Genres / Hip-Hop / MusicMeter Rap Crew
zoeken in:
0
Harco
geplaatst: 3 september 2009, 22:02 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Oké, Julian dus ook niet. Maar ja jullie wonen dan ook in respectievelijk Brabant en Limburg.
Nu een megaupload link
Ik heb de titel wat aangepast, maar origineel heet het nog steeds: Een Kaassoufflé, Gewoon Omdat het Kan
Oké, Julian dus ook niet. Maar ja jullie wonen dan ook in respectievelijk Brabant en Limburg.

Nu een megaupload link
Ik heb de titel wat aangepast, maar origineel heet het nog steeds: Een Kaassoufflé, Gewoon Omdat het Kan
Classic. Shoutout naar Beverwijk.

0
geplaatst: 3 september 2009, 22:04 uur
Kijk dat zijn de kritieken.
In mijn volgende track ook een shoutout naar Ureterp.

0
Relax
geplaatst: 3 september 2009, 22:05 uur
Alsof je netjes een slaapverhaaltje verteld aan je dochtertje.
Nee, dit is niet voor jou weggelegd.
Nee, dit is niet voor jou weggelegd.
0
geplaatst: 3 september 2009, 22:07 uur
Mijn volgende track zal je verbazen, ik moet hem nog wel maken maar ik heb het concept al in mijn hoofd. En volgens mij kun jij gedachten lezen, maar dat hoor je dan wel.
0
Harco
geplaatst: 3 september 2009, 22:07 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Word.
Ik heb nog twee regels over. PAUSE. Ik heb ook nog tijd over.
Classic der classics.
0
Frostyx
geplaatst: 3 september 2009, 22:09 uur
Hij praat over lauw bier.
dat zijn toch dagelijkse issues
dat zijn toch dagelijkse issues
0
geplaatst: 3 september 2009, 22:33 uur
Nooit een gegeven paard in z'n bek kijken... anders bijt ie.
Voor een gratis track was ie
Voor een gratis track was ie

0
geplaatst: 3 september 2009, 23:12 uur
Relax schreef:
Een nieuwe track!!! Maar met deze ben ik echt ongelofelijk enthiousast.
Ik heb me oude vriend er weer bij geroepen om samen met mij een track te gaan maken.
Voor de wat oudere MuMe leden met een goed geheugen, jullie herinneren hem wel als Junior.
Maar zijn vaste artiestennaam is vanaf nu R.J.
Check de track, ik rap ook 16 bars en het is geheel geproduceerd door mij:
Opin Feat. R.J. - Klimmen Naar De Top (Prod. by Opin)
(embed)
Een nieuwe track!!! Maar met deze ben ik echt ongelofelijk enthiousast.
Ik heb me oude vriend er weer bij geroepen om samen met mij een track te gaan maken.
Voor de wat oudere MuMe leden met een goed geheugen, jullie herinneren hem wel als Junior.
Maar zijn vaste artiestennaam is vanaf nu R.J.
Check de track, ik rap ook 16 bars en het is geheel geproduceerd door mij:
Opin Feat. R.J. - Klimmen Naar De Top (Prod. by Opin)
(embed)
Nu al een tijdje geleden, maar ik moet echt zeggen dat ik die beat fucking vet vind. die rapper vind ik niet echt zo goed, maarja als er een echt vette rapper op zou komen zou het echt wel een geniaal nummer zijn
0
Dj2Jelle
geplaatst: 3 september 2009, 23:36 uur
Geniaal waar Rob zijn klemtonen in een zin neerlegt en hoe hij zijn zinnen afkapt 
Ik zal die shit éven hárder láten póm!pen. Die shit is dúister, duister als mijn óma.

Ik zal die shit éven hárder láten póm!pen. Die shit is dúister, duister als mijn óma.
0
geplaatst: 4 september 2009, 15:23 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik zei al dat het niet voor mensen zonder humor was, en ook waarschuwde ik ervoor dat ik niet kan rappen. Niet je geld terug vragen als iets gratis is.
Ik heb wel een aantal minuten van mijn leven verspilt, en die zou ik wel graag terug willen declareren.Ik zei al dat het niet voor mensen zonder humor was, en ook waarschuwde ik ervoor dat ik niet kan rappen. Niet je geld terug vragen als iets gratis is.
0
geplaatst: 4 september 2009, 15:26 uur
Ik heb een tweede track gemaakt, liefhebbers kunnen er naar vragen op msn.
Het heet: Ik Heb je Rug Tom
En voor MJ zal ik de klok een paar minuten terugzetten.
Het heet: Ik Heb je Rug Tom
En voor MJ zal ik de klok een paar minuten terugzetten.
0
Relax
geplaatst: 4 september 2009, 15:55 uur
Waarom krijgt R&P trouwens meer aandacht voor zijn track dan de serieuze rappers die hun tracks hier brengen?
0
geplaatst: 4 september 2009, 16:02 uur
MJ; kan jij ervoor zorgen dat Frostyx en R&P gebanned worden
?
?
0
geplaatst: 4 september 2009, 16:50 uur
Relax schreef:
Waarom krijgt R&P trouwens meer aandacht voor zijn track dan de serieuze rappers die hun tracks hier brengen?
Populariteit.
0
geplaatst: 4 september 2009, 18:48 uur
Relax schreef:
het leven is soms toch hard

0
geplaatst: 4 september 2009, 18:52 uur
De clowns Sjaak, Lil' Wayne en Soulja Boy krijgen ook meer aandacht dan zo'n beetje elke serieuze artiest, dus zie dit maar als hetzelfde.
0
Relax
geplaatst: 5 september 2009, 01:29 uur
Ik toevallig met een nieuw nummer.
Opin - Welkom (Prod. by Opin)
Opin - Welkom (Prod. by Opin)
0
geplaatst: 15 september 2009, 17:19 uur
Animalistic - Lights Out.mp3 - speedyshare.com
Nieuwe Animalistic track - Lights Out
Nieuwe Animalistic track - Lights Out
0
geplaatst: 15 september 2009, 22:58 uur
Kom op jongens deze 2 tracks verdienen wel wat meer aandacht 
Ik heb ze hun allebei mijn mening al gegeven.

Ik heb ze hun allebei mijn mening al gegeven.
0
geplaatst: 15 september 2009, 23:09 uur
Dit is een andere track tho haha xD Tenzij je dezelfde mening over deze hebt ^_^
0
geplaatst: 19 september 2009, 18:17 uur
shiiit ik vind die beat echt fucking vet. je flow vind ik al fijner dan dat ik eerder van je had gehoord. maar moet zeker wel nice zijn om op zon chille beat te rappen
0
geplaatst: 20 september 2009, 02:38 uur
0
geplaatst: 20 september 2009, 10:25 uur
Thankss!
En ik moet eerlijk zijn, ik vind het eigenlijk minder fijn om op mijn eigen beats te rappen, hoewel het daarentegen wel fijn is dat je meer controle hebt over de track, en makkelijker aanpassingen kan maken 
En ik moet eerlijk zijn, ik vind het eigenlijk minder fijn om op mijn eigen beats te rappen, hoewel het daarentegen wel fijn is dat je meer controle hebt over de track, en makkelijker aanpassingen kan maken 
0
geplaatst: 20 september 2009, 15:05 uur
Klinkt erg dope.
En die beat, dude je begint bijna een nog betere producer dan rapper te worden.
En die beat, dude je begint bijna een nog betere producer dan rapper te worden.
0
geplaatst: 20 september 2009, 15:44 uur
Inderdaad, je hebt daar zeker een chille beat gebakken, netjes.
Maar ik vind je maar moeilijk te verstaan. Weet niet precies of het aan de uitspraak komt of door de snelle, aparte manier van flowen (waar an sich niets mis mee is), maar het komt nogal over als brabbelen als je niet te nauwgezet luistert. Het is allemaal niet zo duidelijk. My two cents.
Maar keep up the good work!
Maar ik vind je maar moeilijk te verstaan. Weet niet precies of het aan de uitspraak komt of door de snelle, aparte manier van flowen (waar an sich niets mis mee is), maar het komt nogal over als brabbelen als je niet te nauwgezet luistert. Het is allemaal niet zo duidelijk. My two cents.
Maar keep up the good work!
* denotes required fields.