MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MusicMeter Rap Crew

zoeken in:
Ach die discussie is al 1001 keer en meer gevoerd.
Respecteer dat de een het liever niet hoort maar respecteer ook dat de ander er anders over denkt en het wel gebruikt.
Voorbeeld: Ik geloof niet in God dus als ik godverdomme zeg heeft dat een heel andere lading dan dat ik er wel in zou geloven.
Ik vind dat het ook zo ongeveer het geval is bij een woord als "nigga"
Het is toch ook de manier waarop iemand het gebruikt?
Korhymes bedoelt er toch niks kwaads mee?

Ik vind het een tof nummer. Leuk beat ook! Proficiat...

Dankje man!
Ik ben blij verrast over (is dat goed NL.. better stick with the beats I guess ) de reacties

Relax
Ja leuk nummer die van Korhymes, alleen binnenkort opnieuw opnemen na je operatie mannetje!

Relax
Lampen Wisselen (Prod. Stapler)

http://www.zshare.net/audio/161228946f39d939/

Pagina kan niet worden weergegeven.

Een fijn nummer Stapler en Korhymes, al zou het fijn zijn moesten jullie (de crew) tesamen een track opnemen. Als het aan mij lag, ook met een 'zwaardere beat'. Dus een beetje à la Da Graveyard en Protect Ya Neck (vele rappers dus). Maar begrijp me niet verkeerd, dat pianodeuntje mag er zeker zijn. Ik zou het niet kunnen .

Relax
Frozen_Devil schreef:
(quote)

Pagina kan niet worden weergegeven.

Under Maintence... de site word momenteel verbouwd.

Dus ff ander linkje dan:

http://www.speedyshare.com/114714378.html

Zitten miniscule flow foutjes in bij mij.. maar ach, ik ben dan nog niet de beste on-beat schrijver ooit heh.

raffael77
De beat gaat wel maar begin me toch te irriteren aan Kor zijn stem.
Het klinkt zeg maar te amateuristisch en de klankweergave kan ook niet.

Sorry, maar ben gewoon heel direct.

Relax
raffael77 schreef:
De beat gaat wel maar begin me toch te irriteren aan Kor zijn stem.
Het klinkt zeg maar te amateuristisch en de klankweergave kan ook niet.

Sorry, maar ben gewoon heel direct.

Weet je nu wel zeker dat je het over de track van Korhymes heb ?

Relax schreef:
(quote)

Under Maintence... de site word momenteel verbouwd.

Dus ff ander linkje dan:

http://www.speedyshare.com/114714378.html

Zitten miniscule flow foutjes in bij mij.. maar ach, ik ben dan nog niet de beste on-beat schrijver ooit heh.

Valt mee hoor... wat een fantastische beat trouwens.

Dankje man

Stapler schreef:
Ach die discussie is al 1001 keer en meer gevoerd.
Respecteer dat de een het liever niet hoort maar respecteer ook dat de ander er anders over denkt en het wel gebruikt.
Voorbeeld: Ik geloof niet in God dus als ik godverdomme zeg heeft dat een heel andere lading dan dat ik er wel in zou geloven.
Ik vind dat het ook zo ongeveer het geval is bij een woord als "nigga"
Het is toch ook de manier waarop iemand het gebruikt?
Korhymes bedoelt er toch niks kwaads mee?

Godverdomme schijnt een verbastering te zijn van "God-Ver-Doem-Me". Dus eigenlijk help je je er zelf maar mee, dus kunnen mensen niet boos zijn als je dat zegt want jij wilt dan per defenitie verdoemd worden. Maar wat dan ook het is eigenlijk ook maar een lulverhaal,niet belangerijk dus.

Over dat van Da Graveyard gesproken, Jay-z heeft het stukje ook opgenomen zonder dat rest er bij was, net als bij "got my mind made up" ft 2pac . Dus kan gewoon goed uitpakken.

Kill_illuminati schreef:
(quote)

Godverdomme schijnt een verbastering te zijn van "God-Ver-Doem-Me". Dus eigenlijk help je je er zelf maar mee, dus kunnen mensen niet boos zijn als je dat zegt want jij wilt dan per defenitie verdoemd worden. Maar wat dan ook het is eigenlijk ook maar een lulverhaal,niet belangerijk dus.

Over dat van Da Graveyard gesproken, Jay-z heeft het stukje ook opgenomen zonder dat rest er bij was, net als bij "got my mind made up" ft 2pac . Dus kan gewoon goed uitpakken.

Ok.. ja dat van GVD wist ik eigenlijk wel Had er even niet aan gedacht.
En wat vind je van de tracks?

edris.
Kill_illuminati schreef:

God verdom je. De j is weggevallen bij het samentrekken. Net als bij pollepel enzo.

Ooke, weet ik dat dan ook weer. Dus je verdoemd iemand anders, grappig ik heb dan zowat de halve wereld verdoemd maarja ff de tracks checken.

De link brengt mij niet bij het nummer?!

Kill_illuminati schreef:
De link brengt mij niet bij het nummer?!

Even goed lezen dude..
En anders wil ik ze je wel sturen.

Stapler schreef:
(quote)

Even goed lezen dude..
En anders wil ik ze je wel sturen.

Mijn fout

Doen ze het nou bij jou of niet?
En ben jij (of iemand anders) ook al met iets bezig?
Ik ben benieuwd

Ik schrijf alleen heel veel, verder is er geen (amateur)producer die ik ken en een de track wil opnemen. Om nog dan maar te spreken over Hiphop fans, als er geluisterd dan het meeste...

Ik moet een soort schop onder m'n kont krijgen want ik blijf maar in het zelfde circuit van schrijven,schrijven en nog eens schrijven, ookal moet dat gebeuren .

En daar is weer een nieuwe track. Beat van Opin (Relax) en de rhymes zijn naturlich van Korhymes ^_^

Hands Up:
http://www.speedyshare.com/463397745.html

Relax
Yez yez, veel interesse.

Ik heb mijn mening al gegeven

Komop peoples =D

Upload hem de volgende keer op Zshare of zo, Speedyshare gaat bij mij zo langzaam dat ie vastloopt zodat ik hem niet af kan spelen.

Dope track.
Flow is goed, uispraak wat minder. Beat is dope.
Lyricaal ook in orde man De beat heeft btw iets af van de beats van Episodes Of A Hustla

MJ_DA_MAN schreef:
Upload hem de volgende keer op Zshare of zo, Speedyshare gaat bij mij zo langzaam dat ie vastloopt zodat ik hem niet af kan spelen.

"speedy"share gaat langzaam hahha

Ik kan trouwens voor beats én rhymes zorgen... Stapler zei alleen beats, maar ik kan als ik tijd heb ook rappen. Al klinkt dat niet echt met mn !@#*!@^ limburgse accent.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:39 uur

geplaatst: vandaag om 07:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.