MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MusicMeter Rap Crew

zoeken in:
zSHARE - MC Sambal ft MC Robhef - Wij Zijn in de War.mp3

MC Sambal & MC Robhef - Wij Zijn in de War (prod. by DJ Sambal).

Iedereen moet het ontgelden deze keer! Heel MuMe en heel bekend Nederland!

Idolen:
Robhef: Rein de Vos (geen flow), Harco (het is de sex) en Elmo (spreekt voor zich).
Sambal: Kempi (onverstaanbaar), Jelle (ik ben verliefd) en Grote Smurf (spreekt achter zich).

Sander, hoezo zet je een track op de site zonder de toestemming van MC Robhef? Bovendien ben je niet te verstaan.

Ik ga je nu zo hard dissen.

RedLightCityBoy
Robhef jij krijgt een diss voor je kop! dit jaar nog.

Nee, RLCB doe het niet. Beter vouwen we de handen in een, en maken we samen de meest gruwelijke track. Daarna gaan we samen de wereld veroveren, want dat heb ik nog altijd niet gedaan.

Samen staan we sterk!

RedLightCityBoy
Echt waar? Ik ben zojuist begonnen met een diss naar jou en nog een paar andere users. ook heb ik een beat die jullie koud achterlaat.

Ja ik meen het. Wij veroveren eerst de hiphopscene en dan de wereld. Zie je het al voor je? Een duo beter dan Madvillain, Cannibal Ox en Atmosphere bij elkaar.

RedLightCityBoy
waar te beginnen? oja maar ik diss je sowieso ondanks ons broederschap.

Dat is goed, dan staan we weer gelijk. Na mijn dubbel ep die 6 december in de winkels zal verschijnen, gaan we beginnen.

RedLightCityBoy
Ik zeg: doen!

Harco
Doek dit hele topic maar op.

Relax
Ik begin me langzaam te irriteren aan die sarcastische humor.
Laat dit topic A.U.B. alleen gevuld worden door serieuze artiesten die iets te melden hebben.

Dit is gewoon wannabe humor, ala "look at how fat my tummy is"-humor.

Alleen wat dan weer jammer is dat er bijna nooit meer wat serieus wordt gepost .

Relax
Liever niets dan die sarcasme onzin om je postcount op te krikken.

Tja negeer het dan, denk ik . En mensen doen dit echt niet voor de postcount.
Maar ik vindt het iig wel jammer dat wel nooit meer wat serieus te horen krijgen van onze MuMe-talenten .

Mensen die altijd maar zeuren om hun postcount op te krikken, die zijn wel lekker bezig?

Negeren is inderdaad het beste, net als ik nu doe.

Relax
Rhythm & Poetry schreef:
Mensen die altijd maar zeuren om hun postcount op te krikken, die zijn wel lekker bezig?

Negeren is inderdaad het beste, net als ik nu doe.

Ha-Ha.

Gaan we weer.

Stapler schreef:
Tja negeer het dan, denk ik . En mensen doen dit echt niet voor de postcount.
Maar ik vindt het iig wel jammer dat wel nooit meer wat serieus te horen krijgen van onze MuMe-talenten .

Bitch please, welke talenten?

Relax, Improvision, JLjuju, Stapler en Dj2Jelle zijn eigenlijk wel goede beginnende producers.

Korhymes is een talentvolle rapper.

Ik doelde ook meer op de rapkwaliteiten van de MuMe'rs, over producties zou ik niks kunnen zeggen

Nou, Korhymes dus. Veel moeten wel wennen aan zijn stem, ik ook. Maar hij is er serieus mee bezig en ik ben hem steeds meer gaan waarderen.

Relax rapt en zingt ook, maar ik blijf hem een betere producer vinden alhoewel het soms best aardig is wat hij doet.

Ja mensen, de geruchten waren waar. RLCB en ik gaan als echte 'Ridders van de Ronde Wafels' leden een album uitbrengen. Het album zal de titel 'Alle 13 Twaalf' gaan dragen en komt waarschijnlijk uit onder Top Notch omdat we commercieel zijn. We maken beide vijf nummers en vervolgens doen we een track gezamenlijk waardoor er totaal 11 nummers op het album zullen staan. Het kan zijn dat de luisteraar de beats zal herkennen, maar dat komt omdat de beats in eerste instantie wel voor ons bedoeld waren maar eerst nog aan andere artiesten is gegeven. Wij laten vervolgens zien hoe je een beat daadwerkelijk moet rippen.

Shit zal ill zijn als gewoonlijk, binnenkort zal ik een van mijn nummers laten lekken. Wij verwachten het album binnen het eerste kwartaal van 2010 uit te kunnen brengen.

Relax
Nieuwe track:

En als je je toffe beat nou laat gebruiken door iemand die beter kan rappen?

Dj2Jelle
Rhythm & Poetry schreef:
Relax, Improvision, JLjuju, Stapler en Dj2Jelle zijn eigenlijk wel goede beginnende producers.

Je beledigt me, waarom?

@Opin: Is dit niet al de 3e keer dat je dit nummer opnieuw aankondigt?

Slecht. Héél slecht. Blijf vooral doorstuderen want hiermee zal je geen geld verdienen.

Harco
^ Goed onderbouwd ook.

P-DawG
FlyLo schreef:
Slecht. Héél slecht. Blijf vooral doorstuderen want hiermee zal je geen geld verdienen.

Kom op die jongen heeft ook gevoelens

Robje, hoe zit het trouwens met jouw EP die vandaag zou uitkomen?
Zakdoekje leggen waardeloze rapper ofzo.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:08 uur

geplaatst: vandaag om 16:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.