MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MusicMeter Rap Crew

zoeken in:
Ik heb gewerkt. Dus mijn EP komt nog. Het is nog altijd vandaag.

Het is overigens geen dubbel EP, gewoon veel nummers, lange tijdsduur, maar ik noem het EP. Megaupload doet nu haar werk.

P-DawG schreef:
(quote)

Kom op die jongen heeft ook gevoelens

Sowieso, alsof hij het voor het geld doet...

Relax
FlyLo schreef:
Slecht. Héél slecht. Blijf vooral doorstuderen want hiermee zal je geen geld verdienen.

Je hebt helaas pech, want de 1 vind mijn raps juist super en de ander slecht.

Zo heb je ook Salah Edin waar het zo'n love it or hate is... en ga zo maar door.

Ik weet zelf ook natuurlijk dat ik geen top rapper ben, maar ik rap er liever zelf op dan dat ik zo'n cliché nederhop rapper erop laat rappen met punchlines over Pinda's waar kaas in zitten.

Toch bedankt voor de feed dat het een toffe beat is. (niet jij FlyLo)

En ja inderdaad Jelle, maar ik had hem maar is op youtube gezet haha.

Voor ik Relax ga beoordelen:

Mijn EP kun je hier downloaden, ik maak er verder maar geen woorden aan vuil, dat is aan jullie. Ik vind het erg kinderachtig, niet grappig en bovendien ben ik de wackste rapper van dit moment met kutkwaliteit raps. Ik ga er dan ook mee stoppen.

MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

Download hem of anders download het jou.

The long awaited. Het boekje is alvast hilarisch XD

Harco
22 nummers (+ boekje en covers) in een bestand van 16.7 mb. Hoe krijg je het toch voor elkaar? Respect.

RedLightCityBoy
Rob is de volgorde van de tracks op alfabet? of bestaat er geen volgorde?

Rob gaat die nu maken voor de liefhebbers.

01. Carnaval het Feest der Feesten (De Eerste Dag) ft Julian
02. Aarsengel Gabriël
03. Raffael Zit Niet Bij de Maffia
04. Waardeloos Onwaardig
05. Zing Maar Mee Chanson (La La La)
06. Lelijke Eenden ft Zuster Clivia
07. Vis Bob en MC Rob
08. Jelle Mag Niet Komen Op Mijn Verjaardag ft Rini Voets
09. Plakko...
10. Carnaval het Feest der Feesten (The Day After)
11. De Volgende Episode
12. Onvergetelijk Als Die Keer Die Ik Vergeten Ben
13. Tomtiedom Snoepjeswinkel
14. Ouderwetsch Hollandsch
15. Meneer Langzame Flow
16. Havoc, Prodigy & Plakko
17. Pot Kan Julian en Jelle Op ft Een Klein Beetje Rini Voets
18. Carnaval het Feest der Feesten (Terug in de Tijd)
19. Negers Doen Wat Ik Zeg Sinds 2006 ft Kinderen voor Kinderen
20. Dodelijke Injectie in Je Bil ft Kiwi
21. De Vaas (Pt. II)
22. Sir Rob-a-Lot Prelude

RedLightCityBoy
ROB elk nummer van dit ding kraakt op mijn pc. niks doet het. ik hoor alleen maar een ruis met af en toe wat geluid. Alleen dat intro kan ik tot nu toe wel normaal luisteren?

Dat komt omdat die niet met een MP3 is opgenomen .
Het ligt btw aan je PC want ik hoor het wel gewoon normaal.

Ja, je kunt het niet met elk programma afspelen. Je moet windows media player hebben.

RedLightCityBoy
Ooh dan download ik die even. Ik heb het namelijk netjes in iTunes gezet met de cover erbij enzo.

Itunes speelt geen WAV af helaas, als ik geniale robhef-tracks op mn ipod wil luisteren, moet ik eerst helemaal geen extracten naar Mp3.

Kinderen voor Kinderen altijd een goede feature. Raffael zit niet bij de maffie moet wel een harde track zijn haha.

Opin - Welkom

Je gaat steeds professioneler klinken, je flow is echt veel beter geworden in de tussentijd. Tekstueel is het helemaal niet zo slecht, maar zit er nog wat rek in. De beat is zoals ik van je ken: dope, het zorgt voor een spannende sfeer.

Het intro stamt btw uit begin 2007. Ter info.
Btw Rob, het album is bijna net zo geniaal als je debuutplaat.

Ik vind het wel wat genialer. Maar het blijft slecht.

0,5*

Relax
Rhythm & Poetry schreef:
Opin - Welkom

Je gaat steeds professioneler klinken, je flow is echt veel beter geworden in de tussentijd. Tekstueel is het helemaal niet zo slecht, maar zit er nog wat rek in. De beat is zoals ik van je ken: dope, het zorgt voor een spannende sfeer.

Ay dankje, maar dit is tegenwoordig niet meer mijn style van produceren, maar dat hoor je wel op het aankomende EP.

Haha RP, ik ga je EP vanavond luisteren. Heb net het boekje doorgenomen. Het is in ieder geval erg geniaal haha

Geslacht: Door mijn vader ;D

Relax schreef:
(quote)

Ay dankje, maar dit is tegenwoordig niet meer mijn style van produceren, maar dat hoor je wel op het aankomende EP.

Toch vind ik die stijl wel erg aangenaam. Kunnen we in de toekomst toch nog wat van die beats verwachten?

Alhoewel ik zeker weet dat jij veelzijdig genoeg bent om ook de andere stijlen onder de knie te krijgen (voor zover je dat nog niet hebt. Keep up the good work.

Relax
Rhythm & Poetry schreef:
(quote)

Toch vind ik die stijl wel erg aangenaam. Kunnen we in de toekomst toch nog wat van die beats verwachten?

Alhoewel ik zeker weet dat jij veelzijdig genoeg bent om ook de andere stijlen onder de knie te krijgen (voor zover je dat nog niet hebt. Keep up the good work.

De beat van Welkom kan je gerust duister noemen met cheap ass synth sounds waar ik niet al te tevreden over ben.

Persoonlijk vind ik duister niets aan, het was alleen de sample die ik 'leuk' vond en er spontaan een nummer van gemaakt heb.
Misschien dat je zo'n beat ooit kan verwachten voor een andere rapper waarvoor ik geproduceerd heb, maar niet voor mijzelf of uit een creatief moment, als je me begrijpt.

Ik vind het een erg leuke beat. Je beats vind ik altijd wel goed. Tekstueel doe je het ook goed vind ik, alleen je stem vind ik echt fucking lelijk.

Relax
nega schreef:
alleen je stem vind ik echt fucking lelijk.

Zou fijn zijn als ik daar een argument van kreeg.

Oh ja, sorry natuurlijk. Maar ik weet niet hoe ik het moet beargumenteren. Het is voor mij gewoon om niet aan te horen.

Puur persoonlijk/smaak dus .

RedLightCityBoy
Nou het is bijna zo slecht dat het feitelijk wordt ha.a.

Dude! Hoe kan een stem nou slecht zijn? Je kan uit de maat rappen of vals zingen.. Dat kan je slecht noemen. Maar een stem is puur smaak, zo niet? Vertel mij dan maar waarom niet.

RedLightCityBoy
maar dan kan je zeggen dat alles goed is. dan kun je zeggen van je ik hou van rappers die uit de maat rappen. je kunt het gewoon bijna niet goed vinden. ofzo, zo zie ik het.....

RedLightCityBoy
MJ_DA_MAN schreef:
Relax z'n stem is pijnlijk aan de oren

feitelijk dus.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:18 uur

geplaatst: vandaag om 14:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.