MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MusicMeter Rap Crew

zoeken in:
Misschien als ik echt totaal niks te doen heb in deze drukke tijd (zowel qua werk als albums als andere activiteiten) zal ik wellicht wat losse nummers downloaden via de honderden diverse site's die de tracks aanbiedt. Had eigenlijk ook wel een MJ-diss verwacht, vandaar dat de tracklist me tegenviel.

Dat is een hiddentrack op de special edition

Is die al gelekt?

Alleen in Azië. Maar ik ben nu dus bezig met mijn nieuwe EP: Zakdoekje Leggen, Waardeloze Rapper. 6 December zal zij het levenslicht zien. Het is echt een EP voor de feestdagen want er komt o.a. een kerstliedje op en ook de gedichtenbundel kent kerst en oud & nieuw als thema.

Kerstlied uiteraard geproduceerd door yours truly

sommige mensen nemen zichzelf echt te serieus

Social_Mask
Juist niet, lijkt mij.

misorabi schreef:
sommige mensen nemen zichzelf echt te serieus
Echt weer zo'n opmerking van, wat moet je hier nou mee? Noch vlees noch vis.

ik heb het natuurlijk over R&P, een track was opzich nog wel grappig. maar een album en EP, dat gaat gewoon te ver

''Natuurlijk over R&P'' is anders niet zo ''natuurlijk'', gezien serieus volgens mij niet mogelijk is bij zijn ''EP''. Maar goed, verder heb je natuurlijk gelijk, zeg ik als echt hatuhrrr.

Ach ja ik ben nu wel een van de best verdienende rapper van Nederland. Daar wil best even serieus voor zijn.

ja, maar met jouw hossel praktijken moet je wel rijk zijn

Relax
Nieuwe track, beat is door Beatronome, ook wel bekend als Improvision op deze fora.

Opin - Opgeteld (Produced by Beatronome)

Het refrein vind ik vet. De verzen daarentegen niet; ze zijn me veel te loom. Maar goed, ik neem aan dat je binnenkort wel een album samen gaat stellen?

Relax
Bedankt voor je reactie.

Ik ben bezig aan een EP samen met een vriend waarvan ik alle beats verzorg en op iedere track 'samen' rap met die vriend, ook wel bekend als R.J. van de G-Clan.

Maar daar word alles werd professioneler verzorgt aangezien dat op een CD'tje gedrukt gaat worden.

RedLightCityBoy
RedLightCityBoy schreef:
PS: M'n boy Truus A.K.A. Tom A.K.A. Fros P A.K.A. Frostyx en ik zijn ook al enige tijd druk bezig met het maken van een plaat. Het zal waarschijnlijk begin 2010 afgerond worden! Zoals het hoort zit Frostyx achter de knoppen en ik met een techno stem op de mic!

Hier alvast een instrumentale snippet van ons album.
(produced by frostyx).

zSHARE - wee-c.mp3

niet om je te dissen hoor, maar als frostyx hem heeft geproduceerd wat heb jij dan gedaan aan dat nummer?

Hij gaat er op rappen swa. Met de autotune erbij gaat dit een van de leukste projecten uit 2010 worden.

je weet zelluf

Ik voorzie de nummers dan wel van een zwoel refreintje zoals het hoort, jwz!

Staat ook goed op tracklists.... featuring Plakband

RedLightCityBoy schreef:
PS: M'n boy Truus A.K.A. Tom A.K.A. Fros P A.K.A. Frostyx en ik zijn ook al enige tijd druk bezig met het maken van een plaat. Het zal waarschijnlijk begin 2010 afgerond worden! Zoals het hoort zit Frostyx achter de knoppen en ik met een techno stem op de mic!

Wat wordt de bedoeling van dat album? Suicidale mensen helpen hun situatie te relativeren?

RedLightCityBoy
Plakband schreef:
Ik voorzie de nummers dan wel van een zwoel refreintje zoals het hoort, jwz!

Staat ook goed op tracklists.... featuring Plakband

ik zeg ja! je hebt mn nummer, dus dat komt goed.

Sjaakspeare schreef:
(quote)

Wat wordt de bedoeling van dat album? Suicidale mensen helpen hun situatie te relativeren?

Nee niet echt nee. Het is meer een album om te vieren dat wij mensen bestaan. Alles zal behandeld worden. van de taai-vloeibare kern van onze aarde tot robhef in de lucht met broodtrommels.

Ik hoop dat de broodtrommels goed gevuld zijn anders sterf ik nog van de honger.

Ik zou als ik jou was de volgende keer ook Tom vertellen over het project:

When Life Gives You Ruben de Puben zegt:
hoe duur is een gastverse op het album van jou en rlcb?

-When Life Gives You Tom zegt:
ik heb geen album

jij gaat een album maken met rlcb

-When Life Gives You Tom zegt:
o
ok
als u het zegt

ja toch?

- When Life Gives You Tom zegt:
nou ik had een beat gemaakt maar ik wil niet mee rik wil PES 2010 spelen
doei

Dj2Jelle

RedLightCityBoy
ja het was ook eens diep in de nacht toen we met het idee / concepts kwamen dus dat hij zich er niet zo veel meer van herinnert is vrij logisch. Toch komt het album er aan.

Muziek >> Algemeen >> Eigen bandjes: reacties en nuttige kritiek

(afbeelding)

De Ante Mortem EP door Juju & Stapler is nu gratis te downloaden!

MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

Dit is een soort opvolger van The House of Horror. Maar met deze EP is iets speciaals: Rappers die tracks willen maken, kunnen gewoon hun track opnemen.
Stuur de track naar [email protected] of stuur een PM.
Misschien komt die track wel op de Post Mortem LP die in underground winkels in Nederland komt te liggen!

Zeg ook vooral wat je van de beats vind

Echt wtf, die letters op de cover

Ik vind het wel een leuke cover, alleen dat beat tape gedeelte had wel weggemogen. Morgen ga ik de EP eens aandachtig beluisteren.

Leuke EP hoor. Uiteraard zijn dit nog geen 90's Havoc-beats, maar groeien doen vrijwel alle producers. Ga zo door.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:12 uur

geplaatst: vandaag om 06:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.