Peanut Butter Wolf - Big Shots

Showbiz & AG - Runaway Slave
Immortal Technique - Revolutionairy vol. 2
Charizma & Peanut Butter Wolf - Big Shots
0
Harco
geplaatst: 21 januari 2008, 22:36 uur
Ik ben zeer geïnteresseerd in Big Shots. Desnoods wil ik je er voor betalen ook.
0
CaliLove
geplaatst: 21 januari 2008, 22:48 uur
Aha, de Santa Claus van MuMe is hier weer
Wel, ik zou zeer graag Revolutionairy vol.2 van Immortal Technique hebben, aangezien hij zeer scherpe, harde teksten met een hoop punchlines schrijft die direct de aandacht van me oren krijgen.
Zou het geweldig vinden, mocht ik deze schijf n's een keer in me radio te kunnen gooien en het dan is goed door m'n speakers laten bangen.
Peace
Wel, ik zou zeer graag Revolutionairy vol.2 van Immortal Technique hebben, aangezien hij zeer scherpe, harde teksten met een hoop punchlines schrijft die direct de aandacht van me oren krijgen.
Zou het geweldig vinden, mocht ik deze schijf n's een keer in me radio te kunnen gooien en het dan is goed door m'n speakers laten bangen.
Peace
0
geplaatst: 21 januari 2008, 22:57 uur
Revolutionairy Vol. 2 en Big Shots zijn echt musthaves voor mij
.
En Marijn, herinner je nog wie je ooit een ambient-compilatie stuurde
?
.En Marijn, herinner je nog wie je ooit een ambient-compilatie stuurde
?
0
geplaatst: 21 januari 2008, 23:37 uur
Rev. Vol 2
wil je er best rond de €10,- voor betale hoor. Tenzij hij in de winkel goedkoper is 
wil je er best rond de €10,- voor betale hoor. Tenzij hij in de winkel goedkoper is 
0
raffael77
geplaatst: 22 januari 2008, 08:57 uur
Ik heb wel interesse in die van:
De rest heb ik al, maar ik kan Cunni niet krijgen damn.
0
geplaatst: 22 januari 2008, 14:19 uur
Die van Cunnin en Immortal had ik graag gehad, maar ik gun het de anderen. Zij waren dan ook eerst.
0
rico-bballer
geplaatst: 22 januari 2008, 14:57 uur
Die van immortal technique poort in me oog, wil die al een tijdje. Want immortal is 1 van mijn favoriete rappers en revolutionairy pt 2 is scherp.
Hij is te krijgen op bol.com
raffael77 schreef:
Hij is te krijgen op bol.com
0
geplaatst: 22 januari 2008, 15:24 uur
Showbiz & AG - Runaway Slave, hier zou ik echt iemand voor ombrengen. Heb langzamerhand veel cd's, maar dit is echt een ware klassieker die nog ontbreekt. Ik zal de cd als ik 'm krijg koesteren, een prachtig plekje geven in de kast en veelvuldig luisteren.
Immortal Technique - Revolutionairy vol. 2 wil ik trouwens ook rg graag, maar wel een kleine fractie minder.
De andere twee heb ik al.
En ik ben je baas, nog een reden om een van de cd's te krijgen
Immortal Technique - Revolutionairy vol. 2 wil ik trouwens ook rg graag, maar wel een kleine fractie minder.
De andere twee heb ik al.
En ik ben je baas, nog een reden om een van de cd's te krijgen
0
geplaatst: 22 januari 2008, 16:03 uur
Wie niet waagt, niet wint. Ook die van Immortal Technique staat hoog op mijn verlanglijstje, Marijn. Je ziet maar. Maar die Crooklyn Cuts, daar verlang ik nog steeds het meeste naar...
0
geplaatst: 22 januari 2008, 16:18 uur
Ik heb ook een emotioneel (maar wel waar) berichtje gestuurd, ik hoop dat herbertwest met me meeleeft 

0
geplaatst: 22 januari 2008, 17:12 uur
Miss kunje een soort spelletje in mekaar knutselen Herbie, waarbij de winnaar recht krijgt op een CD 

0
geplaatst: 22 januari 2008, 17:57 uur
Deze 4 cd's heb ik al (Big Shots niet op cd, maar goed) ik ga dus voor de mixtapes van Premier.
0
geplaatst: 22 januari 2008, 21:08 uur
Ik hoop mee te dingen op Southernunderground van CunninLynguists. Namelijk een fantastische CD!
Edit:
Hier ben ik het trouwens wel mee eens. Anders wordt het redelijk moeilijk kiezen lijkt me(?), alhoewel dat natuurlijk aan jou is. Nadeel is wel weer dat het moeilijk is een leuk, eerlijk spel te maken.
Edit:
FunkyMonk schreef:
Miss kunje een soort spelletje in mekaar knutselen Herbie, waarbij de winnaar recht krijgt op een CD

Hier ben ik het trouwens wel mee eens. Anders wordt het redelijk moeilijk kiezen lijkt me(?), alhoewel dat natuurlijk aan jou is. Nadeel is wel weer dat het moeilijk is een leuk, eerlijk spel te maken.
0
geplaatst: 22 januari 2008, 21:18 uur
Mensen van de Hiphopleeft-redactie horen sowieso voor te gaan
. Maar even serieus, een spel of iets in die trend lijkt me ook het eerlijkst.
. Maar even serieus, een spel of iets in die trend lijkt me ook het eerlijkst.
0
Harco
geplaatst: 22 januari 2008, 21:20 uur
Welke MuMe-leden zitten er allemaal wel niet in de HHL-redactie?
0
geplaatst: 22 januari 2008, 21:26 uur
Ja, viel mij ook al op
. Ik zie op eens vaak genoeg een comment bij een album als 'zie hier mijn reactie'.
. Ik zie op eens vaak genoeg een comment bij een album als 'zie hier mijn reactie'.
0
Harco
geplaatst: 22 januari 2008, 21:34 uur
Ik heb alleen thomzi dat zien doen eigenlijk, maar eerder in dit topic zei thomzi ook al dat hij Marijn z'n baas was, haha. Nu ook MJ, Joël zag ik ook al recensies plaatsen daar, en ik weet zeker dat er nog iemand was.
0
Harco
geplaatst: 22 januari 2008, 21:36 uur
Oh ja, ik zag bij colofon Nathan en Gijs staan. Zijn dat toevallig psychonaatje en Gyzzz?
0
geplaatst: 22 januari 2008, 21:40 uur
0
geplaatst: 22 januari 2008, 21:48 uur
Harco schreef:
Oh ja, ik zag bij colofon Nathan en Gijs staan. Zijn dat toevallig psychonaatje en Gyzzz?
Klopt, de anderen zijn Joël, Timo710, Gekkenhuis, herbestwest, ene MJ en Thomzi dus als ''Godfather''. Seedorf ook nog dacht ik, maar dat weet ik niet zeker. Volgens mij zijn dit de namen, ik wacht op bevestiging.
Maarrrrrrrrrrrr dan nu eindelijk terug naar de CD's.
0
geplaatst: 23 januari 2008, 17:20 uur
Ik ben extreem geïnteresseerd in Showbiz & AG - Runaway Slave,
wat niet wegneemt dat ik die andere 3 ook erg graag zou willen
Sympathiek initiatief trouwens, herbert! Spelletje ervan maken is ook leuk.
edit: en de Gijs van hiphopleeft ben ik ja.
wat niet wegneemt dat ik die andere 3 ook erg graag zou willen

Sympathiek initiatief trouwens, herbert! Spelletje ervan maken is ook leuk.
edit: en de Gijs van hiphopleeft ben ik ja.
0
geplaatst: 23 januari 2008, 18:05 uur
Ho Ho Ho, ik heb ook maarliefst voor één hele recensie gezorgd op HHL.
Nu sta ik op stand-by, misschien komt er zelfs ooit nog een tweede recensie
Nu sta ik op stand-by, misschien komt er zelfs ooit nog een tweede recensie
0
geplaatst: 23 januari 2008, 22:12 uur
Southernunderground en Runaway Slave zou ik heel graag willen. Zie je inbox.
En hierbij draag ik herbestwest voor als erelid van MuMe.
En hierbij draag ik herbestwest voor als erelid van MuMe.

* denotes required fields.