Genres / Hip-Hop / MusicMeter Rap Crew
zoeken in:
0
geplaatst: 27 september 2009, 19:50 uur
Frostyx schreef:
dan stappen we toch over naar Beverwaard, mooie zwarte markt, ligt aan water, de tram komt er, wat wil je nog meer ?
dan stappen we toch over naar Beverwaard, mooie zwarte markt, ligt aan water, de tram komt er, wat wil je nog meer ?
Er komen hier dan wel geen trams, maar de enige echte zwarte markt is altijd nog die van Beverwijk! Maarja, ik denk dat Jelle ook gewoon jaloers is omdat hij er niet woont.
0
geplaatst: 28 september 2009, 15:40 uur
Sinds wanneer woonde ICP in dezelfde wijk als die van Proof enzo?
0
geplaatst: 28 september 2009, 15:44 uur
0
Dj2Jelle
geplaatst: 28 september 2009, 19:29 uur
JLjuju schreef:
Trek je niks aan van Jelle, Arrie. Hij is gewoon boos en jaloers omdat er geen Clownswijk bestaat.
Trek je niks aan van Jelle, Arrie. Hij is gewoon boos en jaloers omdat er geen Clownswijk bestaat.
Wat dacht je van Twello

0
Frostyx
geplaatst: 28 september 2009, 20:53 uur
Tighter dan Lil Waynes broek gewoon.
Dan zit je goed.
Dan zit je goed.
0
geplaatst: 16 oktober 2009, 16:37 uur
Dames en heren, vol trots presenteer ik u: Spoken Woord voor de Kerkgangers. Met heel veel liefde heb ik aan dit project gewerkt, samen met enkele grootheden van de scene. Vandaag is dan eindelijk de dag van de release van het jaar. Bij het album zit een digitaal boekje en een gedichtenbundel. Ik dank iedereen die de afgelopen jaren mee heeft geholpen aan deze moderne klassieker.
Download MC Robhef’s Spoken Woord voor de Kerkgangers hier:
MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

0
geplaatst: 16 oktober 2009, 16:48 uur
Ja mensen, HET album is uit!!
Dit is de shit, het langverwachte album.
THE MOST ANTICIPATED RECORD OF 2009, zoals Harco al zei:
Harco. zegt (15:48):
THE MOST ANTICIPATED RECORD OF 2009
Luister die shit.
Dit is de shit, het langverwachte album.
THE MOST ANTICIPATED RECORD OF 2009, zoals Harco al zei:
Harco. zegt (15:48):
THE MOST ANTICIPATED RECORD OF 2009
Luister die shit.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 17 oktober 2009, 01:16 uur
''Draag je brettels toch niet zo strak, het staat nogal uhmmm... KAK!!!''
Klassieker ten top!
Rob
PS: M'n boy Truus A.K.A. Tom A.K.A. Fros P A.K.A. Frostyx en ik zijn ook al enige tijd druk bezig met het maken van een plaat. Het zal waarschijnlijk begin 2010 afgerond worden! Zoals het hoort zit Frostyx achter de knoppen en ik met een techno stem op de mic!
Klassieker ten top!
Rob

PS: M'n boy Truus A.K.A. Tom A.K.A. Fros P A.K.A. Frostyx en ik zijn ook al enige tijd druk bezig met het maken van een plaat. Het zal waarschijnlijk begin 2010 afgerond worden! Zoals het hoort zit Frostyx achter de knoppen en ik met een techno stem op de mic!
0
geplaatst: 17 oktober 2009, 01:17 uur
Ik kom er net achter dat ik vroeger als klein jochie op de scouting een bever was
! 
! 
0
geplaatst: 17 oktober 2009, 01:22 uur
Er staat een paard in de gang maar fuck dat 
De Vaas is trippende shit.

De Vaas is trippende shit.
0
geplaatst: 17 oktober 2009, 11:47 uur
Ja ik moet nog wel wat dingen zeggen, omdat ik tijd over heb enzo.
Maar gisteren kwam dat er niet van omdat de site niet functioneerde...
Ik stotter, haper, spreek woorden fout uit en de geluidskwaliteit is slecht: kortom, alle ingrediënten voor een klassieker.
Leuk al die reacties.
Maar gisteren kwam dat er niet van omdat de site niet functioneerde...Ik stotter, haper, spreek woorden fout uit en de geluidskwaliteit is slecht: kortom, alle ingrediënten voor een klassieker.
Leuk al die reacties.

0
geplaatst: 17 oktober 2009, 12:12 uur
En je lacht om je eigen raps in de track zelf. Nog een ingredient 

0
geplaatst: 17 oktober 2009, 12:19 uur
Overigens moeten Julian, Sander en ik - tot ons spijt - medelen dat we na de release van het Spoken Word album niet meer bij de bevers zitten. Alhoewel je natuurlijk altijd een bever blijft, met name in het geval van Sander.
Julian en Sander zitten nu bij de Bockeryders (als ik het goed schrijf) en Jelle, Chatman, mijn vis en ik zitten nu in de crew Waardeloos.
Waardeloos is dan ook het volgende project waar ik aan ga werken, een track is ook al gemaakt: Waardeloos Onwaardig. Verwacht dit jaar nog een EP van MC Robhef.
Julian en Sander zitten nu bij de Bockeryders (als ik het goed schrijf) en Jelle, Chatman, mijn vis en ik zitten nu in de crew Waardeloos.
Waardeloos is dan ook het volgende project waar ik aan ga werken, een track is ook al gemaakt: Waardeloos Onwaardig. Verwacht dit jaar nog een EP van MC Robhef.
0
geplaatst: 17 oktober 2009, 12:29 uur
Zal wel weer waardeloos worden.
Overigens is de Bockeryders iets serieus en gaan Stapler en ik een echt project bouwen op die naam.
Overigens is de Bockeryders iets serieus en gaan Stapler en ik een echt project bouwen op die naam.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 17 oktober 2009, 12:32 uur
JLjuju schreef:
de Bockeryders is iets serieus en gaan Stapler en ik een echt project bouwen op die naam.
de Bockeryders is iets serieus en gaan Stapler en ik een echt project bouwen op die naam.
Wat moet ik daar van verwachten? ben wel benieuwd!
0
geplaatst: 17 oktober 2009, 12:32 uur
Waardeloos is ook serieus. Jelle en ik gaan met een liveshow door het land toeren en we gaan een kaaslijn op de markt brengen.
Maar we zijn als vrienden uit elkaar gegaan.
Maar we zijn als vrienden uit elkaar gegaan.

0
geplaatst: 17 oktober 2009, 12:47 uur
Een album met een beetje Middeleeuwse stijl beats.
Beetje een Oud Nederlandsche sfeer xD.
We weten nog niet of we rappers erop willen.
Maar het draait nu om Du MCRobhef.
Ik heb heb mijn stem van 4,5* verhoogd naar 5*
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 17 oktober 2009, 12:59 uur
Nice. 
Over rappers gesproken, Frostbitten een youtube rapper kun je misschien ook vragen, want zijn stijl past wel bij die van jullie denk ik:

Over rappers gesproken, Frostbitten een youtube rapper kun je misschien ook vragen, want zijn stijl past wel bij die van jullie denk ik:
0
geplaatst: 17 oktober 2009, 13:01 uur
Muah aangezien alle rappers die we vragen nooit meer iets van zich laten horen hebben we niet veel vertrouwen meer erin.
Maar bedankt voor de hint hij rapt goed
Maar bedankt voor de hint hij rapt goed

0
Rene1979
geplaatst: 18 oktober 2009, 14:30 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Dames en heren, vol trots presenteer ik u: Spoken Woord voor de Kerkgangers. Met heel veel liefde heb ik aan dit project gewerkt, samen met enkele grootheden van de scene. Vandaag is dan eindelijk de dag van de release van het jaar. Bij het album zit een digitaal boekje en een gedichtenbundel. Ik dank iedereen die de afgelopen jaren mee heeft geholpen aan deze moderne klassieker.
(afbeelding)
(afbeelding)
Beste album van dit jaar. Iz un clazzik...
0
geplaatst: 21 oktober 2009, 14:27 uur
Nog andere mensen die razend enthousiast zijn geworden van mijn LP?
0
geplaatst: 21 oktober 2009, 14:37 uur
Als je het maar niet laat lopen vind ik alles best. Toch is de track met Zuster Clivia (Dj2Jelle) echt iets voor jou en de gedichtenbundel doet het ook goed.
* denotes required fields.