MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MusicMeter Rap Crew

zoeken in:
Beat klinkt wat te standaard imo (de Cypress Hill-achtige sample is wel leuk), raps zijn wel ok maar Opin kan beter .

Hahaha hoezo CyHill achtig?
Maar ja het was ook een left-over of een beat die nog niet af was maar goed..
Maar nogmaals CH? ? Enne.. de sample is totaal uit zijn verband getrokken (zeg ik dit goed?) en aangepast

Next time komen Opin en ik harder!
Next time..

Dat (bass?)deuntje dat erin zit klinkt toch duidelijk Cypress Hill-achtig.

Relax
Ik heb nogmaals 2 nieuwe tracks opgenomen deze week.

Opin - Zoals Het Moest Zijn:
http://www.speedyshare.com/779158160.html
Bij deze track heb ik de beat zelf gemaakt, tekst ook natuurlijk.

Opin - Weet Je Het Wel Zeker:
http://www.speedyshare.com/480894972.html
Hier heeft JuJu de beat voor mij gemaakt, ik de teksten.

Bij Zoals Het Moet Zijn is de beat weer heerlijk zoals altijd.
Je flow is voor het grootste deel on point, soms laat je weer steekjes vallen en is het iets te hakkelig om makkelijk weg te luisteren. De boodschap van de track vind ik mooi, is ook iets waar ik vaak over heb nagedacht. Dus tekstueel is het boeiend, alleen bij de derde verse verslapte toch mijn aandacht, dunnowhy. Het refreintje doe je weer goed, alleen zoals ik al zei op msn kan het beter afgemixt worden, dan zou het een stuk meer plezierig zijn om te luisteren. Probeer echt te werken aan je verstaanbaarheid mayneee, het is beter dan je vorige tracks maar je articulatie is om sommige punten echt slecht, alsof je wat mompelt. Is toch zonde, want dan heb ik ook geen zin meer om te luisteren.

Ik ben nog steeds te lui om de tweede te feeden, maybe, someday ;D

Zoals Het Moest Zijn: hier vind ik de productie helemaal geweldig, ik ben iemand die sfeer heel belangrijk vind en de productie draagt een hele mooie, droevige, sfeer met zich mee. Daarnaast heb je een unieke stem waar hje nog niet genoeg mee doet. Het klinkt soms niet vloeiend genoeg en ik heb ook wat last van de verstaanbaarheid. Op een gegeven moment (halverwege de track) kan ik je goed volgen en dan ben je gewoon een hele sterke MC.

7,5
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Weet Je Het Wel Zeker: heerlijke productie met de fraaie vinyl crackling en het fraaie pianoloopje. Die drum heeft een perfecte toevoeging en geeft het een heerlijke 90's sfeer mee. Op deze track vind ik het refrein niet goed (met name het: "weet je het wel zeker" gedeelte). Je raps daarentegen vind ik wel goed, je bent goed te volgen maar het mag nog wat vloeiender, er zit soms een kleine hapering in je stem (pauze die je laat tussen woorden).

7,8

Dj2Jelle
Zoals het moest zijn: hele vette productie zoals mijn bovenstaande broeders al herhaaldelijk herhalen, een hele mooie sfeer, tekstueel in orde. Je hebt een vette stem die me doet denken aan een tekenfilmserie op nickelodeon waar ik maar niet op kan komen . Je bent af en toe moeilijk verstaanbaar wat volgens mij onderandere komt doordat je microfoon niet erg goed is (ik kan me vergissen) ,omdat de melodie in de beat misschien iets zachter had gekunt, en volgens mij ook door je articulatie (schrijf ik het goed?).

ik ga trouwens geen cijfer geven, ik zou niet weten waarmee ik het zou moeten vergelijken.

en Weet je het wel zeker: Lekkere beat, ik moest aan havoc denken. Het refrein deed me denken aan een nummer dat ik zelf wel is heb gemaakt (waar kun je pinnen, waar kun je pinnen ). Tekstueel ook in orde. (meestal)

oja, in beide nummers vond ik eerlijk gezegd dat je weinig flow hebt.

ook nog: aan Juju, bij de reeverb van de snare zou ik de tijd langer maken en het procent lager.

Dj2Jelle schreef:

een Weet je het wel zeker: Lekkere beat, ik moest aan havoc denken.

Wat een toeval, of niet Juju?

Relax
Prachtige feedback, bedankt heren.

Inderdaad bij iedere track word er gezegt dat ik aan mijn articulatie moet werken, ik open mijn mond ook meer maar echt articulatie komt er dus niet uit.
Ik zal in de toekomst eens lessen via internet nemen ofzo daarvoor haha.

En het kan inderdaad offbeat zijn mijn teksten, bij de eerste track had ik het zonder beat geschreven.
Bij de 2de beat had ik niet echt de aandacht erbij tijdens het schrijven onbeat, ik zat meer te werken aan de inhoud dan flowend, wat helaas slecht kan zijn.

Nogmaals dank, ik heb vanavond een MC Optreden in een club, niet als rapper maar dus als... MC.

Ja, succes en veel plezier daarmee Opin!
Ik ben er niet bij.. niet iemand kunnen vinden die mee wil
Maar vertel vooral hoe het gegaan is als je daar klaar bent

Oke bedankt iedereen
En Stapler: hahah nee hoe kom je er bij

Relax eerlijk gezegd, mijn maten en ik vonden er werkelijk waar geen bal aan. Sorry dat ik het zo moet zeggen. Maar je flow vond ik niet aan. je articulatie was wack en je stem zint me niet. Misschien moet je tandarts worden. De 2e beat vond ik wel goed. Maar de teksten en al niet. Sorry. Maar ik ben gewoon eerlijk, daar heb je meer aan dan dat ik zeg dat ik je goed vind.

MurryMusic schreef:
Misschien moet je tandarts worden.

Hoezo dat

Opbouwende kritiek, trouwens smaken verschillen.

Relax
Pooiertje schreef:
(quote)

Hoezo dat

Heeft zeker met mijn stem te maken, beetje kinderachtige mening als je die erbij zet.
Volgens mij doelt hij gewoon erop dat mijn stem te "professioneel en blank" is.

Voor de rest toch bedankt voor het luisteren.

Dj2Jelle

Whaaaaaaaaaaaaa, brabander ,

mooie productie, goede teksten als je het mij vraagt, een beetje saaie flow, alleen jammer he, van de g

Don't fuck with Brabant!

Dj2Jelle
ik pas wel op

Zeker, anders krijg je dadelijk The Grammar Boy Kempi achter je aan .

MJ_DA_MAN schreef:
Zeker, anders krijg je dadelijk The Grammar Boy Kempi achter je aan .

Nee dat doet hij niet meer hij is immers toch een soort jezus,je weet toch!

edris.
Hij komt achter je aan om je op het juiste pad te krijgen.

Dj2Jelle
Ik zat net te luisteren naar een nummer wat ik (ongeveer) een anderhalf jaar geleden samen heb gemaakt met een vriend van mij,, werkelijk belachelijk, 50% van de tekst bestaat uit NIGGA, NEGER, SHITTT, PRI PRI, (terwijl ik gewoon blank ben xD) maar het is opzich wel grappig dus ik heb hem upgeload:

deel met mij uw wijsheid over deze geniale track:

http://www.zshare.net/audio/53151456d463b684/

Relax schreef:
(quote)

Heeft zeker met mijn stem te maken, beetje kinderachtige mening als je die erbij zet.
Volgens mij doelt hij gewoon erop dat mijn stem te "professioneel en blank" is.

Voor de rest toch bedankt voor het luisteren.

Nee omdat ik het ook ga worden, en ik kan ook niet rappen.

Jij gaat ook "professioneel en blank" worden

Dj2Jelle schreef:
(quote)

Whaaaaaaaaaaaaa, brabander ,

mooie productie, goede teksten als je het mij vraagt, een beetje saaie flow, alleen jammer he, van de g

Thanks voor je reactie, De Ondergang is best oud, en heb die nooit goed afgemixt.
Omleiding is vrij nieuw maar bij die track vind ik vooral de sfeer heel belangrijk.

in 2009 komt er veel nieuwe dingen, moet nog veel opnemen.

Stapler schreef:
Jij gaat ook "professioneel en blank" worden

Een tandarts Einstein

Oh.. hahahhah ik snapte echt niet wat je bedoelde daar.

Relax
Ik heb 2 uur terug 3 freestyles opgenomen... puur uit verveling en ergering van de situatie.

Voor diegene die het willen luisteren staan de 3 links hieronder.

Opin - Nachtmerrie (Freestyle):
http://www.speedyshare.com/796678537.html

Opin - Laatste Sessie (Freestyle):
http://www.speedyshare.com/322749543.html

Opin - Soms (Freestyle):
http://www.speedyshare.com/765286402.html

damn opin is boos =o
arm jochie :*

Gast
geplaatst: vandaag om 07:01 uur

geplaatst: vandaag om 07:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.