MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MusicMeter Rap Crew

zoeken in:
Maar dat is toch Gangstar met een zachte G?

Niet echt, Mr TEEHEE
Het klink echt niet.. Maarja ik ga ook niet nep met een harde G praten zoals sommige hier in de buurt in Limburg..

Relax
Hmmm er gebeurt hier echt geen zak.

Wat er tot nu toe af is:

Korhymes & Stapler - Challenged Us
Korhymes & Stapler - Rhymin' Psychos (Alleen ik moet nog 1 couplet rappen)
Opin & Stapler - Lampen Wisselen

En jullie ?

Ik was van plan wat instrumentals te maken, maar gezien ik FL nog niet lang niet beheers kan dat nog wel even duren.

SinX
Stapler schreef:

En jullie ?

Ik heb het momenteel heel druk met school. Ze dachten dat we meer zouden kunnen leren voor het examen als ze de rest van de dingen maar in het begin van het jaar zouden proppen.

En ook ben ik een beetje bang dat als iemand mij een beat ter beschikking stelt ik hem verneuk Maar als iemand het aan zou durfen.. dan mag je van mij altijd zeggen dat je het niks vindt.
Dus als iemand een beat ter beschikking stelt dan kan ik al wel een beetje beginnen met schrijven als ik tijd heb.

Komt voor mekaar ik stuur wel 2 (afwijkende) beats

Relax
Stapler schreef:
Wat er tot nu toe af is:

Korhymes & Stapler - Challenged Us
Korhymes & Stapler - Rhymin' Psychos (Alleen ik moet nog 1 couplet rappen)
Opin & Stapler - Lampen Wisselen

En jullie ?

Streep die Lampen Wisselen maar weg, ik vind het mijn slechtste track... ooit kwa tekst..

Ja.. Ik moet je spijtig genoeg gelijk geven.
Maar ik vind het eigenlijk zonde van de beat.

Relax
Ik heb ook gemerkt dat als ik andermans beats wil gebruiken dat mijn schrijf niveau lager word..
Zo heb ik een tijdje geschreven op instrumentals.. maar dat was allemaal echt gewoon niets waard.
Op mijn eigen beats vind ik zelf dat ik er dan wat meer aandacht aan besteed.

Drop je er een met je eigen beat of paas je een beat

Ok, ik vraag/zeg het even anders.

Gasten maak even wat uurtjes vrij! En maak een track.
Boeien dat ie niet master is... Het is een (amateur) Mixtape.

Come on guys!

Korhymes & Stapler - Exit!

http://www.speedyshare.com/240726132.html

Ben benieuwd wat de mensen ervan vinden

Relax
Mijn mening weet je nog, je komt heerlijk grauw.
De sample is leuk maar niet echt geweldig gebruikt.

Je schreeuwde zo hard in de mic bij het refrein dat er zo'n kwaliteit storingkje komt, dat is mooi.

Aardige beat, maar ik vind je nu toch wel eentonig worden, Korhymes . Je kan je nog jarenlang ontwikkelen, dus het komt wel goed met je. Het talent heb je iig, maar het blijft je uitspraak. Maar dat heb ik nu al zovaak gezegd.

Relax
Zijn uitspraak word wel duidelijker hoor, volgens mij werkt die Red Leather Yellow Leather wel.

Echt vette beat, het gerap is wat minder maar die beat is dan ook wel van erg hoog niveau. Ik vind overigens dat je nu wel beter rapt dan op de vorige track die ik hoorde.

Relax schreef:
Zijn uitspraak word wel duidelijker hoor, volgens mij werkt die Red Leather Yellow Leather wel.
Maar nog niet duidelijk genoeg om zijn raps naar een hoger niveau te tillen, imo dan. Overigens (nogmaals) een compliment voor je beheersing van de Engelse taal, Korhymes .

Damn, het telkens mn accent dat in de weg zit

En MJ, wat vind je eentonig ? Lyrics, flow blabla, of telkens dat mn NL accent in de weg zit ?

Meer je stem eigenlijk. Flow ook wel wat, maar dat komt misschien omdat ik al heel wat tracks van je heb gehoord . Maar je flow is verder goed en de lyrics absoluut ook (nogmaals erg knap dat je al zulke teksten schrijft op die leeftijd ).

Zou je overigens graag eens in het Nederlands willen horen .

Yeahh, ik heb een kaakholte ontsteking, wat eigenlijk betekend dat ik al heeeel lang verkouden ben en het maar niet beter wordt, vandaar dat mn stem zo klinkt, een beetje verkouden zeg maar Als et goed is onderga ik een operatie zodat et weer gefixt wordt en ik hoop dat mn stem dan ook beter is ^_^

Grappig dat je dat zegt, ik heb net iets geprobeerd in het NL te schrijven, maar het wil moeilijk lukken Maar ik probeer vast wel iets ooit

Nogmaals, ik wil ook voor beats zorgen...

Raps komen binnenkort

misorabi schreef:
Echt vette beat, het gerap is wat minder maar die beat is dan ook wel van erg hoog niveau. Ik vind overigens dat je nu wel beter rapt dan op de vorige track die ik hoorde.

Sweet

JLjuju schreef:
Nogmaals, ik wil ook voor beats zorgen...

Raps komen binnenkort

Heey, Ik zie dat ik 10 dagen geleden 2 beats heb belooft aan Sinx.
Misschien kan jij er 1 of 2 maken ipv ik?
Op die manieer komen jullie er dus ook weer op

Als Sinx zich dan even bij me meldt Dan kan dat in orde komen

Maar Khorymes, even zeuren: Ik denk niet dat iedereen het leuk vind als je nigga zegt...

Wat spijtig dat Khorymes daar skit aan heeft totdat 5 niggas hem komen opzoeken om hem in elkaar te slaan

Edit: Je mag ook wel een beat naar mij sturen hoor Juju, dan kan ik er ook een track van maken

Het is niet echt handig om het woord Nigga in je lyrics te gebruiken tenzij je een donkere huidskleur hebt(effe voor de duidelijkheid,ben er ook tegen,ik heb zoiets van,of iedereen mag een woord gebruiken(niet de N word)of niemand mag een woord gebruiken maar het is op dit moment niet anders,maar laten we het niet over hebben)

Ja idd, we kunnen wel hele lange discussies erover houden maar ik heb al gezegd wat ik erover te zeggen heb en mijn mening veranderd er niet over En hoewel het zo totaal niet overkomt, respecteer ik het feit dat sommige mensen het niet leuk vinden als ik het zeg, maar dat weerhoud me er niet van om het te zeggen ^_^ Als je het zo storend vind, dan luister je maar niet naar mn tracks weetje

Zoals ik al eerder zei wordt in Amerika ''nigga'' in veel gevallen niet gebruikt als een racistisch woord, maar als een synoniem voor vriend, makker e.d (lees: nigga, niet nigger). Maar het is natuurlijk 100% begrijpelijk dat het raar over kan komen als een niet zwart persoon het zegt.

Hm, niet meer. Tegenwoordig zegt iedereen nigga, ik ben opgegroeid met het woordje nigga want ik had in mn jeugd ook veel zwarte vrienden, dus ik gebruite het al vanaf toen ik klein was. Ik denk dat je heel moeilijk het nog racistisch kan opvatten, behalve als ik natuurlijk NIGGER zou roepen xD

En ook nog, ik zeg het trouwens maar EEN MAWFAKKING KEERTJE! in die hele track Wedden dat als ik inplaats van nigga "lazy mexican" zou zeggen, niemand zou omkijken

Gast
geplaatst: vandaag om 12:49 uur

geplaatst: vandaag om 12:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.