Genres / Hip-Hop / MusicMeter Rap Crew
zoeken in:
0
Relax
geplaatst: 2 januari 2009, 20:38 uur
Ik heb gister 1 verse gerapt bij een nummer...
Ik heb de beat zelf gemaakt, geen samples gebruikt.
De andere rappers zijn ... officieel geen rappers, maar ze wouden voor de gein is meedoen.
Opin, DJ M-Re & Zia - Wij Gaan
http://www.speedyshare.com/810618575.html
En ja, je hoord autotune in het refrein.
Ik heb de beat zelf gemaakt, geen samples gebruikt.
De andere rappers zijn ... officieel geen rappers, maar ze wouden voor de gein is meedoen.
Opin, DJ M-Re & Zia - Wij Gaan
http://www.speedyshare.com/810618575.html
En ja, je hoord autotune in het refrein.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 2 januari 2009, 20:50 uur
ik heb laatst ook een autotune gebruikt, omdat ik perse billie jean wou zingen met andere tekst, best grappig. ik gebruikte Gsnap van fruityloops
0
Dj2Jelle
geplaatst: 2 januari 2009, 20:53 uur
vette beat, echt een vette beat
, de eerste rapper (jij?) vond ik erg goed, de flow en lyrics gewoon goed. toen hoorde ik de tweede rapper, het is gewoon lachwekkend eigenlijk, en dan denk je dat het niet erger kan, en dan komt de derde rapper nog 
, de eerste rapper (jij?) vond ik erg goed, de flow en lyrics gewoon goed. toen hoorde ik de tweede rapper, het is gewoon lachwekkend eigenlijk, en dan denk je dat het niet erger kan, en dan komt de derde rapper nog 
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 2 januari 2009, 20:57 uur
Instrumentaal vind ik die beat zwak.
Maar als jij er eenmaal op rapt vormd het wel een goede eenheid.
Het refrein en die 2e MC zijn gewoon erg slecht.
jou flow is wel apart maar goed.
Je articulatie is niet altijd op en top, maar voor de rest wel goed.
0
Relax
geplaatst: 2 januari 2009, 21:04 uur
Dj2Jelle schreef:
Dankje man en ja ik ben die eerste rapper.
Maarja ik waarschuwde al dat die andere normaal niet rappen.

Is idd grappig als je denkt dat het niet slechter kan xD.
RedLightCityBoy schreef:
Aight bedankt, het was ook niet echt een recente beat van mij, ben tegenwoordig veel.. beter, heb er even geen ander woord voor.

Bedankt.

0
Improvision
geplaatst: 2 januari 2009, 21:18 uur
Ik heb niet echt problemen met je articulatie. Je verse was goed.
Het grote minpunt vind ik het refrein, dat klinkt wat 'zagerig', ook spreekt de beat me niet echt aan, groot contrast met die van 'Zoals het moet zijn'. Over de tweede rapper ben ik het eens met de mensen die voor me hebben gepost.
Het grote minpunt vind ik het refrein, dat klinkt wat 'zagerig', ook spreekt de beat me niet echt aan, groot contrast met die van 'Zoals het moet zijn'. Over de tweede rapper ben ik het eens met de mensen die voor me hebben gepost.

0
Relax
geplaatst: 2 januari 2009, 21:22 uur
Haha volgens mij klkken jullie de track al weg bij de 2de rapper. 
De 3de rapper is nog erger hoor.
2de = DJ M-Re
3de = Zia

De 3de rapper is nog erger hoor.
2de = DJ M-Re
3de = Zia
0
geplaatst: 11 januari 2009, 13:11 uur
0
geplaatst: 11 januari 2009, 13:22 uur
Haha, dat nummer is echt grappig door die andere twee gasten. En dan niet omdat het lachwekkend slecht o.i.d. is, maar omdat de raps, teksten en de stemmen van die boys gewoon lachen zijn
.
.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 11 januari 2009, 14:08 uur
Korhymes schreef:
Improvision op de beat
Korhymes - Fantasy
http://www.speedyshare.com/181670395.html
Improvision op de beat
Korhymes - Fantasy
Goed nummer.
Sterke beat en ook goede raps.

0
Dj2Jelle
geplaatst: 11 januari 2009, 14:49 uur
Korhymes schreef:
Improvision op de beat
Korhymes - Fantasy
Improvision op de beat
Korhymes - Fantasy
Als ik eerlijk ben, lijkt het meer spokenword dan rap omdat de flow nogal ontbreekt (onee, dat is alleen in het begin), wel lekkere beat, alleen de (rhodespiano/orgel?) staat een beetje hard zodat je moeilijk te verstaan bent.
0
Improvision
geplaatst: 11 januari 2009, 20:22 uur
Korhymes schreef:
Improvision op de beat
Korhymes - Fantasy
Improvision op de beat
Korhymes - Fantasy
Nog iemand?

0
geplaatst: 11 januari 2009, 20:37 uur
Een vermakelijk nummer, Korhymes vind ik met name sterk op het refrein; de coupletten zijn tekstueel beter maar ik stoor me hier een héél klein beetje aan het accent (daar had ik volgens mij op eerdere tracks geen last van). Verder rap je wel in een mooi tempo en goed op de productie. Deze productie vind ik 'gewoon' goed, ik heb ze beter gehoord van Improvision. Het is wel mijn stijl maar ik mis de nodige warmte die het uit had kunnen stralen.
0
Relax
geplaatst: 12 januari 2009, 15:44 uur
Je accent is alleen maar erger geworden lijkt het wel... lijkt net of je iets heets in je mond heb zitten en het daar probeert te koelen ofzo.
Tekst is wel oke, maar te sarcastisch.. vooral je manier van rappen is te sarcastisch geworden, probeer wat serieuzer te zijn.
Nu de beat, Improvision, geweldig werk jongen, klinkt heerlijk zoals het moet zijn, totaal geen negatief punt te vinden.
-- Tja alleen de intro dan, als die man SOUL! zegt haakt het te snel af, mischien had je daar ff een echo van moeten maken.
Tekst is wel oke, maar te sarcastisch.. vooral je manier van rappen is te sarcastisch geworden, probeer wat serieuzer te zijn.
Nu de beat, Improvision, geweldig werk jongen, klinkt heerlijk zoals het moet zijn, totaal geen negatief punt te vinden.
-- Tja alleen de intro dan, als die man SOUL! zegt haakt het te snel af, mischien had je daar ff een echo van moeten maken.

0
geplaatst: 12 januari 2009, 20:37 uur
Thanks voor de feeds yall :*
Over mn accent, dat hoor ik idd wel terug.
En over mn sarcastische delivery, dat vond ik goed bij de tekst passen, cynisch maar toch niet helemaal sirieus. Daarom heb ik het zo gespitt, omdat de beat ook niet zo sirieus is. Ik vond het er wel goed bij passen
Over mn accent, dat hoor ik idd wel terug.
En over mn sarcastische delivery, dat vond ik goed bij de tekst passen, cynisch maar toch niet helemaal sirieus. Daarom heb ik het zo gespitt, omdat de beat ook niet zo sirieus is. Ik vond het er wel goed bij passen

0
Relax
geplaatst: 19 januari 2009, 16:16 uur
Nieuwe track, beetje emotioneel.. beat zelf gespeelt, niets gesampled, niet echt een ingewikkelde ofzo, maar vond het zelf wel lekker genoeg klinken. 
Opin - Te Laat
http://www.speedyshare.com/408589710.html

Opin - Te Laat
http://www.speedyshare.com/408589710.html
0
Hypnotick
geplaatst: 19 januari 2009, 17:03 uur
Opin ik heb nu al een aantal tracks van je geluisterd en ben er over het algemeen niet positief over. Maar ik moet wel zeggen dat een aantal nummers wel redelijk zijn en dat je zeker de potentie hebt om een betere rapper te worden. Je bent op je best als je emotioneel bent, sterker nog ik vind je muziek alleen luisterbaar als je emotioneel rapt. Zoals ik al zei je hebt zeker potentie alleen zijn er nog een aantal dingen waar je aan moet werken. Probeer je stemvolume consistent te houden want soms rap je rustig en dan komt er ineens een schreeuw en daarna wordt het weer rustig. Ook klinkt je flow soms erg gebrekkig en merk ik dat je soms hoogstaande flows wil vertonen maar het gewoon net niet lukt. Ik vind de sfeer in het nummer Te Laat heerlijk gloomy en lekker depressief je weet dus wel een goede sfeer in je nummers te zetten en dat is een flink pluspunt bij jou.
en probeer je teksten en rijmschema ook wat op te schroeven. En misschien heb je jezelf flink verbeterd over een half jaar ofzo.
en probeer je teksten en rijmschema ook wat op te schroeven. En misschien heb je jezelf flink verbeterd over een half jaar ofzo.
0
Relax
geplaatst: 19 januari 2009, 17:28 uur
Bedankt voor je kritiek - mening Hypno.
Ik heb al aan heel wat punten gewerkt, misschien merk je dat ook als je deze nieuwe track gaat vergelijken met mijn oudere tracks dan hoor je ook wel een andere articulatie en manier van uitspreken.
Ook het probleem is dat ik te weinig tijd aan me teksten spendeer, ik schrijf het ineenkeer en ga dan beetje oefenen.. inplaats van dat ik steeds opnieuw zinnen ga aanpassen om het perfect te laten flowen... streep ik een paar woordjes door.
Maar ik zal er aan werken.
Ik heb al aan heel wat punten gewerkt, misschien merk je dat ook als je deze nieuwe track gaat vergelijken met mijn oudere tracks dan hoor je ook wel een andere articulatie en manier van uitspreken.
Ook het probleem is dat ik te weinig tijd aan me teksten spendeer, ik schrijf het ineenkeer en ga dan beetje oefenen.. inplaats van dat ik steeds opnieuw zinnen ga aanpassen om het perfect te laten flowen... streep ik een paar woordjes door.
Maar ik zal er aan werken.

0
geplaatst: 31 januari 2009, 13:05 uur
Korhymes & Opin, nuff said
Ik vind hem echt te gruwelijk geworden:
No Dick -
http://www.speedyshare.com/452817707.html
No Dick -
0
Dj2Jelle
geplaatst: 31 januari 2009, 13:21 uur
Ik heb een beetje moeite met je flow, het is net alsof je de hele tijd achter de beat aan waggelt maar hem nooit inhaalt, en ik vind de nogal grote intervallen niet zo mooi bij rap. Zo doe je die vette beat ook geen eer aan. Lyrics zijn nog wel redelijk.
0
geplaatst: 31 januari 2009, 16:42 uur
Ik ben eens wat langer gaan zitten voor een tekst, dit is het resultaat:
De nacht is inktzwart, verlaten zijn de straten. Als een verdwaalde zombie dwaal ik rond, zweverig ik maak nauwelijks contact met grond. Plaats van bestemming onbekend, mijn stemming is ongekend somber. Zelfdoding is een optie, maar ben ik dan zwak? Mijn negatieve gedachten stoppen niet, sinds het verlies van mijn onderdak. Het liefst schreeuw ik mijn emotie kanker hard uit, maar er zou slechts commotie ontstaan in de nabijheid waar ik loop.
Weg hoop en weg kansen. Weg zin in het leven, ik ben het zat om te geven. Dus als het moment daar is spring ik van het hoogste pand. Steek ik een mes tussen mijn ribben of steek ik me zelf op een overvol plein in brand.
De dag breekt aan, op een bank in het park kom ik eindelijk tot rust. Een fles whisky naast me, ik ben uitgeblust. Uitgerust maar niet heus sta ik brak op, aan mij de keus of ik definitief met het existeren stop. Ik bereken mijn kansen op een geslaagd verblijf in de kosmos, en de kansen dat ik al mijn problemen binnen afzienbare tijd oplos. En de kansen zijn nihil, aangezien mijn ziel verrot is.
Weg hoop en weg kansen. Weg zin in het leven, ik ben het zat om te geven. Dus als het moment daar is spring ik van het hoogste pand. Steek ik een mes tussen mijn ribben of steek ik mezelf op een overvol plein in brand.
Het stortregent momenteel, maar het is mij gezegend. Het boeit me niks, ik zoek geen schuilplaats want het doet me niets. Mijn kleding is doordrenkt, de zure regen heeft zich met mijn open wonden vermengt. Een pessimistische dag, een mooi moment, optimistisch mijn gedachte omtrent mijn aanstaande dood. In de verte staat een basiliek, een goede locatie om van te springen in mijn optiek.
Weg hoop en weg kansen. Weg zin in het leven, ik ben het zat om te geven. Dus als het moment daar is spring ik van het hoogste pand. Steek ik een mes tussen mijn ribben of steek ik mezelf op een overvol plein in brand.
Bestemming bereikt, ik neem de trappen omhoog. Aangekomen op het hoogste punt kijk ik eenmaal naar de afgrond en loop zenuwachtig rond. Ik haal nog een keer adem, spring, en sla te pletter op de grond.
De nacht is inktzwart, verlaten zijn de straten. Als een verdwaalde zombie dwaal ik rond, zweverig ik maak nauwelijks contact met grond. Plaats van bestemming onbekend, mijn stemming is ongekend somber. Zelfdoding is een optie, maar ben ik dan zwak? Mijn negatieve gedachten stoppen niet, sinds het verlies van mijn onderdak. Het liefst schreeuw ik mijn emotie kanker hard uit, maar er zou slechts commotie ontstaan in de nabijheid waar ik loop.
Weg hoop en weg kansen. Weg zin in het leven, ik ben het zat om te geven. Dus als het moment daar is spring ik van het hoogste pand. Steek ik een mes tussen mijn ribben of steek ik me zelf op een overvol plein in brand.
De dag breekt aan, op een bank in het park kom ik eindelijk tot rust. Een fles whisky naast me, ik ben uitgeblust. Uitgerust maar niet heus sta ik brak op, aan mij de keus of ik definitief met het existeren stop. Ik bereken mijn kansen op een geslaagd verblijf in de kosmos, en de kansen dat ik al mijn problemen binnen afzienbare tijd oplos. En de kansen zijn nihil, aangezien mijn ziel verrot is.
Het stortregent momenteel, maar het is mij gezegend. Het boeit me niks, ik zoek geen schuilplaats want het doet me niets. Mijn kleding is doordrenkt, de zure regen heeft zich met mijn open wonden vermengt. Een pessimistische dag, een mooi moment, optimistisch mijn gedachte omtrent mijn aanstaande dood. In de verte staat een basiliek, een goede locatie om van te springen in mijn optiek.
Bestemming bereikt, ik neem de trappen omhoog. Aangekomen op het hoogste punt kijk ik eenmaal naar de afgrond en loop zenuwachtig rond. Ik haal nog een keer adem, spring, en sla te pletter op de grond.
0
geplaatst: 31 januari 2009, 16:48 uur
Korhymes schreef:
No Dick -
No Dick -
Sterke track, het plezier straalt van de raps af en deze teksten luisteren ook nog eens erg fijn weg. Je stem past er dit keer weer goed bij, ik ben er nu weer fan van
. De productie is uitermate relaxt, echt mijn smaak; ik kan er goed bij weg dromen.
0
Relax
geplaatst: 31 januari 2009, 22:41 uur
Bedankt voor de positieve reacties over de beat, dit is nu mijn vaste en nieuwe style. 
Korhymes je doet het lekker man, ik vind dat je de trackgewoon lekker gevult heb, refrein is ook sexy gedaan, nu de volgende beat maar vol rappen.

Korhymes je doet het lekker man, ik vind dat je de trackgewoon lekker gevult heb, refrein is ook sexy gedaan, nu de volgende beat maar vol rappen.

0
geplaatst: 1 februari 2009, 02:07 uur
Graag gedaan hoor
, in ruil daarvoor moeten Korhymes en Relax iets heel positiefs over mijn tekst zeggen
.
, in ruil daarvoor moeten Korhymes en Relax iets heel positiefs over mijn tekst zeggen
.
0
geplaatst: 1 februari 2009, 15:35 uur
Ik zou het sowieso de volgende keer de bars netjes onder elkaar zetten, want nu is de flow een beetje zoek, en lijkt het meer op een gedicht dan een rap tekst.
Qua rijm is het een beetje simpeltjes, en op sommige momenten heb ik juist het idee dat je grote woorden gebruikt om slimmer over te komen xD Maar soms pakt dat ook goed uit, zoals hier:
Daar vind ik dat je de situatie mooi verwoord, dit is ook m'n favoriete stukje. Probeer te werken aan je rijm schema's enzo, probeer wat multi's erin te gooien. Want volgens mij flowt dit sowieso echt helemaal niet xD
Maar goed, ik moest iets positiefs zeggen dus:
R&P, deze tekst is beter dan heel Illmatic bij elkaar, ga zo door neger.
Qua rijm is het een beetje simpeltjes, en op sommige momenten heb ik juist het idee dat je grote woorden gebruikt om slimmer over te komen xD Maar soms pakt dat ook goed uit, zoals hier:
Daar vind ik dat je de situatie mooi verwoord, dit is ook m'n favoriete stukje. Probeer te werken aan je rijm schema's enzo, probeer wat multi's erin te gooien. Want volgens mij flowt dit sowieso echt helemaal niet xD
Maar goed, ik moest iets positiefs zeggen dus:
R&P, deze tekst is beter dan heel Illmatic bij elkaar, ga zo door neger.
* denotes required fields.